Papanda 2430 Опубликовано: 4 марта Рассказать Опубликовано: 4 марта Рестарт : Понеділок, 4 Березня, 2024 о 08:00 за серверним часом Дорогі друзі, З 4 Березня вводиться наступний під-етап 4-го сезону сервера MasterWork . Це наступний ступінь розвитку сервера, згідно із заздалегідь спланованим графіком життя сезону. Поетапність - запорука розміреної та комфортної гри. На цій стадії розвитку сезону ми сильно спростили розвиток 60 - 80, щоб дозволити гравцям якнайшвидше влитися в гру і брати безпосередню участь у житті сервера. Збільшені рейти Досвіду та SP допоможуть за короткий термін підняти необхідний рівень, а спрощення видобутку екіпірування дозволить мати необхідний мінімум для участі у битвах. Про всі подробиці нововведень можна дізнатися у нашому Патчноуті 🙃 Статистика Кількість PvP: 3 162 498; Кількість PK: 298 933; Персонажів: 127313; Клани: 778; Альянси: 142; Герої: 158 (були бодай один раз героями). Важливі ігрові події Технічні роботи зі встановлення оновлень, респаун Епічних Босів та всі важливі ігрові події йдуть за розкладом. Ми намагаємось давати гравцям максимум інформації, щоб Ви могли ефективно спланувати свою ігрову сесію. Понеділок Вівторок Середа Четвер П'ятниця Субота Неділя Понеділок, 4 Березня: Технічні роботи зі встановлення оновлення – 8:00 (Орієнтовний час проведення 90 хвилин); Frintezza - 21:00 ~ 21:30. Вівторок, 5 Березня: Seed of Destruction (збір 150+ Атрибута) - Щовівторка з 19:30 до 21:30; Queen Ant - 21:00 ~ 21:30. Середа, 6 Березня: Valakas – 21:00. Четвер, 7 Березня: Перший день Великої Олімпіади – з 18:30 до 23:10; Baium - 21:00 ~ 21:30. П'ятниця, 8 Березня: Другий день Великої Олімпіади – з 18:30 до 23:10; Seed of Destruction (збір 150+ Атрибута) - Щоп'ятниці з 19:30 до 21:30; Queen Ant - 21:00 ~ 21:30 (Остання в сезоні!) ; Dent - 20:30 ~ 21:15; Зверніть увагу! З Bane також випадають Dent's Coin , як і з Dent. Субота, 9 Березня: Третій день Великої Олімпіади - з 18:30 до 23:10. Неділя, 10 Березня: Фінальний день Великої Олімпіади – з 18:30 до 23:10. Поточні рейти сервера; Рейти вихідного дня; Доступ до бафа Adventurers Guide; Актуальний розвиток персонажа за рівнем. Рейти – сервер розвивається, і ми йдемо в ногу з часом. MasterWork – місце, де ретельно підходять до поетапної рейтування, починати гру стає все простіше, а подолати поріг входження можна за кілька днів, тільки сильно не розганяйтесь😉. Рейти будуть встановлені на сервері о 18:00 за серверним часом без рестарту! Зверніть увагу! Починаючи з цього оновлення (згідно з концепцією) оновлення сезону, у тому числі і Рейтів, виходитимуть раз на три тижні (а не два рази на тиждень, як це було раніше). Пов'язано це з тим, що починаючи з даного етапу концепція збільшується в ширину, даючи доступ до різного контенту, такого як: поліпшення екіпірування, поліпшення біжутерії, заточування умінь, установки атрибуту каменів і так далі. Актуальні Рейти з 26 Лютого, 18:00 до 18 Березня, 17:59: Спрощений розвиток до 80 рівня: Досвід збільшений із 60 по 70 рівні; Досвід значно збільшений із 70 по 79 рівні. Основна гра 80 – 82. Рівень EXP з монстрів EXP c РБ 1-30 7.00 год х5,00 30-40 x7,00 -> x6,00 х5,00 40-50 х6,00 -> х5,00 х5,00 -> х4,50 50-60 х5,00 -> х4,00 х4.50 -> х4.00 60-70 х4.00 -> х3.00 х4.00 -> х3.50 70-76 і 100,00% х3.00 -> х2.00 х3,50 -> х3,00 77-77 і 100,00% x1.85 х3,00 78-78 і 100,00% x1.70 х3,00 79-79 і 100,00% x1.50 х3,00 80-80 і 100,00% x1.00 х2,00 81-81 і 100,00% x1.00 х2,00 82-85 x0.10 x0.20 Рейт SP з Рейдових Босів (у тому числі з Босів в Інстансах) х2 від рейту досвіду і не опускається нижче, ніж х4.00; Рейт SP з Монстрів трохи вище, ніж рейт досвіду аж до 80 рівня включно, і не опускається нижче х1.00, навіть на 82+; Досвід, що отримується з книг, пропорційно збільшений. Рейти вихідного дня: +50% EXP, +100% SP з Монстрів, активуються з 00:00 Суботи до 00:00 Понеділка: Рівень Досвід SP 1-30 х10,50 х14,00 30-40 х10,50 -> х9,00 х14,00 -> х12,00 