У саммонеров и их зверушек проблема не с уроном.
У саммонера с петом урона делится 40 на 60 ~, из которых 40% должен наносить саммонер, а 60% это пет + трансфер пейн, который должен добавлять живучести.
НО из-за переточенных сетов + рара у всех более менее стабильно растут статы при улучшении качества экипировки, а вот у пета нет, и значит на 60% меньше у самого саммонера.
А когда мы еще доходим до стихийной стадии и пет получает порезку в аттрибутах - вообще труба. А трансформы хоть и полезны, но не так сильно решают эту проблему, как хотелось бы - ведь на 3 профе они тоже не актуальны. А еще не забываем, что у нас есть "мета", где маги - только с канцелом, нужны арбы и джуды, а без фулл бафа - даже из города выходить не стоит.
Ну и на десерт, все разы, когда саммонеры просили их доработать (на мв3, мв4 куча была петиций с дельными идеями), мы слышали - "идите нахер, вы окно"
А теперь мы пришли к идеи агатиона, который мало того, что НЕ РЕШИТ проблему оконных баферов и закрывашек. Так опять же, выкинет идею с каким-либо улучшением класса нахрен в окно.
Напишу таки підсумковий пост про агатіони (від себе), який дочитає 2-3 чоловіка, яким правда цікава ця тема, а не просто "я хочу щоб було так як хочу, бо я - пуп землі".
Людям з філософією "мені подобається = хороші зміни" не читати.
State the issue
Якби хто не хотів визнавати, але корінь проблеми бафа самонів лежить в ОПБ. На даному етапі ми в тому становищі, коли паті привчилися грати з бафом від персонажа, якого немає в паті (це важливий момент, так як зараз фокус на самонах, але це релевантно і для інших класів). Звідси виникає псевдо-аргументи "нащо форсити включати саммонера в паті" і "ми не готові відмовитися від цього бафа". Псевдо вони від того, що думка, що самон баф має бути в КОЖНІЙ паті - абсолютно хибна. Існує 30+ проф зі своїми перевагами та недоліками - наберіть собі 9, які ви вважате найбільш підходящими. Але це ліричний відступ.
Повертаємося до реалій: Пачки знайшли щілину в системі і активно її абузять. Більш грубим прикладом такого випадку є дюп адени на старих серверах. З цим можна сперечатися, але суть однакова: знайти дірку в с-мі -> абузити дірку наче це чиясь мамаша. Різниця лише в тому, що ОПБ - це та дірка, яку дозволили абузити занадто довго, тож тепер частина комʼюніті, яка сприймає це за норму виросла настільки, що просто всіх перебанити, або наглухо закрити дірку - стане дуже болючим рішенням для адміністрації (життєвою аналогією був би сухий закон, який впроваджують людям, які просто звикли бухати. Бухати - погано, але так як це робить дуже суттєва частина населення заборона вдарить найсильніше по тим, хто це заборонив).
Agation resolution
Одним з можливих рішень і, за словами адміністрації, найпопулярніших став агатіон з бафом самонера, що просто дає баф (не спекулюю як саме, на паті, чи власнику, чи сольнику, бо немає ще реліз нотів). Як вирішувалася популярність - невідомо, так як тестова опція була додана буквально перед мерджем, коли онлайн суттєво впав (також не оперую тут вигаданими відсотками на кшталт "ну мені так здається"). Як проводилися заміри? Які були групи під юзер-інтервʼю? Які узагалі використовувалися метрики? Цього ніхто не знає і навряд хтось зробить ці дані публічними. Швидше за все до уваги бралася контрольована група з людей, які приносять основні прибутки, але це суто здогад.
Чім хороша дана опція - фіксять проблему хотілки мати повніший баф.
Чім погана - як не крутіть це продаж стати за КОЛ. Тут адміністрація робить відвід, мол можна фармонути адени і за неї купити КОЛи, а потім взяти за них агатіон. Але це дуже і ДУЖЕ слабкий аргумент, так як його можна вживати до будь-чого, що ввести за КОЛ в магазині, навіть епік. Бо аргумент "так просто нафарми адену і купи за них КОЛ" зберігатиметься. Тут зазвичай сперичаються, бо епік != баф, але ви не можете спростувати те, що суть в цьому одна і та ж - купівля характеристик за КОЛ.
Counter-agation-group madness
Також існує активна група, яка протестує агатіони. Протест можна зрозуміти - як мінімум вони привертають увагу до того, що таке рішення може бути проблематичним.
Але ж блять...
