Перейти к публикации

Рекомендованные сообщения

Disculpen las molestias, soy nuevo en el servidor y quiero Poner La Tienda en línea SIGO Los Pasos de un post que encontré en el foro sobre la tienda offline pero no me aparece el "offline trade ticket" si me pudieran dar una mano se los agradeceria- ya puse el parche abri del system y nada lo abri del udater y nada , desde ya muchas gracias

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Sorry for the inconvenience, I am new to the server and I want to put the online store I follow the steps of the ONU Message I found in the forum about the online store But I do not appear "online commerce ticket" If I could give a hand I would thank them - I put the patch opened the system and nothing I opened the udater and nothing, and thank you very much ... this is what I left the translator xD

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Sorry for the inconvenience, I am new to the server and I want to put the online store I follow the steps of the ONU Message I found in the forum about the online store But I do not appear "online commerce ticket" If I could give a hand I would thank them - I put the patch opened the system and nothing I opened the udater and nothing, and thank you very much ... this is what I left the translator xD

 

Dear el1010,

Please make sure you've downloaded the client from our portal (http://l2e-global.com/reg ), and also make sure that you haven't install any third-party software.

After this please follow the next steps:

- delete "System", "Textures" and "SysTexstures" folders

- disable your antivirus and/or brandmauer/firewall

- make a full check by using updater “L2e-global.exe” in the Lineage 2 root folder

Please let us know if it won't help ;)

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Hello I could not solve the problem, but now I have another major, I made a donation page and all that, now I enter my forum account and tell me that my donation is already in the game and I have nothing

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Dear el1010,

 

Could you please create a ticket to Support Team via your Control Panel (http://l2e-global.com/cabinet)?

Please specify in this ticket the next detailes:

- Your donation email;

- Amount of donation;

- Transaction id.

We will pass all info to the Finance department and resolve your issue asap!

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете опубликовать сообщение сейчас, а зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, войдите в него для написания от своего имени.
Примечание: вашему сообщению потребуется утверждение модератора, прежде чем оно станет доступным.

Гость
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Ответить в тему...

×   Вставлено в виде отформатированного текста.   Вставить в виде обычного текста

  Разрешено не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставить изображения напрямую. Загрузите или вставьте изображения по ссылке.

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу.
×
×
  • Создать...