40-50 х9,00 -> х7,50 х12,00 -> х10,00 50-60 x7,50 -> x6,00 х10,00 -> х8,00 60-70 х6,00 -> х4,50 x8,00 -> x6,00 70-76 х4,50 -> х3,00 х6,00 -> 4,00 77-77 і 100,00% х2,78 х3,70 78-78 і 100,00% х2,55 х3,40 79-79 і 100,00% х2,25 х3,00 80-80 і 100,00% х1,50 х2,50 81-81 і 100,00% х1,50 х2,00 82-85 і 100,00% х0,15 х2,00 Книга знайдена у втраченому храмі ельфійської королеви Беори. Зберігає знання перших магічних заклинань, подарованих людям. Персонажі 76-85 рівнів отримують додатковий досвід, читаючи цю книгу. Книга не дасть вам досвіду, якщо персонаж офлайн або офлайн торгівля. Детальні про те, як працюють рейти, на прикладі х6.00->х5.00: Прихований текст lvl_40 = 6.00 lvl_41 = 5.90 lvl_42 = 5.80 lvl_43 = 5.70 lvl_44 = 5.60 lvl_45 = 5.50 lvl_46 = 5.40 lvl_47 = 5.30 lvl_48 = 5.20 lvl_49 = 5.10 lvl_50 = 5.00 Нагадуємо, що: Прихований текст Досвід вихованців: Нагадуємо про те, що: 52 рівні: Квест на саб-клас ; 68 рівні: Комбо-баффи; 70 рівні: КВ/ПОВ (1 рівнів); 70 рівні: Статус Дворянина; 72 рівні: Квести для видобутку Ice Crystal (Hot Springs); Квести для видобутку Divine Stone of Wisdom (Varka/Ketra, 2 ур. Альянсу). 76 рівні: 3 професії, доступ до Великої Олімпіади; 79 рівні: Практично у всіх класів з'являються найважливіші вміння чи вміння набувають нового рівня, виходячи на 100% своїх ефектів. Також нагадуємо, що книги вивчення основних умінь добуваються з Близнюків (інстанс зона). Вивчення найважливіших пасивних умінь - " Протекшенів " , які доступні як з Епічних Босів, а й з Байлора. Надалі кількість місць, де можна видобути цей предмет буде збільшуватися, відповідно до концепції. 80 рівні: Практично у всіх класів з'являються важливі вміння – Купола; Will'и других рівнів; Заточення умінь із високим шансом. Усі рівні, починаючи з 3-ої професії: Заточення Умінь. Ми хочемо підкреслити, що це один із найважливіших елементів гри та розвитку вашого персонажа! Ми настійно рекомендуємо активно та впевнено покращувати-заточувати свої вміння, починаючи з основних, але не обмежуючись лише ними! Таблиця шансів заточення вміння, згідно з рівнем: Прихований текст Вміння 2-ї професії: +1..3 = 76 рівень уміння; +4..8 = 77 рівень уміння; +7..9 = 78 рівень уміння; +10..12 = 79 рівень уміння; +13..15 = 80 рівень уміння; +16..18 = 81 рівень уміння; +19..21 = 82 рівень уміння; +22..24 = 83 рівень уміння; +25..27 = 84 рівень уміння; +28..30 = 85 рівень уміння. Вміння 3-ї професії: +1..3 = 81 рівень уміння; +4..8 = 82 рівень уміння; +7..9 = 83 рівень уміння; +10..12 = 84 рівень уміння; +13..15 = 85 рівень уміння. Вихованці отримують незалежну частину досвіду від рівня господаря. Фінальні цифри досвіду розраховуються від рівня вихованця. Тобто це також залишаються 5% досвіду господаря, але конкретна цифра залежить від рівня вихованця. Якщо персонаж 81+ з вхідним рейтом досвіду х0.10, має 80-го вихованця і отримує 1000 досвіду з моба, 5% цього досвіду йде вихованцю, для нього це становитиме 500 досвіду, тому що у вихованця рейт х1. Клубний Менеджер Adventurers' Guide: Без клубної картки баф доступний до 70 рівня (для всіх персонажів 1-69); За наявності клубної картки вам доступно: Комбо-баффи та ефекти максимальних рівнів умінь на будь-якому рівні персонажа; Отримання баффа на будь-якому рівні. Додавання в дроп нових предметів; Збільшення шансів дропу; Збільшення отримуваного досвіду. Під час рейдів завжди можна цікаво провести час та помірятись силами з опонентами. Anais: Переведений у розряд вечірніх РБ, тепер з'являється в ігровому світі кожні 1-2 дні з 18:00 до 00:00. Тіат Епік Боси Гігантська печера РБ справ близнюки Кейчі, Дарніель, Сльози Бейлор Орфен і Кор Вечірні РБ Збільшено кількість одночасних паралельних зон до 25; Збільшено час очікування персонажа поза інсти до його виключення до 10 хвилин. Queen Ant, Baium, Antharas, Valakas, Frintezza, Dent. Додано до випадання одна зброя Vesper з 100% шансом. Гігантський Марфанак, Горголи, Останній Гігант Утенус, Гекатон