Ви не дочекалися ні реліз ноутів, ні анонсу. Ви не розумієте ціну, силу, механіку того, що буде вводитися, але вже пишете, що це хуіта. Деякі ваші аргументи можуть в секунду розбитися суто від того ЯК введуть ці агатіони. Через що ви ж самі починаєте справляти враження людей, які просто вперто не хочуть абсолютно нічого нового і таким чином до ваших аргументів/претензій УЖЕ не ставляться серйозно. І головне усвідомте, якщо ви не є чатсиною бажаної мЕти, то вами пожертвують - nothing personal, just business.
Summary
Тупо просто закликаю усіх думати не лише за свою гру і не лише на наступному сезоні. Відходьте від думок "мені подобається = хороші зміни". Годі критикувати те, що ще не анонсували.
Усім добра і до зустрічі на просторах Адена. Піду КОЛи на старт фармити :)
P.S. особисто я дуууже чекаю агатіончика, але це ще тому, що швидше за все це для мене останній сезон (в силу життєвих причин), тому мені в принципі хочеться просто відкатати на максимумі.
А я не хочу спойла качать и тоскать его окном для кача. Давайте Агатион на спойл. Так же зачем бафера тянуть окном до кова/пова до появления этого бафа он бесполезен, давайте агатион на ков. (главное чтобы он на олимпе работал, т.к. мне лень вкачивать саб 80й для трансформы чанта). ДС и резисты можно добавить в баф мне лень качать барда окном. Агатион с СС не забудьте т.к. окно пп за собой тягать мутарно. Агатион самонов обязательно должен быть комбинированный чтобы я не мучался с переодеванием агатионов и сразу бафал себе все бафы от всех сумонов. Агатион призывающий кубики на пати не забудьте, а то придется мне опять вспомнить про окна самонов. Крайне сильно поднимет мой игровой опыт агатион на хил, т.к. хила окном таскать не хочу, всегда путаюсь в окнах, хотелось бы их поменьше. Так же было бы здорово если бы после этого всего добавили агатиона позволяющего соло ходить в инсты, чтобы я пати не искал. И как вишенка на торте стал бы замечательный агатион который ресторит СП и кидает дебафы на врагов т.к. овер мертвая профа и не хочется ее водить окном. Про агатионов с пранами и иконами вы и так помните.
добавьте уже наконец то СХ кенсел
и єпик сразу на бируж через батлера, что б не ебать мозги с єпиками как с реинтвайтами
админам за 4 сезона впадлу просто подумать как забалансить
так они решили позабивать крышку гроба в часть проф, просто потому что каким то нытиком это не нравится
в принципе все проблемы на сервере решаются легко, запретите запускать больше одного окна
и сразу такие профы как конь станут активно нужными, нужен конь ? играйте на нем, он сразу станет играбельным неожиданно
так же и живые барды которые постоянно ищут пати перестанут быть ненужными
большая часть проблем в линейке из-за окон, т.к. они изначально не подразумевались, так решиту эту проблему и сразу половину петишек можно будет закрыть
Відповідь проста - Егоцентричність.
"Я хочу нагинати всіх...
Я катаю на фізах, отже нерфіть магів...
Я катаю на магах, отже нерфіть лікув...
Я не хочу -35% реюзу скіла, отже зробіть агатіон...
Я катаю в соло, тож зробіть мені фулбаф в 1 вікні...
Я катаю на дагері, отже зробіть ваншоти беком...
Я - шейх, отже дайте АК за КОЛи...
Я - підпивас, отже дайте мені той же буст як у шейха за 1год гри на день..."
Конструктиву тому і мало, бо Я на першому місці, навіть перед думкою, як це впливає на решту гри
Это в том числе. Л2 последняя игра которая следует канону "святой троицы" Танк, Хилер, ДД" и только это поддерживает её жизнь. Если тебе кажется что это не так, то тебе просто кажется.
Объединенным бафером будет невозможно играть, он ни за бафом нормально следить не сможет, ни за происходящим на экране. Если делать персонажа только с баффом им будет скушно играть, если объединять с бардом он не сможет уследить за всеми бафами + дсами + еще агрить когото.... Если объединять с хилом будет тоже шляпа, потому что в пвп ты не можешь успеть все сразу.
Единственные кому будет збс - это свиньи, но в конечном итоге это убьет и их потому что некому будет продавать.
Все новые ММО тупо не жизнеспособны, потому что разрабы думают что все хотят быть ДД, но это абсолютно не так.
Ну так ти просто хочеш своє небажання і неспроможність знайти барда і сформувати хоча б міні-пак в грі заточеній на групові активності заткнути бафом в НПЦ.
