el1010 0 Опубликовано: 21 ноября 2016 Рассказать Опубликовано: 21 ноября 2016 Disculpen las molestias, soy nuevo en el servidor y quiero Poner La Tienda en línea SIGO Los Pasos de un post que encontré en el foro sobre la tienda offline pero no me aparece el "offline trade ticket" si me pudieran dar una mano se los agradeceria- ya puse el parche abri del system y nada lo abri del udater y nada , desde ya muchas gracias Цитата Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
Trolya 259 Опубликовано: 21 ноября 2016 Рассказать Опубликовано: 21 ноября 2016 Hello, dear el1010! Could you please translate your request into English? Unfortunately we do not undarstand Spanish. Цитата Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
el1010 0 Опубликовано: 21 ноября 2016 Автор Рассказать Опубликовано: 21 ноября 2016 Sorry for the inconvenience, I am new to the server and I want to put the online store I follow the steps of the ONU Message I found in the forum about the online store But I do not appear "online commerce ticket" If I could give a hand I would thank them - I put the patch opened the system and nothing I opened the udater and nothing, and thank you very much ... this is what I left the translator xD Цитата Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
Trolya 259 Опубликовано: 21 ноября 2016 Рассказать Опубликовано: 21 ноября 2016 Sorry for the inconvenience, I am new to the server and I want to put the online store I follow the steps of the ONU Message I found in the forum about the online store But I do not appear "online commerce ticket" If I could give a hand I would thank them - I put the patch opened the system and nothing I opened the udater and nothing, and thank you very much ... this is what I left the translator xD Dear el1010, Please make sure you've downloaded the client from our portal (http://l2e-global.com/reg ), and also make sure that you haven't install any third-party software. After this please follow the next steps: - delete "System", "Textures" and "SysTexstures" folders - disable your antivirus and/or brandmauer/firewall - make a full check by using updater “L2e-global.exe” in the Lineage 2 root folder Please let us know if it won't help ;) Цитата Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
el1010 0 Опубликовано: 23 ноября 2016 Автор Рассказать Опубликовано: 23 ноября 2016 Hello I could not solve the problem, but now I have another major, I made a donation page and all that, now I enter my forum account and tell me that my donation is already in the game and I have nothing Цитата Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
Trolya 259 Опубликовано: 24 ноября 2016 Рассказать Опубликовано: 24 ноября 2016 Dear el1010, Could you please create a ticket to Support Team via your Control Panel (http://l2e-global.com/cabinet)? Please specify in this ticket the next detailes: - Your donation email; - Amount of donation; - Transaction id. We will pass all info to the Finance department and resolve your issue asap! Цитата Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
Рекомендованные сообщения
Присоединяйтесь к обсуждению
Вы можете опубликовать сообщение сейчас, а зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, войдите в него для написания от своего имени.
Примечание: вашему сообщению потребуется утверждение модератора, прежде чем оно станет доступным.