Прайм. До випадання додано від 3 до 7 шматків на Moirai шолом; До випадання додано від 2 до 5 шматків на Moirai верх або низ; До випадання додано від 4 до 8 шматків на Moirai черевики чи тапки; MasterWork Crystal: S-grade – шанс випадання збільшений до 7%; MasterWork Crystal: S80-grade - додано до випадання із шансом 5%; Будь ласка, зверніться до коваля Пушкіна в місті Гіран, щоб обміняти звичайний предмет Moirai на рідкісний предмет. Щоб обміняти верхню частину броні, вам потрібно: 4 кулі класу S80. Щоб обміняти шолом і нижню броню, вам потрібно: 3 сфери класу S80. Щоб обміняти рукавички, чоботи, щити та символи, вам потрібні: 2 сфери рангу S80. Щоб обміняти Аксесуар, вам потрібно: 1 Сфера класу S80. Для обміну зброї вам потрібно: 5 сфер рангу S80.MasterWork Crystal: S84-grade – додано до випадання з шансом 3%.Зверніться до коваля Пушкіна в місті Гіран, щоб обміняти звичайний предмет Вечірні на рідкісний. Щоб обміняти верхню частину броні, вам потрібно: 4 сфери класу S84. Щоб обміняти шолом і нижню броню, вам потрібно: 3 сфери рангу S84. Щоб обміняти рукавички, чоботи, щити та символи, вам потрібні: 2 сфери рангу S84. Щоб обміняти Аксесуар, вам потрібно: 1 Сфера класу S84. Для обміну зброї вам потрібно: 5 сфер рангу S84. Значно збільшено кількість досвіду; Zaken's Earring – збільшений шанс випадання; MasterWork Crystal: S-gradeБудь ласка, зверніться до коваля Пушкіна в місті Гіран, щоб обміняти звичайний предмет рівня S і Династії на рідкісний предмет. Рівень S: щоб обміняти частину верхньої броні, вам потрібно: 5 сфер рангу S. Щоб обміняти шолом, верхню та нижню броню, вам потрібно: 3 сфери S-класу. Щоб обміняти рукавички та чоботи, вам потрібно: 2 кулі рангу S. Щоб обміняти щити, символи, аксесуари, вам потрібно: 1 S. Щоб обміняти зброю, вам потрібно: 4 кулі рангу S. Династія: щоб обміняти верхню частину броні, вам потрібно: 5 сфер рангу S. Щоб обміняти шолом і нижню броню, вам потрібно: 4 кулі рангу S. Щоб обміняти рукавички та черевики, вам потрібно: 3 кулі рангу S. Щоб обміняти щити, символи, аксесуари, вам потрібно: 2 S. Щоб обміняти зброю, вам потрібно: 5 сфер рівня S. - Збільшено шанс випадання; MasterWork Crystal: S80-gradeБудь ласка, зверніться до коваля Пушкіна в місті Гіран, щоб обміняти звичайний предмет Moirai на рідкісний предмет. Щоб обміняти верхню частину броні, вам потрібно: 4 кулі класу S80. Щоб обміняти шолом і нижню броню, вам потрібно: 3 сфери класу S80. Щоб обміняти рукавички, чоботи, щити та символи, вам потрібні: 2 сфери рангу S80. Щоб обміняти Аксесуар, вам потрібно: 1 Сфера класу S80. Для обміну зброї вам потрібно: 5 сфер рангу S80. - додано до випадання; Збільшено кількість випаданих каменів з 1-2 до 2-3. Значно збільшено кількість досвіду; Збільшено кількість випаданих Will`ів; Збільшено кількість каменів, що випадають, атрибуту з 1-2 до 2-3. Значно збільшено кількість досвіду; Збільшено шанс випадання зброї S рангу; До випадання додано зброю Dynasty; MasterWork Crystal: A-grade - збільшено шанс випадання до 0.25%; MasterWork Crystal: S-gradeБудь ласка, зверніться до коваля Пушкіна в місті Гіран, щоб обміняти звичайний предмет рівня S і Династії на рідкісний предмет. Рівень S: щоб обміняти частину верхньої броні, вам потрібно: 5 сфер рангу S. Щоб обміняти шолом, верхню та нижню броню, вам потрібно: 3 сфери S-класу. Щоб обміняти рукавички та чоботи, вам потрібно: 2 кулі рангу S. Щоб обміняти щити, символи, аксесуари, вам потрібно: 1 S. Щоб обміняти зброю, вам потрібно: 4 кулі рангу S. Династія: щоб обміняти верхню частину броні, вам потрібно: 5 сфер рангу S. Щоб обміняти шолом і нижню броню, вам потрібно: 4 кулі рангу S. Щоб обміняти рукавички та черевики, вам потрібно: 3 кулі рангу S. Щоб обміняти щити, символи, аксесуари, вам потрібно: 2 S. Щоб обміняти зброю, вам потрібно: 5 сфер рівня S. - збільшено шанс випадання до 0.25%; MasterWork Crystal: S80-grade - Збільшено шанс випадання до 0.20%; MasterWork