Papanda 2472 Опубликовано: 19 мая Рассказать Опубликовано: 19 мая Рестарт : Понеділок, 20 Травня, 2024 о 08:00 за серверним часом Дорогі друзі, З 20 травня вводиться заключний етап 4-го сезону сервера MasterWork . Наша команда як концептуально, так і технічно готує сервери до мержу та дає можливість підготуватися гравцям. На сезонному сервері будуть збільшені рейти дропа, досвіду та спойлу шляхом додавання Івенту, не пропустіть свій шанс, адже це чудова можливість як когось наздогнати, так і просто з меншими витратами часу отримати буст, на який раніше знадобилося б у 3 рази більше зусиль. Про всі подробиці нововведень можна дізнатися у нашому Патчноуті 🙃 Рейти У зв'язку з тим, що Четвертий Сезон сервера MasterWork готується до об'єднання з Eternal - ми підготували підвищення всіх рейтів рівно втричі ! Не пропустіть момент підготуватися до мержу і як слід забустити свого персонажа, зараз саме час наздоганяти і переганяти своїх опонентів. У всіх персонажів Сезону з моменту закінчення ранкового рестарту для оновлення 20 травня, по мердж, 31 травня — додано автовивчене пасивне вміння Eternal's Blessing, яке відображається в рядку баффів гравця (за прикладом клан-юніті): Прихований текст Вісім місяців — значний термін для сезону, і ми пишаємося та вдячні кожному з вас за те, що ви разом з нами пройшли цей непростий шлях. 31 Травня сезонний та вічний сервери об'єднаються, однак це не кінець історії, а лише нова глава. Чи вирішите ви продовжувати грати на вічному сервері Eternal, чи візьмете перерву та підготуєтесь до нового сезону в жовтні, вибір лише за вами. З повагою та вдячністю, команда E-Global. EXP – 3 рази; SP – 3 рази; Adena – 3 рази; Падіння – 3 рази; Spoil – 3 рази. Важливі ігрові події Технічні роботи зі встановлення оновлень, респаун Епічних Босів та всі важливі ігрові події йдуть за розкладом. Ми намагаємось давати гравцям максимум інформації, щоб Ви могли ефективно спланувати свою ігрову сесію. Івент "Шашлик": Івентові ітеми перестануть випадати 20 травня о 8:00; Івентові NPC будуть в ігровому світі до 27 Травня; Баф-шашлик буде видалено 31 Травня. Понеділок Вівторок Середа Четвер П'ятниця Субота Неділя Понеділок, 20 Травня: Номінація Героїв Великої Олімпіади – 00:00; Технічні роботи зі встановлення оновлення – 8:00 (Орієнтовний час проведення 120 хвилин); Beleth - 20:45 ~ 21:00, щопонеділка; Freya - 21:15 ~ 21:30, щопонеділка; Вівторок, 21 Травня: Seed of Destruction (збір 150+ Атрибута) - Щовівторка та П'ятницю з 19:30 по 21:30; Dent - 21:30 ~ 22:00, один раз на 5 днів; Час респауну змінено: Бейн - 21:30; Дент - 21:45 ~ 22:00. Середа, 22 Травня: Antharas - 21:00, через Середу, по черзі з Valakas. Четвер, 23 Травня: Baium - 21:00 ~ 21:15, щочетверга. П'ятниця, 24 Травня: Seed of Destruction (збір 150+ Атрибута) - Щовівторка та П'ятницю з 19:30 по 21:30; Облоги Клан Холлов - з 20:00 до 21:00. Субота, 25 Травня: Територіальні Війни - 20:00 - 22:00 за Києвом (20:00 - 22:00 за Мск): 9 основних прапорів; 6 прапорів MidCompany. Неділя, 26 Травня: Облоги 16:00 - 18:00 за Серверним часом: Gludio; Dion; Schuttgart; Aden; Elven; Dark Elven; Human. Облоги 20:00 - 22:00 за Серверним часом: Gludio; Dion; Schuttgart; Aden; Elven; Dark Elven; Human. Dent - 21:30 ~ 22:00, один раз на 5 днів; Час респауну змінено: Бейн - 21:30; Дент - 21:45 ~ 22:00. Об'єднання серверів Об'єднання серверів відбудеться 31 травня у другій половині дня. Слідкуйте за нашими соц. мережами, незабаром вийде докладний опис умов об'єднання. Орієнтовна дата 27 Травня. Новий івент; Нагороди та умови. Важлива інформація про івент: Для коректного відображення івентових предметів та подарунків необхідно оновити клієнт через апдейтер. Час проведення івента: з 20 Травня до 10 Червня: Івент NPC залишиться у грі до 17 червня; Івент продовжиться і після об'єднання серверів рівень Фонтану буде збережено з сезонного сервера при об'єднанні. Баночки бафа будуть видалені через 7 днів після зникнення фонтану. Івент монети залишаються на руках у гравців. Коротко про те, що робити: Набиваємо івентові монети не менше ніж 120 шт. з мобів 40+ рівня; Йдемо до стародавнього міста Аркан; Здаємо монети Фонтану у центрі міста; Отримуємо подарунок і радіємо життю. Трохи довгої історії про те, що потрібно бути обережнішими зі своїми бажаннями. 