Розказую як я тестував роботу цього кубіка у бішей.
Взяв моба у Valley of Saints котрий вішає дебаф "Chill" - заагрив і почав по системних логах спостерігати що відбувається, а також відраховувати час коли кубік "працює".
Кубік працює досить рандомно, наприклад відновлює ХП він у інтервалі від 9 до 18 секунд.
Щодо клінсу дебафів - то клінс я отримував десь через 15-18 секунд після того як на мене повішали "Chill"
Хотілось би розібратись в цьому.
Складається враження що уміння кубіка хіл і клінс мають одинаковий приорітет.
Наприклад розпишу припущення логіки роботи кубіка по "тіках":
1-ий тік. Умова: ХП не Фулл - Кубік відновлює ХП
2-ий тік. Умова: ХП ФУЛЛ - Дебафа нема, але кубик юзає клінс, але не відновлює ХП.
3-ій тік. Умова: ХП ФУЛЛ - Дебаф є, але кубік юзає хіл.
4-ий тік. Умова: ХП не Фулл - висить дебаф, кубік юзає хіл.
Розробники, вам би прописати тест сценарії для роботи кубіка і зробити приорітизацію і умови для роботи навиків кубіка, для прикладу:
Cleanse > Heal
if no Debuff / full HP = no action
if no Debuff / not full HP = use heal
if Debuff / full HP = use cleanse
if Debuff / not full HP = use cleanse