Crystal: S84-gradeЗверніться до коваля Пушкіна в місті Гіран, щоб обміняти звичайний предмет Вечірні на рідкісний. Щоб обміняти верхню частину броні, вам потрібно: 4 сфери класу S84. Щоб обміняти шолом і нижню броню, вам потрібно: 3 сфери рангу S84. Щоб обміняти рукавички, чоботи, щити та символи, вам потрібні: 2 сфери рангу S84. Щоб обміняти Аксесуар, вам потрібно: 1 Сфера класу S84. Для обміну зброї вам потрібно: 5 сфер рангу S84. - додано до випадання із шансом 0.10%; Збільшено кількість каменів, що випадають, атрибуту з 2-5 до 3-6. Значно збільшено кількість досвіду; Збільшено шанс випадання зброї S рангу; До випадання додано зброю Dynasty; До випадання додано біжутерію Dynasty; До випадання додано шматки біжутерії Dynasty; Forgotten Scroll - Protection of Elemental, Forgotten Scroll - Protection of Alignment - збільшено шанс випадання; MasterWork Crystal: S80-gradeБудь ласка, зверніться до коваля Пушкіна в місті Гіран, щоб обміняти звичайний предмет Moirai на рідкісний предмет. Щоб обміняти верхню частину броні, вам потрібно: 4 кулі класу S80. Щоб обміняти шолом і нижню броню, вам потрібно: 3 сфери класу S80. Щоб обміняти рукавички, чоботи, щити та символи, вам потрібні: 2 сфери рангу S80. Щоб обміняти Аксесуар, вам потрібно: 1 Сфера класу S80. Для обміну зброї вам потрібно: 5 сфер рангу S80. - збільшено шанс випадання до 0.25%; MasterWork Crystal: S84-gradeЗверніться до коваля Пушкіна в місті Гіран, щоб обміняти звичайний предмет Вечірні на рідкісний. Щоб обміняти верхню частину броні, вам потрібно: 4 сфери класу S84. Щоб обміняти шолом і нижню броню, вам потрібно: 3 сфери рангу S84. Щоб обміняти рукавички, чоботи, щити та символи, вам потрібні: 2 сфери рангу S84. Щоб обміняти Аксесуар, вам потрібно: 1 Сфера класу S84. Для обміну зброї вам потрібно: 5 сфер рангу S84. - додано до випадання із шансом 0.15%; Збільшено кількість каменів, що випадають, з 2-5 до 3-7. Значно збільшено кількість досвіду; Збільшено шанс випадання зброї S рангу; До випадання додано зброю Dynasty; До випадання додано біжутерію Dynasty; До випадання додано шматки біжутерії Dynasty; Orfen`s Earring Макс. MP +31 Стійкість до кровотечі +20% Шанс кровотечі +20% Кількість лікування +6% Витрата MP навичок -2% Якщо надіто дві Сережки Орфена, застосовується лише один ефект, а якщо надіто Зачаровану/Удосконалену сережку Орфена, лише буде застосовано ефект Зачарованої/Вишуканої сережки Орфена. - Збільшено шанс випадання; Ring of Core - Збільшено шанс випадання; Збільшено шанс випадання Will'ів; Forgotten Scroll - Protection of Elemental, Forgotten Scroll - Protection of Alignment - збільшено шанс випадання; MasterWork Crystal: S80-gradeБудь ласка, зверніться до коваля Пушкіна в місті Гіран, щоб обміняти звичайний предмет Moirai на рідкісний предмет. Щоб обміняти верхню частину броні, вам потрібно: 4 кулі класу S80. Щоб обміняти шолом і нижню броню, вам потрібно: 3 сфери класу S80. Щоб обміняти рукавички, чоботи, щити та символи, вам потрібні: 2 сфери рангу S80. Щоб обміняти Аксесуар, вам потрібно: 1 Сфера класу S80. Для обміну зброї вам потрібно: 5 сфер рангу S80. - збільшено шанс випадання до 0.25%; MasterWork Crystal: S84-gradeЗверніться до коваля Пушкіна в місті Гіран, щоб обміняти звичайний предмет Вечірні на рідкісний. Щоб обміняти верхню частину броні, вам потрібно: 4 сфери класу S84. Щоб обміняти шолом і нижню броню, вам потрібно: 3 сфери рангу S84. Щоб обміняти рукавички, чоботи, щити та символи, вам потрібні: 2 сфери рангу S84. Щоб обміняти Аксесуар, вам потрібно: 1 Сфера класу S84. Для обміну зброї вам потрібно: 5 сфер рангу S84. - додано до випадання із шансом 0.15%; Збільшено кількість каменів, що випадають, атрибуту з 2-3 до 3-5. Значно покращені нагороди: Велика кількість досвіду та SP; Forgotten Scroll - Protection of Elemental, Forgotten Scroll - Protection of Alignment; Will`и; Камені Атрибутів; Enchanted MW Box; Chest with Life Stone; Різноманітні