PinkRabbit 22 Опубликовано: 12 ноября 2022 Рассказать Опубликовано: 12 ноября 2022 IL (1-60) IL (61-72) GF (73-78) GF (79-82) HF (83-85) HF (∞) Interlude - Етап №1 Прокачка Персонажа Рівень Досвід з Монстрів Досвід з РБ 1 - 29 х3 - x2 х1.25 30 - 39 х2 - х1 х1.25 - x1.5 40 - 58 х1 х1.5 59 - 59 і 100% х1 х1 60 - 85 х0.1 - х0.01 х0.2 - х0.02 На цьому та всіх наступних Етапах - всі інші рейти - х1 На всіх Етапах ігрового світу: Сучасний ігровий клієнт з нашими власними допрацюваннями; Олімпіада з періодами "тиждень через тиждень"; Епіки ростуть разом з розвитком сервера; Система Клубу - зручний баф, глобальний чат, безкоштовні телепорти; Наша система Vitality, до 100% Досвіду а не до 300%; Розумні АЦП та Макроси; Щоденні завдання, Ачівки та авторські Івенти. Бонусні рейти: Протягом усього сезону (кожного з етапів) через деякий час після його запуску, ми підіймаємо рейти для комфортної прокачки новачків, тих, хто повернувся або відстав; Ці зміни рейтів не стосуються конкурентного пулу рівнів доступного на стадії (52-59+). Тобто рейти х1 не збільшуватимуться в рамках цієї акції на поточному етапі; Дізнатись про ці та інші зміни ви зможете в темі "Патчноути". Суть Етапу Розвиток персонажа до 60 рівня, отримання Професій та вивчення всіх основних вмінь, створення D, C і B-gr. екіпірування, отримання Саб класу, розвиток Улюбленця, приєднання до Групи та Клану. Виклики Етапу Отримання 61+ рівня і A-gr. Екіпірування, контроль РБ, боротьба за Геройство, формування Політичної Арени сервера, війна за перші Замки та перший Епік. Особливості • Локації, Квести, Монстри та РБ - по Interlude; • NPC магазини, включаючи Люксор та Мамонів - по Interlude; • Логіка шансів дебафів та фейлу нюків - по Interlude; • Система "стихійних" пошкоджень (Резисти / АТТ) - по Interlude; • Покращене NG екіпірування від Newbie Guide; • Безкоштовні телепорти та Клуб. Баф до 40-го рівня; • Щоденні Інстанси (Ками, Лаби) та щоденні Завдання; • Улюбленців можна покращувати, Покращені Улюбленці - допрацьовані; • Актуалізовані предмети та покращений їхній розвиток: Параметри сетів, бонуси за заточку сетових частин та зброї, Rare предмети, PvP вставки в предмети. SA та LS-и в зброї, способи їх добування. Сорочки, плащі, пояси; • Спрощений квест на саб клас з 52-го рівня; Дод. вміння Саб класів - раз на 5 рівнів сабу, починаючи з 50-го; • Олімпіада за наявності 2-ї профессії та 56+ рівня. Параметри геройської зброї, геройські вміння та нагороди за участь в Олімпіаді змінені, і будуть доповнюватись разом зі зімною Етапів сервера; • 11 рівнів Клану. Збільшена кількість слотів клану та академії; • Активні Кланові Вміння. Перероблені вміння-сквади; актуалізована Академія; • В КХ, Фортах і Замках - повноцінні бафи на 60 хв. КХ та Форти отримують бонуси від Замку. Вміння Замків переглянуті; • Активні та шансові атакуючі вміння ЛСів - 61 рівня; • Вечірні Епіки: Queen Ant, Orfen, Core; на середині Етапу- Zaken; • Облоги 4-х Замків: Gludio, Dion, Giran, Oren; ТВ - недоступні; • Вартість крафту A і S-grade збільшена (А - тільки для Першого Етапу, S - в тому числі і для Другого) Interlude - Етап №2 Прокачка Персонажа Рівень Досвід з Монстрів Досвід з РБ 1 - 29 х5 * х3 30 - 51 х5 - х3 х3 52 - 59 х3 - х1 х3 60 - 70 і 100% х1 х2 71 - 71 і 100% х1 х1 72 - 85 х0.1 - 0.01 х0.3 - 0.03 * буде введена розвинута функція швидкого старту, коли новачки зможуть отримувати певні стартові рівні та екіпірування "одним кліком" На цьому та всіх наступних Етапах - всі інші рейти - х1 Бонусні рейти: Протягом усього сезону (кожного з етапів) через деякий час після його запуску, ми підіймаємо рейти для комфортної прокачки новачків, тих, хто повернувся або відстав; Ці зміни рейтів не стосуються конкурентного пулу рівнів доступного на стадії (52-59+). Тобто рейти х1 не збільшуватимуться в рамках цієї акції на поточному етапі. Дізнатись про ці та інші зміни ви зможете в темі "Патчноути". Суть Етапу Розвиток персонажа до 72-го рівня, покращення основних вмінь, створення А-gr. Екіпірування, прокачка Саб класів та отримання Ноблеса, розвиток Клану, підготовка до 3-х професій, Gracia та крафту S-gr. Святкування Нового Року! 😉 Виклики Етапу Отримання 73+ рівня та доступу до хай спотів, контроль РБ заради S-grade та прокачки СА, боротьба за перші Ноблеси та Геройство, війна за Замки та Прапори, новий Епік, підготовка груп до майбутнього Етапу Грації. Особливості • Локації, Квести, Монстри та РБ - по Interlude; • NPC магазини, включаючи Люксор та Маммонів - по Interlude; • Логіка шансів дебафів та фейлу нюків - по Interlude; • Система "стихійних" пошкоджень (Резисти / АТТ) - по Interlude; • Бонуси від Newbie Guide та Безкоштовний Клуб. Баф до 52-го рівня ; • Академія до 52-го рівня з цінними нагородами, включаючи C-gr; • Прокачка СА 10-13 рівнів - тепер доступна з більшої кількості Босів; • Новий Інстанс - Zaken та пов'язаний з ним новий щоденний квест; • Доступ до Олімпіади з 66-го рівня; • Квест на Нобл повний, отримання на 70 рівні Сабу; • Введення групового Інстанса: Закен та 2-ї Пайлаки; • Альянс Варки/Кетри і ХС - доступні з 72-го рівня • Вечірні Епіки:Queen Ant, Orfen, Core,Zaken, Baium; на середині Етапу- Frintezza; • Облоги нових Замків, перші Територіальні Війни; • Створння Камаелів за тиждень до переходу на наступний Етап; Gracia Final - Етап №3 Прокачка Персонажа Рівень Досвід з Монстрів Досвід з РБ 1 - 39 х7 * х6 40 - 51 х7 - х5 х5 52 - 59 х5 - х3 х4 60 - 71 х3 - х1 х3 72 - 78 і 100% х1 х2 79 - 85 х0.1 - x0.01 х0.3 - x0.03 * буде введена розвинута функція швидкого старту, коли новачки зможуть отримувати певні стартові рівні та екіпірування "одним кліком" На цьому та всіх наступних Етапах - всі інші рейти - х1 Бонусні рейти: Протягом усього сезону (кожного з етапів) через деякий час після його запуску, ми підіймаємо рейти для комфортної прокачки новачків, тих, хто повернувся або відстав; Ці зміни рейтів не стосуються конкурентного пулу рівнів доступного на стадії (52-59+). Тобто рейти х1 не збільшуватимуться в рамках цієї акції на поточному етапі. Дізнатись про ці та інші зміни ви зможете в темі "Патчноути". Суть Етапу Розвиток персонажа до 79-го рівня, отримання Професії та отримання + покращення основних вмінь, створення та покращення (АТТ, СА) S-gr. Екіпірування, заточка вмінь. Проходження нових Інстанс зон та отримання "кастомної" біжутерії. Цікаві та яскраві ПВП ранньої Грації; знайомство