Це легко робиться на ПвП серверах і там же і має залишатися. Для тих, хто насолоджується грою лише коли "явурон". В цьому немає нічого поганого, просто тут же більш про лоурейти і партійну гру. Тому я і навів приклад з оголошенням.
Тебе ніхто не змушує грати за барда - залиш це тим, хто хоче більше ніж ф1 тикати.
Розкрию ще один секрет - навіть вікна тягати не обовʼязково. Є функція пошуку паті - знайди живого барда і катай!
Абуз вікон - це дефект, на який просто забили.
Л2 - це таки рольова гра і чім більше класів, тим більше різноманіття. Це не Діабло, де ніби класи є, але по факту всі ДД.
І взагалі оці от заяви "видаліть той клас", "видаліть інший" - це все виглядає, наче ти йдеш по вулиці, бачиш на стовпі оголошення "даю уроки гітари", береш номер, дзвониш і волаєш в трубку "МЕНІ НАХУЙ НЕ ПОТРІБНА ТВОЯ ГІТАРА"
ІНСТИ
Довго думав з чого почати і що найбільше привернуло увагу. Збільшення кількості інстів - однозначний плюс, особливо якщо вони ще й урізноманітнюватимуться. Особисто для мене Інст - це розрядка, спосіб змінити вид діяльності - від крабу на споті до певного данжу. Проте насправді хотілося б щоб вони були дещо інтерактивнішими, або щоб мали різноманітніші механіки в собі.
Також що хотілося б тут відзначити - дроп. За увесь сервер так і не вдалося дропнути жодної книги на пак. Я розумію, що вони не повинні падати, як брегани на спотах листя восени, але здається, що певні речі вибити прям неможливо.
СТАДІЇ
Сподобалася теза про те, що тепер одразу більше локацій буде зі старту стадії для фарму актуального шмоту, тож в теорії він має можливість довше лишатися актуальним, так як його раніше можна крафтонути:
Але отут досі є сумнів, що соло гравці все рівно не матимуть шансів, так як їх звідти однаково виженуть. Хоча це і логічно, неможливо жорстко проконтролювати доступ до локацій для соловиків
От за Тіата - дикий плюс. Дроп минулого сезону був прямо дуже конфузним. Ікар пушки втратили свою актуальність зі своєю ж появою.
За Діно, думаю, що це ще не скільки проблема "жадібності", скільки ризонності. Якщо на мені вже ІК рар+6, наскільки мені потрібен Діно? Як на мене, то бонуси від заточених сетів і рарності аж надто хороші, щоб відмовлятися від них так швидко, а ціна заточки наступного грейда іноді просто неспіврозмірна з бонусами.
ЗМІНИ ПО КЛАСАМ
Орк з луком - це круто. Насправді цікаво бачити нові класи, які гармонійно вписуються в гру. Однак хочеться сподіватися, що наряду і Хавк з Сирком отримають трохи любові. Хочеться не лише нові класи отримувати, але і старі актуалізовувати.
Отут маю непогодитися. Не хочу стартувати ще один двіж з обговорення Агатіонів 😅 (бтв, я прм мрію про баф кота, так як я БД в маг пачці 🥲), але корінь проблеми, як на мене, дещо в іншому. Найперша проблема - те, що хоч фізично в паті одночасно всього існує 9 персонажів, фактично всі мають купу вікон поруч і катають в 12-15. Якщо просто лімітувати це все до вибору 9 персонажів (шляхом кенслу бафа по виходу з паті, наприклад), то багато проблем відпадуть самі по собі, включаючи надмірний онлайн. Інші рішення схожі на лікування симптомів.
ВИСНОВОК
Можна по-різному ставитися до змін, зазначених в темі, проте явно видно, що проект розвивається, пробує щось нове, емпіричним методом досліджуючі свої нововведення та намагаючися з кожним сезоном покращити стан МВ. В певних моментах це виходить добре, а десь - не дуже. Але так буває, головне, що робляться висновки і проводиться додаткова робота (той же Тіат).
Усім шикарного фервера та ПОТУЖНИХ!!! баталій 😉
P.S. Вже дуже кортить побачити деталі як всього МВ5 так і конкретно подробиці по зміні класів (сподіваюся, що встигну ще оформити петицію по БД 🤞)
Минусы инстансов
3.1. Дисперсия наград:
Некоторые игроки могут не получить ценные награды, если они распределяются случайным образом. Решение — увеличение персональных наград и накопительные системы.
Боже, пожалуйста, пересмотрите шансы дропа ебучих просветов, я за прошлый сервер на маг пак (ни разу не пропустив близов) не выбил ни единой книги, в итоге под конец игры пати (лейт Апрель) 4 просвета, 3 на магах, 1 на бише - все куплены.