Есенції; Екіпірування S+. Респ і кількість монстрів; Зміна дропа у локації. Загальна інформація : Гравці різних хронік, IL , GF або HF можуть сказати, що локація MoS (Monastery of Silence) - для докачування, але не для повноцінного проведення прайма. Ми змінюємо це та покращуємо гру на всіх рівнях та етапах! Тепер MoS стане ще більш привабливою локацією в сумі з усіма змінами, яку вона зазнала протягом усіх сезонів MasterWork , а саме: Нижня секція : Краще підходять для соло-гравців та невеликих груп Верхня секція (поверхи) : Краще підходять для повних груп з акцентом як на AOE фарм, так і на одиночний націлення. Монстри : Кількість монстрів було збільшено, що веде до більшої кількості дропу Adena, ресурсів і так далі. Видобуток : Moirai; Icarus; Шматки, рецепти (як дропом, і спойлом); Атрибут; Gemstone; Ресурси; Інше. Детальна інформація: Рівні монстрів: 82-83; Монстри мають сильну форму Стихії Святості; Значно збільшено кількість монстрів: Змінений дроп: Цілісний дроп, рецепти та шматки на Icarus ; Видобуток Каміння Атрибута; Важливо ! Локація зазнала значних змін, велика кількість монстрів дозволяє здійснювати гарний АОЕ фарм. Випадання каменів атрибуту, спойл Гемів, заточок, шматків із рецептами Moirai та Icarus роблять локацію досить вигідною в економічному плані. Зміни навичок Новий груповий баф Revalation of Water (Elven Elder): Доступна гілка заточування: Штраф+час: мінімізує штраф на швидкість переміщення; Час перезаряджання: 300 секунд. Додано до вивчення: 1 Рівень: Рівень вивчення: 70; Вартість вивчення: 3500000 Adena; Вартість застосування: 284 мр + 20 Spirit Ore. 2 Рівень: Рівень вивчення 78; Вартість: 15000000 SP; Вартість застосування: 284 мр + 40 Spirit Ore. Prophecy of Water(Elven Elder): Знижено вартість вивчення до 15 000 000 SP. Новий груповий баф Revalation of Wind (Shilen Elder): Доступна гілка заточування: Штраф+час: мінімізує штраф на швидкість переміщення; Час перезаряджання: 300 секунд. Додано до вивчення: 1 Рівень: Рівень вивчення: 70; Вартість вивчення: 3500000 Adena; Вартість застосування: 284 мр + 20 Spirit Ore. 2 Рівень: Рівень вивчення 78; Вартість: 15000000 SP; Вартість застосування: 284 мр + 40 Spirit Ore. Prophecy of Wind (Shilen Elder): Знижено вартість вивчення до 15 000 000 SP. Пасивне вміння Divine Lore (Shilen Elder, Elven Elder): Знижено вартість вивчення до 15 000 000 SP. Arcane Wisdom (Elven Elder, Shilen Elder): Знижено вартість вивчення до 15 000 000 SP. Вміння класу Джудикатор: Oblivion, Weak Constitution, Thin Skin, Enervation, Spite, Mental Impoverish: Тепер усі перелічені тригери є дебафами: Не можна ALT+Click`нути; Можна зняти вмінням Cleanse та аналогами. Focus Skill Mastery: Додана гілка заточування вміння: Потужність + Вартість : Знижує споживане МР і збільшує шанс спрацьовування вміння. Заточення +0: Споживання МР – 2; Збільшення спрацьовування Skill Mastery +1000%. Заточення +15: Споживання МР – 1.25; Збільшення спрацьовування Skill Mastery + 1450%. Прихований текст Механіка роботи: Skill Mastery у всіх фіз. класів: З базовим шансом в 1%, помноженим на модифікатор STR, після застосування вміння воно не матиме перезарядки. Модифікатор STR "та інша математика": Приклади: 1. Персонаж із 30 STR 30 STR => 0,84 Skill Mastery: 1% (базовий шанс) х 0.84 (модифікатор від 30 STR) = 0.84% шанс того, що вміння буде без перезаряджання. Skill Mastery + Focus Skill Mastery +0: (1+10) х 0.84 = 11.00% (базовий шанс) х 0.84 (модифікатор від 30 Сили) = 9.24%. Skill Mastery + Focus Skill Mastery +15: (1+14.5) х 0.84 = 15.50% (базовий шанс) х 0.84 (модифікатор від 30 Сили) = 13.02%. 