з Камаелями. Виклики Етапу Отримання 80+ рівня. Боротьба за контроль Parnas та Hellbound. Підготовка до крафту Dynasty. Гонка за перші вміння - "геймчейнджери" (КОВ, ПОВ, Прани, РИ і так далі). Війна за Замки та Прапори, новий пріоритетний Епік. Особливості • Локації, Квести, Монстри та РБ - по Gracia; • NPC магазини, включаючи Люксор та Мамонів - по Gracia; • Система "стихійних" пошкоджень (Резисти / АТТ) - по Gracia; розрахунок пошкоджень АТТ - по High Five; • IoP - перероблений, тепер це локація для груп до 5 людей; • Hellbound - відкритий частково, немає Хімер та Башт. Кількість мобів та спотів на Порті та в Каменоломнях була збільшена; • Нова стартова локація. Доступ в наше авторське місто - Arcan City; • Бонуси від Newbie Guide та Безкоштовний Клуб. Баф до 60-го рівня. Академія до 60-го рівня з цінними нагородами, включаючи B-gr; • Класове покращення S-gr Екіпірування; • Вміння від 75 та 80 рівнів Саб класів, але без прив'язки до професій сабів; • B і A-gr. зброю тепер можна атрибутити (150/300). B-gr. і A-gr броню - тепер можна атрибутити (30/60); • Повноцінна заточка Вмінь за SP, Adena; • Доступ до Олімпіади з 75-го рівня; покращення нагород за участь в Олімпіаді; • Core і Orfen перероблені, тепер це Інстанси для груп; змінені Інстанси: Байлор - для отримання Immortal біжутерії та екіпіування S-gr. та Близнюки, для отримання основних високорівневих вмінь; • Вечірні Епіки: Queen Ant, Baium, Frintezza, Antharas. На середині Етапу - Beleth; • Доступні облоги всіх Замків, Територіальні Війни. Дворянство - 50 Баджів; • Допрацювання класу Inspector, можливість зробити його мейном. Gracia Final - Етап №4 Прокачка Персонажа Рівень Досвід з Монстрів Досвід з РБ 1 - 51 х10 - х7 * х6 52 - 59 х7 - х5 х5 60 - 71 х5 - х3 х4 72 - 78 х3 - х1 х3 79 - 82 і 100% х1 х2 83+ х0.1 х0.3 * буде введена розвинута функція швидкого старту, коли новачки зможуть отримувати певні стартові рівні та екіпірування "одним кліком" На цьому та всіх наступних Етапах - всі інші рейти - х1 Бонусні рейти: Протягом усього сезону (кожного з етапів) через деякий час після його запуску, ми підіймаємо рейти для комфортної прокачки новачків, тих, хто повернувся або відстав; Ці зміни рейтів не стосуються конкурентного пулу рівнів доступного на стадії (52-59+). Тобто рейти х1 не збільшуватимуться в рамках цієї акції на поточному етапі. Починаючи з цього етапу буде вводитись акція "Рейти Вихідного Дня", в рамках якої будуть рівномірно збільшуватись рейти у вихідні та на свята (включаючи конкуренті рівні); Дізнатись про ці та інші зміни ви зможете в темі "Патчноути". Суть Етапу Розвиток персонажа до 82-го рівня, війна за фарм Hellbound, створення та покращення Dynasty екіпірування, походи на Тіат - отримання Ікарус та Веспера. Війна за СОД: фарм кристалів АТТ. Повномасштабна заточка вмінь. Довготривалі та складні ПВП "пізньої" Грації та цікава Олімпіада. Виклики Етапу Реалізація практично безмежних можливостей у покращенні як персонажа, так і групи. Тотальна війна за Hellbound та SoD, на TW та на Олімпіаді. Все те, де на першому сезоні MasterWork були набиті мільйони PvP. Підготовка груп до майбутнього етапу High Five.. Особливості • Локації, Квести, Монстри та РБ - по Gracia; • NPC магазини, включаючи Люксор та Мамонів - по Gracia; • Система "стихійних" пошкоджень (Резисти / АТТ) - по Gracia; розрахунок пошкоджень АТТ - по High Five; • Бонуси при створенні та розвитку персонажів до 68 рівня; • Hellbound - повністю відкритий, окрім башт. Доступний крафт Dynasty. Дроп з монстрів переглянуто, тепер це рецепти та частини S-grade, корисні ресурси, Заточки предметів та вмінь; • Повноцінне створення та Класове покращення Dynasty екіпірування; • Tiat - доступна, Vesper тепер можна носити з 82-го рівня; • 4-годинний SoD по Вівторках та П'ятницях. Після 3-х SoD'ів - відкривається обмін каменів на кристали у NPC в Гірані, Адені та Руні. • Актуальні Інстанси: Близнюки, Закен, Коре і Орфен, Байлор. Нова Інстанс Зона: Королева Мурах; • Бонусна система Рейтів Вихідного Дня; • Саби можна розвивати до 85-го рівня, включаючи вивчення 81-83 вмінь; • Саб. вміння працюють на саби (на всіх стадіях); • Доступ до Олімпіади з 76-го рівня за наявності 3-й професії; • Вечірні Епіки: Baium, Frintezza, Beleth, Antharas! На середині Етапу - Valakas; • Доступні облоги всіх Замків, Териториальні Війни. Дворянство - 50 Баджів; • Повноцінний розвиток персонажів, отримання всіх профільних вмінь. High Five - Етап №5 Прокачка Персонажа Рівень Досвід з Монстрів Досвід з РБ 1 - 59 х15 - х10 * х7 60 - 79 х10 - х5 х6 80 х4 х5 81 х3 х4 82 х2 х3 83 - 85 х1 х2 * буде введена розвинута функція швидкого старту, коли новачки зможуть отримувати певні стартові рівні та екіпірування "одним кліком" На цьому та всіх наступних Етапах - всі інші рейти - х1 Бонусні рейти: Протягом усього сезону (кожного з етапів) через деякий час після його запуску, ми підіймаємо рейти для комфортної прокачки новачків, тих, хто повернувся або відстав; Ці зміни рейтів не стосуються конкурентного пулу рівнів доступного на стадії (52-59+). Тобто рейти х1 не збільшуватимуться в рамках цієї акції на поточному етапі. На сервері проводиться акція "Рейти Вихідного Дня", в рамках якої будуть рівномірно збільшуватись рейти у вихідні та на свята (включаючи конкуренті рівні); Дізнатись про ці та інші зміни ви зможете в темі "Патчноути". Суть Етапу Розвиток персонажа до 85-го рівня! Відкрито доступ до S, S80 та Vesper екіпірування, а також до можливості покращувати предмети та вміння. Виклики Етапу Активне дейлі PvP з метою контролю локацій ЛоА і ДВ, ГЦ і МОС; добування Rare Moirai, Noble Vesper та Vorpal екіпірування. Особливості • Локації, Квести, Монстри та РБ - по High Five; • NPC магазини, включаючи Люксор та Мамонів - по High Five; • Логіка шансів дебафів та фейлу нюків - по High Five; • Система "стихійних" пошкоджень (Резисти / АТТ) - по High Five; • Бонуси при створенні та розвитку персонажів до 75 рівня; Можливість носити з першого рівня речі до А-gr. включно - без штрафу . B-gr. екіпірування при створенні персонажа. • Актуалізований дроп в нових "High Five" локаціях. Вони вводяться поступово і їхня мета - спрощення добування старого / додавання нового "контенту"; • Актуалізація добування та розвитку S84 екіпірування; • До числа актуальних Інстансів додані: Frintessa та Freya; • Вечірні Епіки: Baium, Frintezza, Beleth, Antharas, Valakas! На середині Етапу - Blessed Freya; • Зміна старих локації по HF: Dragon Valley, Lair of Antharas, Giant Cave, Monastery of Silence; • Введення допрацьованної "фінальної локації": Seed of Annihilation - тепер вона актуальна для всіх класів; • Квест на 7 РБ в DV для отримання Vesper зброї; • Квест на 3 РБ в LоА для отримання різноманітного екіпірування; • Немає необхідності робити повторні проходки на Епічних Босів; High Five - Етап №6 Прокачка Персонажа Рівень Досвід з Монстрів Досвід з РБ 1 - 67 х15 - х10 * х10 68 - 79 х10 - х7 х10 80 х6 х8 81 х5 х7 82 х4 х6 83-85 х3 - х1 х5 * буде введена розвинута функція швидкого старту, коли новачки зможуть отримувати певні стартові рівні та екіпірування "одним кліком" На цьому та всіх наступних Етапах - всі інші рейти - х1 Бонусні рейти: Протягом усього сезону (кожного з етапів) через деякий час після його запуску, ми підіймаємо рейти для комфортної прокачки новачків, тих, хто повернувся або відстав; Ці зміни рейтів не стосуються конкурентного пулу рівнів доступного на стадії (52-59+). Тобто рейти х1 не збільшуватимуться в рамках цієї акції на поточному етапі. На сервері проводиться акція "Рейти Вихідного Дня", в рамках якої будуть рівномірно збільшуватись рейти у вихідні та на свята (включаючи конкуренті рівні); Дізнатись про ці та інші зміни ви зможете в темі "Патчноути". Суть Етапу Вершина розвитку вашого персонажа: бийся з найстійкішими гравцями на вічному сервері! Виклики Етапу Гра на стоковому сервері, зустріч з новими та старими друзями і противниками з попереднього сезону MasterWork. Олімпіада, Епіки, Облоги і ТВ; Вечірні посиденьки в Гірані під гітару :) Особливості • Локації, Квести, Монстри та РБ - по High Five • NPC магазини, включаючи Люксор та Мамонів - по High Five • Логіка шансів дебафів та фейлу нюків - по High Five • Система "стихійних" пошкоджень (Резисти / АТТ) - по High Five • Бонуси при створенні та розвитку персонажів до 80 рівня • Доступні всі локації, всі ранги речей, включно з Elegia. Всі вміння - доступні; Вітаємо, Ви пройшли MasterWork II; • Злиття з попереднім сезоном MasterWork; • Регулярні концептуальні оновлення та підтримка, в очікування вливання бази гравців наступного сезону MasterWork. Базові Рейти: Adena - x1 кількість, 70% шанс випадіння Seal Stones - x1 кількість, 70% шанс випадіння Drop - x1 кількість, х1 шанс, включно з РБ Spoil - x1 кількість, х1 шанс Quests - x1 кількість квестових предметів, х1 нагороди за квести Manor - x1 Нагадуємо, що система Манора напряму залежить від Облог, відповідно перші насіння можна будет придбати тільки після того, як володарі замків виставлять насіння на продаж. Ми б хотіли приділити окрему увагу рейтам та їхньому впливу на сервер, гравців та економіку в цілому: Основна користь рейту х1 у подібній концепції в тому, що нові гравці, та гравці, які не задають темп усьому серверу - не так сильно відчувають цей рейт. Існує багато способів спростити для себе ігровий процес, користуючись рядом наших змін та допрацювань: Розпочинаючи свій ігровий шлях у нас зі старту сервера: Помічник Новачків, Система Ачівок, Система щоденних заохочень - допоможуть вам та видадуть персонажу хороше