ІНСТИ
Довго думав з чого почати і що найбільше привернуло увагу. Збільшення кількості інстів - однозначний плюс, особливо якщо вони ще й урізноманітнюватимуться. Особисто для мене Інст - це розрядка, спосіб змінити вид діяльності - від крабу на споті до певного данжу. Проте насправді хотілося б щоб вони були дещо інтерактивнішими, або щоб мали різноманітніші механіки в собі.
Також що хотілося б тут відзначити - дроп. За увесь сервер так і не вдалося дропнути жодної книги на пак. Я розумію, що вони не повинні падати, як брегани на спотах листя восени, але здається, що певні речі вибити прям неможливо.
СТАДІЇ
Сподобалася теза про те, що тепер одразу більше локацій буде зі старту стадії для фарму актуального шмоту, тож в теорії він має можливість довше лишатися актуальним, так як його раніше можна крафтонути:
Але отут досі є сумнів, що соло гравці все рівно не матимуть шансів, так як їх звідти однаково виженуть. Хоча це і логічно, неможливо жорстко проконтролювати доступ до локацій для соловиків
От за Тіата - дикий плюс. Дроп минулого сезону був прямо дуже конфузним. Ікар пушки втратили свою актуальність зі своєю ж появою.
За Діно, думаю, що це ще не скільки проблема "жадібності", скільки ризонності. Якщо на мені вже ІК рар+6, наскільки мені потрібен Діно? Як на мене, то бонуси від заточених сетів і рарності аж надто хороші, щоб відмовлятися від них так швидко, а ціна заточки наступного грейда іноді просто неспіврозмірна з бонусами.
ЗМІНИ ПО КЛАСАМ
Орк з луком - це круто. Насправді цікаво бачити нові класи, які гармонійно вписуються в гру. Однак хочеться сподіватися, що наряду і Хавк з Сирком отримають трохи любові. Хочеться не лише нові класи отримувати, але і старі актуалізовувати.
Отут маю непогодитися. Не хочу стартувати ще один двіж з обговорення Агатіонів 😅 (бтв, я прм мрію про баф кота, так як я БД в маг пачці 🥲), але корінь проблеми, як на мене, дещо в іншому. Найперша проблема - те, що хоч фізично в паті одночасно всього існує 9 персонажів, фактично всі мають купу вікон поруч і катають в 12-15. Якщо просто лімітувати це все до вибору 9 персонажів (шляхом кенслу бафа по виходу з паті, наприклад), то багато проблем відпадуть самі по собі, включаючи надмірний онлайн. Інші рішення схожі на лікування симптомів.
ВИСНОВОК
Можна по-різному ставитися до змін, зазначених в темі, проте явно видно, що проект розвивається, пробує щось нове, емпіричним методом досліджуючі свої нововведення та намагаючися з кожним сезоном покращити стан МВ. В певних моментах це виходить добре, а десь - не дуже. Але так буває, головне, що робляться висновки і проводиться додаткова робота (той же Тіат).
Усім шикарного фервера та ПОТУЖНИХ!!! баталій 😉
P.S. Вже дуже кортить побачити деталі як всього МВ5 так і конкретно подробиці по зміні класів (сподіваюся, що встигну ще оформити петицію по БД 🤞)
вкусно и точка, но реально, тебе бы в мою старую группу, которая у меня была на оффе, еще в районе 2011 года, там тебе ответственные люди, как на бафере (я), так и на хиле
Автор дурачек…. Ты так активно пишешь про нежелание таскать 2е окно. Так сука не таскай его. Играй без дс. А то кооперироваться я не хочу, окно не хочу, хочу быть охуенным нагибатором и фармить мобов . Может сразу тебе фул баф дадим, иди фарми, дерись за споты…
откуда вы такие шальные то беретесь? 4 сезона отлично система работает и тут прибежали дурачки с х100