2. Персонаж із 50 STR 50 STR => 1,71 Skill Mastery: 1% (базовий шанс) х 1.71 (модифікатор від 50 STR) = 1.71% шанс того, що вміння буде без перезаряджання. Майстерність навичок фокусування +0: (1 + 10) х 1,71 = 11,00% х 1,71 = 18,81%. Майстерність навичок фокусування +15: (1 + 14,5) х 1,71 = 15,50% х 1,71 = 26,50%. Залежно від STR користувача, час повторного використання скидається або тривалість подвоюється. Пасивне вміння Long Shot (Hawkeye, Silver Ranger, Phantom Ranger): Додана можливість заточування, гілка: Потужність: Макс. Дистанція Атаки +3-4 за кожні +1 до заточення: Заточення +0: Макс. Дистанція атаки +400. Заточення +30: Макс. Дистанція атаки + 500. Пасивне вміння Spirit of Sagittarius (Hawkeye, Silver Ranger, Phantom Ranger): Додана можливість заточування, гілка: Потужність: Споживання МР фіз. вміннями -1% за кожні +3 до заточування: Заточування +0: Споживання МР фіз. вміннями -30%. Заточування +15: Споживання МР фіз. вміннями -40%. Пасивне вміння Blessing of Sagittarius (Hawkeye, Silver Ranger, Phantom Ranger): Додана можливість заточування, гілка: Потужність: Перезаряджання фіз. умінь -1% кожні +4 до заточування: Заточення +0: Перезаряджання фіз. умінь -20%. Заточення +30: Перезаряджання Фіз. умінь -27%. Rapid Shot (Hawkeye, Silver Ranger, Phantom Ranger):Збільшує атаку лука користувача. швидкість від $s1. Скасовано всі поточні гілки заточування (якщо вміння було заточено, рівень переноситься на нову гілку); Додана можливість заточування, гілка: Потужність: Швидк. Атк. +0.1% за кожні +1 до заточування: Заточення +0: Швидк. Атк. +12%. Заточення +30: Швидк. Атк. +15%. Пасивне вміння Archery (Hawkeye, Silver Ranger, Phantom Ranger): Покращена поточна гілка заточування: Потужність: PvE втрата вміннями +1% кожні +3 до заточування, Фіз. Атк. +12 кожні +1 до заточування: Заточення +0: PvE втрата вміннями +35%, Фіз. Атк. +200, Макс. Дистанція атаки +100. Заточення +15: PvE втрата вміннями +40%, Фіз. Атк. +400, Макс. Дистанція атаки +100. Пасивне вміння Assassination (Treasure Hunter, Plainswalker, Abyss Walker): Скасовано всі поточні гілки заточування (якщо вміння було заточено, рівень переноситься на нову гілку); Додана можливість заточування, гілка: Потужність: Шанс влучити Блоу вмінням +0.3%, Фіз. Атк. +3 за кожні +1 до заточування: Заточення +0: Шанс влучити Блоу вмінням +3%, Фіз. Атк. +70. Заточення +15: Шанс влучити Блоу вмінням +6%, Фіз. Атк .+115. Пасивне вміння Knighthood (Paladin, Dark Avenger, Temple Knight, Shillien Knight): Покращена поточна гілка заточування: Потужність: Захист щитом +1% кожні +2-3 до заточення, Фіз. Зах. +2-3 за кожні +1 до заточування: Заточення +0: Захист щитом +12%, Фіз. Зах. +88. Заточення +15: Захист щитом +18%, Фіз. Зах. +120. Пасивне вміння Master of CombatЗбільшує макс. CP на 3%, а при використанні меча/дробної зброї/спису/подвійних мечів/подвійної тупої зброї/кулаків збільшує P. Atk. на 20. (Warlord, Gladiator, Destroyer, Tyrant, Bounty Hunter, Warsmith): Скасовано всі поточні гілки заточування (якщо вміння було заточено, рівень переноситься на нову гілку); Додана можливість заточування, гілка: Потужність: +1% Макс. СР за кожні +3 до заточування, Фіз. Атк. +6 за кожні +1 до заточування: Заточення +0: Макс. СР +5%, Фіз. Атк. +80. Заточення +15: Макс. СР +10, Фіз. Атк. +170. Arcane RoarЗбільшує опір вогню/воді/вітру/землі на 2 і M. Atk. на 1%. (Sorcerer, Spellsinger, Spellhowler, Terramancer): Скасовано всі поточні гілки заточування (якщо вміння було заточено, рівень переноситься на нову гілку); Додана можливість заточування, гілка: Потужність : Захист від Вогню, Води, Землі, Вітру +1 за кожні +3-4 до заточення, Маг. Атк. +0.2-0.3% за кожні +1 до заточування: Заточення +0: Захист від Вогню, Води, Землі, Вітру +5, Маг. Атк. +3%. Заточення +15: Захист від Вогню, Води, Землі, Вітру +10, Маг. Атк. +7%. Пасивне вміння Necromancy (Necromancer): Скасовано всі поточні гілки заточування (якщо вміння було заточено, рівень переноситься на нову гілку); Додана можливість заточування, гілка: Потужність: Захист від Темряви +1 кожні +1-2 до заточення, Маг. Атк. +0.2-0.3% за кожні +1 до заточування: Заточення +0: Захист від Темряви +10, Маг. Атк. +3%. Заточення +15: Захист від пітьми +20, Маг. Атк. +7%. Пасивне вміння Summon LoreПри надяганні