Lambrioza 0 Опубликовано: 6 мая 2017 Рассказать Опубликовано: 6 мая 2017 Hi. I absolutely hate the default interface patch that we get in system. Icons dont show, message windows is fckd, etc. I have my own custom interface patch i want to use, but when i put it into the system it doesnt work. How can i change that? Цитата Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
Lambrioza 0 Опубликовано: 6 мая 2017 Автор Рассказать Опубликовано: 6 мая 2017 Let me rephrase: By "change that" i mean, remove the default patch, i dont even wanna use my own. Цитата Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
LEX1 87 Опубликовано: 6 мая 2017 Рассказать Опубликовано: 6 мая 2017 Hello We strongly advise you to not change default interface in any way. This could be the reason to undefined errors and bugs Цитата Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
Lambrioza 0 Опубликовано: 6 мая 2017 Автор Рассказать Опубликовано: 6 мая 2017 Well, iwouldnt post here if there would be no problem with it. Its bugged cus i dont see menuy icons, buffs on buff bars message windows is fckd up etc. How can i remove the default interface patch? Цитата Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
Mortar 21 Опубликовано: 6 мая 2017 Рассказать Опубликовано: 6 мая 2017 Show printscreen with this bugs if it isnt difficult (dont see menuy icons, buffs on buff bars message windows is fckd up etc) Цитата Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
Trolya 259 Опубликовано: 6 мая 2017 Рассказать Опубликовано: 6 мая 2017 Well, iwouldnt post here if there would be no problem with it. Its bugged cus i dont see menuy icons, buffs on buff bars message windows is fckd up etc. How can i remove the default interface patch? Have you installed our patch or have you made a full check via updater? In any case I advise you to full check your client in the next way: 1. upload and install our launcher; you can learn how to install and use it in this forum topic -LINK 2. delete "System" folder 3. disable your antivirus and/or brandmauer/firewall 4. make a full check by using launcher "L2e-global.exe" Цитата Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
QQtas1 0 Опубликовано: 9 мая 2017 Рассказать Опубликовано: 9 мая 2017 Okay then ask "your guy" to perform some basic fixes to the interface because you make us unable to do so... most of the windows dont save their position/size - detailstatuswnd, magicskillwnd, questtreewnd, actionwnd, petstatus and detailed info, chat and sysmsg window (im getting tired of moving them every time i start client) oh also the filtering tab often bugs out and doesnt apply the filter correctly (probably because some dumbass uses enterstate as the initialization trigger LUL) + actual size of first checkbox is way too big and overlaps the X button custom handle for systemmsgwnd overlaps the scroll button (down arrow) Цитата Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
Trolya 259 Опубликовано: 9 мая 2017 Рассказать Опубликовано: 9 мая 2017 Okay then ask "your guy" to perform some basic fixes to the interface because you make us unable to do so... most of the windows dont save their position/size - detailstatuswnd, magicskillwnd, questtreewnd, actionwnd, petstatus and detailed info, chat and sysmsg window (im getting tired of moving them every time i start client) oh also the filtering tab often bugs out and doesnt apply the filter correctly (probably because some dumbass uses enterstate as the initialization trigger LUL) + actual size of first checkbox is way too big and overlaps the X button custom handle for systemmsgwnd overlaps the scroll button (down arrow) Hello, We are aware of this issue and our tecnical specialists are working now on it. They'll fix it asap, just stay tuned - info about fixes will be posted on forum in this topic - LINK Anyway thanks for your comment. Цитата Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
QQtas1 0 Опубликовано: 9 мая 2017 Рассказать Опубликовано: 9 мая 2017 Hello, our tecnical specialists are working now on it. They'll fix it asap... come on... it would take around 5min to fix it, if not the sc i could have done it myself by now Цитата Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
Trolya 259 Опубликовано: 9 мая 2017 Рассказать Опубликовано: 9 мая 2017 come on... it would take around 5min to fix it, if not the sc i could have done it myself by now Don't you think that this is the only task of our specialists?) They have a lot of tasks, and I assure you - they will fix all asap. Цитата Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
Рекомендованные сообщения
Присоединяйтесь к обсуждению
Вы можете опубликовать сообщение сейчас, а зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, войдите в него для написания от своего имени.
Примечание: вашему сообщению потребуется утверждение модератора, прежде чем оно станет доступным.