NG екіпірування з параметрами Middle-D gr і додадуть до неї достатню кількість витратних матеріалів та бустерів для прокачки; Магазин де постійно поповнюються товари - Ivory Coin Store, в якому кожен гравець зможе від старту сервера витрачати монетки, які отримуватиме за різноманітні соціальні дії, а також за проходження простих щоденних завдань, отримуючи тимчасове екіпірування, дешеві витратні матеріали та інші корисні речі; Кастомний, щедро перероблений, дроп в Камалоках і Лабіринтах, який забезпечить основну масу гравців товарами для взаємодії на ринку Гірана; Системи Улюбленців, ЛСів, Ключів від скринь, КХ і Фортів, система Академії та Клан Юніті, а також багато інших наших фішок, які виділяють нас серед інших проєктів та допомогають зробити вашу гру більш комфортною, а "суворий х1" - менш помітним. Не простим, але й далеко не тим сервером, де Ви не можете окупити заряди і бігаєте зі стартовою зубочисткою на 25-му рівні. Більш ніж два роки MasterWork: це наш з вами досвід створення унікального ігрового всесвіту, концепції, продовжує жити і розкриє себе знову 25 Листопада, на старті третього сезону. У нас було 2 роки, десятки тисяч гравців, які пройшли через концепцію MasterWork'a, десятки тисяч думок: відзнак та критики. Ми створюємо гру за принципом: Easy to learn, hard to master. Постійна підтримка сервера: Мова не тільки про службу підтримки та оновлення стадій. Мова про 107 оновлень за два сезони. Ми піклуємось про наш ігровий світ, і по мірі його розвитку - працюємо як над пошуком, аналізом та вирішенням проблем, так і над тим, щоб урізноманітнити та зробити гру кращою в цілому. Це виражається в постійних мінорних патчноутах, сезонних івентах, розіграшах, акціях. MasterWork - це динамічний всесвіт, що постійно розвивається та розрахований на довгострокову гру. Нові вміння, змінені та покращені механіки приводять до того, що розвиток персонажа, незалежно від його класу та складу групи - стає простішим через більш варіативне та ефективне PvE. Ми не прагнемо зрівняти всіх з усіма, однак у нас Ви зможете розкрити потенціал свого класу по новому. Суть в тому, щоб кожен клас міг проявити себе в кожному виді ігрової активності, зберігаючи при цьому свої унікальні сторони. Дестроєр так само ефективніше всіх убиває РБ, однак РБ можна вбити хоч Гномами. Маги так само ефективніше всіх убивають паровози на АОЕ, однак качатись на АОЕ можуть навіть лучники та кинджальщики. По мірі розвитку ігрового всесвіту - ми спрощуємо отримання попередніх "капів", як отримання рівнів, так і екіпірування. Одночасно з цим - ми актуалізуємо та покращуємо нові локації, інстанси, Босів. Створюючи простий старт та комфортне влиття в загальний потік гри для новоприбулих, з однієї сторони, та цікаву, "челенджову" гру для груп та кланів - з іншої, ми гарантуємо, що сезон буде довготривалим та цікавим: Новому гравцю, який прийшов на сервер після старту - легко розвинутись до моменту, коли він починає взаємодіяти із загальною масою онлайну. У нього є мотивація знайти свій соціум: групу та клан; Постійному гравцю завжди буде чим зайнятись, як проявити себе і провести час на нашому сервері. Але основною причиною, чому економіка х1 є