легкої броні збільшує P. Def. на 20 і Ск. на 2%. У мантії збільшує P. Def. на 15 і швидкість закидання на 2% і зменшує споживання MP для магічних умінь на 1%. (Warlock, Elemental Summoner, Phantom Summoner): Скасовано всі поточні гілки заточування (якщо вміння було заточено, рівень переноситься на нову гілку); Додана можливість заточування, гілка: Потужність: Швидк. Маг. +0.2% та Фіз. Зах. +2 за кожні +1 до заточування: Заточення +0: Швидк. Маг. +5% та Фіз. Зах. +80 за (у легкій броні), Скор. Маг. +7% та Фіз. Зах. +60 за (в робе), вартість МР маг умінь -3%. Заточення +15: Швидк. Маг. +8% та Фіз. Зах. +110 за (у легкій броні), Скор. Маг. +10% та Фіз. Зах. +90 за (в робе), вартість маг умінь -3%. Збільшує опір темній шкоді на 3 і M. Atk. на 1%. Збільшення шансів; Додавання нових варіантів. Збільшено шанси прокачування SA та додано нові варіанти. Рівень прокачування Zaken, Twins, Darniel, Keichi, Tears Baylor Orfen & Core Queen Ant & Bane Valakas, Antharas, Baium, Frintezza, Dent Andreas Van Halter, Lord Ishka, Vidar Epidos & Anais Beleth Kerberos, Giant Marphanak, Gorgolos, Hekaton Prime, Last Lesser Giant Utenus Ankou 75-78 Ankou 80-85 10 -> 11 7,50% 20,00% 10,00% 100,00% 100,00% 100,00% 100,00% 20,00% 15,00% 20,00% 11 -> 12 5,00% 15,00% 7,50% 100,00% 100,00% 100,00% 100,00% 15,00% 10,00% 15,00% 12 -> 13 3,50% 10,00% 5,00% 100,00% 100,00% 50,00% 100,00% 10,00% 7,50% 10,00% 13 -> 14 2,50% 7,50% 3,50% 100,00% 100,00% 35,00% 50,00% 7,50% 5,00% 7,50% 14 -> 15 1,50% 5,00% 2,50% 100,00% 100,00% 25,00% 35,00% 5,00% 3,50% 5,00% 15 -> 16 - 3,50% 1,50% 100,00% 100,00% 15,00% 25,00% 3,50% - 3,50% 16 -> 17 - - - - 100,00% - - - - - 17 -> 18 - - - - 100,00% - - - - - Збір 150+ атрибуту; умови; Час. Час появи Фонтанів знижено : Цитадель і Трон Тіати: Було: 15 хвилин + - 5 хвилин (з'являється з 10 по 20 хвилину після початку спавна); Стало: 9 хвилин + - 3 хвилини (з'являється з 6 по 12 хвилину після початку спавна). Тунелі: Було: 15 хвилин + - 5 хвилин (з'являється з 10 по 20 хвилину після початку спавна); Стало: 12 хвилин + - 4 хвилини (з'являється з 8 по 16 хвилину після початку спавна). Збільшено кількість фонтанів: Тунелі: ~25%; Цитадель: ~35%; Трон Тіати: ~20%. Поліпшено опис Фонтанів та Осколків. У атрибут менеджерів у Руні, Адені, Аркані відкриті обмінники: Предмети для обміну Нагорода Fire Energy Compression Stone х20 Mass compressed with extracted seed energy. Contains strong fire energy. Can craft a useful item through combining. Fire Crystal Crystal will increase Fire attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Crystal will increase Water attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 40%. Till 300 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 60 into A-grade Armor. Till 120 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 2 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together. Water Energy Compression Stone х20Mass compressed with extracted seed energy. Contains strong water energy. Can craft a useful item through combining. Water Crystal Crystal will increase Water attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Crystal will increase Fire attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 40%. Till 300 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 60 into A-grade Armor. Till 120 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 2 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together. Wind Energy Compression Stone х20Mass compressed with extracted seed energy. Contains strong wind energy. Can craft a useful item through combining. Wind Crystal Crystal will increase Wind attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Crystal will increase Earth attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 40%. Till 300 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 60 into A-grade Armor. Till 120 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 2 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together. Earth Energy Compression Stone х20Mass compressed with extracted seed energy. Contains strong earth energy. Can craft a useful item through combining. Earth Crystal Crystal will increase Earth attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Crystal will increase Wind attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 40%. Till 300 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 60 into A-grade Armor. Till 120 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 2 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together. Darkness Energy Compression Stone х20Mass compressed with extracted seed energy. Contains strong darkness energy. Can craft a useful item through combining. Dark Crystal Crystal will increase Dark attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Crystal will increase Holy attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 40%. Till 300 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 60 into A-grade Armor. Till 120 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 2 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together. Sacred Energy Compression Stone х20Mass compressed with extracted seed energy. Contains strong holy energy. Can craft a useful item through combining. Divine Crystal Crystal will increase Holy attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Crystal will increase Dark attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 40%. Till 300 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 60 into A-grade Armor. Till 120 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 2 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together. Додавання нових предметів; Оновлення асортименту обмінника за купони. Personal Coupon Weapon : Додано нові об'єкти для обміну: Naga Storm*Kris Dual-weapon type. P. Atk. will increase more than one-handed type weapon when enchanted. P. Crit. Rate +86, PvP Damage +5%. Meteor Shower*Deadman's GloryDual-weapon type. P. Atk. will increase more than one-handed type weapon when enchanted. P. Skill Reuse Time +10% PvP Damage +5%. P. Crit. Rate +96, P. Skill PvP Damage +5%, M. Skill PvP Damage +5%, Attack PvP Damage +5%. Meteor Shower*Art of Battle AxeDual-weapon type. P. Atk. will increase more than one-handed type weapon when enchanted. P. Skill Reuse Time +10% PvP Damage +5%. Max HP +25%, P. Skill PvP Damage +5%, M. Skill PvP Damage +5%, Attack PvP Damage +5%. Спочатку вже покращено на +4; Можна покращувати, при кристалізації – 0 кристалів; Повністю персональні: Не можна продати/викинути передати; Можна покласти на особовий склад. Можна вставляти Камені Життя, Камені та Кристали Атрибуту; Не можна зробити предмети <Рідкісними> або вставити {PvP}. Blacksmith of Mammon: Додано обмін зброї А рангу на аналогічну із збереженням заточування: Обмінювати можна тільки Лоу на Лоу, Мід на Мід, або Топ на Топ. Обмін здійснюється тільки Фізичної зброї на Фізичну, або Магічної на Магічну. Поліпшення описів; Додавання нових повідомлень до редактора. Покращено опис більш ніж 300 предметів, основний акцент: рідкісні предмети Moirai, Vesper, Vorpal, Elegia; Поліпшено багато стандартних системних повідомлень; У системні повідомлення, що редагуються, додано нове повідомлення: id=748 - Дистанція занадто велика, застосування вміння скасовано. PS: Трохи додаткової інформації: 11 Березня з'явиться можливість обмінювати Камені Атрибуту на Кристали Атрибута; З 18 березня будуть доступні 83 рівні, екіпірування Vesper , а також нові локації. Вам буде необхідно скористатися нашим Updater для того, щоб оновлення відображалося коректно. Ми наполегливо рекомендуємо вам користуватися функцією Fast Check , тому що ми регулярно випускаємо різні мінорні та мажорні оновлення. в ❤️, E-Global & Averia ka3kap и Nalyvaiko 2 Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
Рекомендованные сообщения