лояльною до не самих активних гравців - це ви. В процесі гри Ви створюєте та вибиваєте C-grade, потім робите B-grade, далі - Low-A gr. Після - переходите на Top-A; і так далі. Це не той сервер, де можна з Девоушена перескочити одразу в S грейд. Куди ж дівається все це добро після того, як воно перестає бути актуальним для вас? Правильно, на ринок Гірана або Біржу де його зможуть придбати гравці, яким це потрібно, а ви вивільните ресурси для нового грейду! Ми, в свою чергу, побудували економіку сервера таким чином, щоб у гравця, який хоче купити ваш умовний "Карміан" - було, чим заплатити вам взамін. 🙂 А що дійсно хардкорно та складно, причому буде складно на кожному Етапі сервера - це робити "топ контент". А грейд на першому Етапі, S - на другому. АТТ на 3-му і так далі. Саме тут випливає ця цифра "х1" у всьому своєму садистсько-хардкорному різноманітті. Однак Ви або не той гравець, якого цікавить такий челендж, або навпаки, Ви - саме той гравець, і тоді перевірити себе на міцність, а після - вдосталь насолоджуватись домінацією в рамках Етапу сервера - Ваш вибір! 😉 Отримання досвіду в залежності від різниці рівнів між персонажем та монстром: Різниця в рівнях між монстром та гравцем (рівень монстра мінус рівень гравця) Штраф до отримуваного досвіду (рівень 1-77) Штраф до отримуваного досвіду (рівень 78+) Штраф до дропу та спойлу (всі рівні) +15 і більше 85 - 95% 95% 95% +14 80% 90% 90% +13 75% 85% 80% +12 70% 80% 70% +11 65% 75% 60% +10 60% 70% 50% +9 50% 65% 40% +8 40% 60% 30% +7 30% 50% 20% +6 15% 40% 10% +5 0% 30% 0% +4 0% 15% 0% +3 0% 0% 0% +2 0% 0% 0% +1 0% 0% 0% 0 0% 0% 0% -1 0% 0% 0% -2 0% 0% 0% -3 0% 0% 0% -4 0% 0% 0% -5 0% 15% 0% -6 0% 30% 10% -7 15% 40% 20% -8 30% 50% 30% -9 40% 60% 40% -10 50% 65% 50% -11 60% 70% 60% -12 65% 75% 70% -13 70% 80% 80% -14 75% 85% 90% -15 і більше 80-95% 90 - 95% 95% Приклад: Ваш персонаж 40-го рівня, ви добиваєте монстра 47-го рівня. Це значить, що для розрахунку за таблицею вище, вам необхідно відняти від рівня монстра ваш рівень і отримати значення +7. Згідно таблиці ви будете отримувати 30% штраф на досвід. Без штрафу ви б отримали 1.000 EXP, з "+7" штрафом - 700 EXP. Кількість досвіду, яка необхідна для отримання рівнів: Скрытый текст Рівень Досвіду всього Досвіду до рівня Рівень Досвіду всього Досвіду до рівня Рівень Досвіду всього Досвіду до рівня 1 0 0 31 5.231.246 675.450 61 146.308.200 19.798.547 2 68 68 32 5.981.576 750.330 62 167.244.337 20.936.137 3 363 295 33 6.812.513 830.937 63 189.364.894 22.120.557 4 1.168 805 34 7.730.044 917.531 64 212.717.908 23.353.014 5 2.884 1.716 35 8.740.422 1.010.378 65 237.352.644 24.634.736 6 6.038 3.154 36 9.850.166 1.109.744 66 271.975.263 34.622.619 7 11.287 5.249 37 11.066.072 1.215.906 67 308.443.198 36.467.935 8 19.423 8.136 38 12.395.215 1.329.143 68 346.827.154 38.383.956 9 31.378 11.955 39 13.844.951 1.449.736 69 387.199.547 40.372.393 10 48.229 16.851 40 15.422.929 1.577.978 70 429.634.523 42.434.976 11 71.202 22.973 41 17.137.087 1.714.158 71 474.207.979 44.573.456 12 101.677 30.475 42 18.995.665 1.858.578 72 532.694.979 58.487.000 13 141.193 39.516 43 21.007.203 2.011.538 73 606.322.775 73.627.796 14 191.454 50.261 44 23.180.550 2.173.347 74 696.381.369 90.058.594 15 254.330 62.876 45 25.524.868 2.344.318 75 804.225.364 107.843.995 16 331.867 77.537 46 28.049.635 2.524.767 76 931.275.828 127.050.464 17 426.288 94.421 47 30.764.654 2.715.019 77 1.151.275.834 220.000.006 18 540.000 113.712 48 33.680.052 2.915.398 78 1.511.275.834 360.000.000 19 675.596 135.596 49 36.806.289 3.126.237 79 2.099.275.832 587.999.998 20 835.862 160.266 50 40.154.162 3.347.873 80 4.200.000.000 2.100.724.168 21 1.023.784 187.922 51 45.525.133 5.370.971 81 6.300.000.000 2.100.000.000 22 1.242.546 218.762 52 51.262.490 5.737.357 82 8.200.000.000 1.900.000.000 23 1.495.543 252.997 53 57.383.988 6.121.498 83 11.844.000.000 3.644.000.000 24 1.786.379 290.836 54 63.907.911 6.523.923 84 15.472.880.000 3.628.880.000 25 2.118.876 332.497 55 70.853.089 6.945.178 85 19.827.440.000 4.354.560.000 26 2.497.077 378.201 56 80.700.831 9.847.742 27 2.925.250 428.173 57 91.162.654 10.461.823 28 3.407.897 482.647 58 102.265.881 11.103.227 29 3.949.754 541.857 59 114.038.596 11.772.715 30 4.555.796 606.042 60 126.509.653 12.471.057 Партійні бонуси: Партійний бонус - це досвід, який гравець отримує за перебування в групі: Менше користі від того, щоб качатись в групах до 5 людей (максимальна відсутність бонусу - в групі з 2-3 персонажів); Більше користі від того, щоб качатись в групах з 6 і більше людей (максимальний бонус - в групі з 8-9 персонажів). Штрафи на РБ: Отримання досвіду без штрафу: +- 9 рівнів відносно рівня РБ;; Отримання дропу без штрафу: -9 / +7 рівнів відносно рівня РБ. Якщо рівень вашого персонажа вище, ніж рівень РБ - без штрафу до різниці в 9 рівнів (включно); Якщо рівень РБ вище, ніж рівень Вашого персонажа на: 1..7 рівнів - без штрафу; На 8 рівнів - 20% штрафу; На 9 рівнів - 40% штрафу; На 10 рівнів - 60% штрафу; На 11 рівнів - 80% штрафу; На 12 і більше рівнів = дроп відсутній взагалі. Приклад: Якщо ваш персонаж 60-го рівня ви можете вбити РБ 52-го рівня, отримавши повноцінний дроп без штрафу. Але вбивши РБ Death Lord Ipos 75-го уровня — рівня— ви гарантовано не отримаєте дроп. Час появи РБ: 1 - 39 рівнів: респавн знижено з 16 +-4 до 8 +-2; 40 - 51 рівнів: респавн знижено з 16 +-4 до 12 +- 3 години; 52+ рівнів без змін (16 +- 4). Тобто всі (будь-які) звичайні РБ, починаючи від 52 рівня і вище: 12 годин + 0..8 / 16 годин +- 4 / від 12 до 20 годин. "Незвичайні РБ": Сабові РБ (Kabed, Barion, Karte, Verfa): живі від старту, час респавна: 8 годин +0..4 / 10 годин +-2 / від 8 до 12 годин; Нобл РБ (Barakiel, отримання Ноблеса на 70-му рівні Сабу): 8 годин +0..2 / 9 годин +-1 / від 8 до 10 годин; Епіки: Queen Ant: Середа, 30 Листопада, з 21:00 до 22:00 по Київу / з 22:00 до 23:00 по Москві/Мінську; Core: Середа, 30 Листопада, з 20:00 до 21:00 по Київу / з 21:00 до 22:00 по Москві/Мінську; Orfen: П'ятниця, 02 Грудня, з 20:00 до 21:00 по Київу / з 21:00 до 22:00 по Москві/Мінську. Детально про це можна дізнатись в наступних темах: MasterWork: Кланова Система MasterWork: Розклад Епічних Босів MasterWork: Сабклас та Ноблес (Дворянин) nichohosobi, kso_, TyMAH и 2 других 5 Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
Рекомендованные сообщения