😉 Прихований текст Нещодавно наш гурт зустрів дивака. Його борода була сивою-сивою, брови такими пухнастими і довгими, а за ними виступали крихітні бусинки. Але те, що в першу чергу нам впало у вічі - його шапка. Величезна шапка у вигляді акул голови з гострими зубами. І плавцем. Так, там був плавець. Можливо, таким чином він компенсує нестачу свого зростання. — замислився я тоді, розглядаючи чи то старого дідуся, чи то гнома, зріст метр із кепкою. — Гребе у воді своїми тоненькими ручками і лякає плавцем акули молоденьких дівчат... Гаразд, я щось відволікся. Коли він заговорив, мені почало здаватися, що на мене дивляться чотири очі, але не два. І це було жахливо. Дякую милій ельфійці Лалі, вона вчасно смикала мене від думок, в яких я нескінченно тонув. Яким би дивним дідок не був, а слухали ми його з надією. І розповідь з його вуст була такою... — Бачив я на своєму шляху чимало. Яка історія запам'яталася мені найбільше? Добре. Розкажу я вам її. Але обіцяйте, що ніколи не доторкнетесь до такого джерела жадібності. Наш світ такий прекрасний. Він наділений чаклунством і магією. Добром та злом. І серед усіх різних істот і будівель, ведених та невідомих реліквій, існував магічний фонтан, який виконував бажання. Чутки про нього ходили різні: хтось знав історію про те, що кинувши в нього монетку, можна знайти незліченні сили та багатства. А хтось намагався залякувати дітей і, караючи не наближатися до нього, розповідав про різні чудовиська, які з'являлися з Фонтану і в один укус могли позбавити життя будь-якого дурня. У ті дні ми подорожували своїм гуртом і вирішили піти слідом цих чуток. Деякі з нас були скептично налаштовані, а інші бажали виконати одне зі своїх потаємних бажань або просто спробувати удачу. Попри всі сумніви, фонтан ми знайшли. І не дарма він був прихований від очей живих істот... ох, не дарма. Із самого початку ми відчули недобре. Чим ближче наближалися до містичного місця, тим більше долав нас жахливий сморід. Смерділо чи то рибою, чи то... загалом, це не так важливо, але ми вирішили не зволікати, загадати свої бажання і швидко звідти втекти. Першим зробив крок до Фонтана Харакса. Він був могутнім орком, але дуже жадібним, і ні краплі не роздумуючи побажав "нескінченні скарби!" Як тільки монета поринула у воду з тихим сплеском води, нам здалося, що фонтам засміявся! І перетворив його бажання на купу морського каміння та черепашок. "Ну, коштовності є, але користуватися ними трохи складно," пробурчав орк, намагаючись засунути каміння в кишеню. Подивившись на те, що фонтан бажань все ж таки працює, гном на ім'я Біргон задумався і вирішив подати свою думку по іншому, додавши в бажання більше деталей і подробиць. "Добре, фонтан, я хочу... еэе... вічне пиво! Але нехай воно буде з бочки в моїй кімнаті!". Кинув у нього монетку і чаклунство спрацювало: він зник і з'явився вдома, а його кімнату залило морською водою до стелі. "Ну ось, я ж не просив приміщення перетворитися на басейн! Що за справи?!" вигукнув гном, намагаючись вилізти з-під водного потоку, попутно відбиваючись від монстрів-пірань та інших морських істот. Третім нетерплячим був молодик, Ельф на ім'я Пінцес, він посміявся з бажань своїх друзів, але вирішив спробувати і свою удачу на смак. "Фонтан, любий, я хочу стати найкрасивішою істотою у всьому світі!" І наступного моменту він перетворився на... редьку пишної форми. "О, яка гарна! Але як мені тепер жити та доводити свою красу?!" вигукнув редьковий ельф, дивлячись на свою нову форму. З останнім сповненим бажанням фонтан зник! Випарувався! І до наших вух луною долинули слова духів: "Кожен з вас - жадібне створення. Ваші душі та бажання нечисті та потворні. Вам ніколи не досягти бажаного обманним шляхом!". Пролунав гучний сміх, а після вітер затих. Харакс сумно розглядав купу каміння у своїх руках, Біргон ще довго вибачався перед коханою дружиною та зруйнованим житлом, а редька ще тисячі років житиме в тій землі, де стояв магічний фонтан. Вірити мені чи ні, це ваше право. А зараз мені час, адже русалки не чекають! — залившись гучним сміхом і показавши вказівним пальцем на свою акулячу шапку, вигукнув дід, а потім весело в стрибку вирушив у захід сонця. Як усе працює Зі всіх монстрів 40+ рівня можна вибити Монетка Бажань . Як тільки зберете 120 Монеток Бажань , вирушайте до міста Аркан. Саме там у самому центрі розташувався NPC Фонтан «Виконавець бажань» . При кожній здачі 120 Монеток Бажань, духи Фонтану будуть обдаровувати вас мішечком із нагородою рандому. Також при здачі Монеток Бажань усім сервером, ви бачитимете шкалу заповнення рівня Фонтану. Щойно шкала заповниться на 100%, рівень Фонтану підвищиться. Усього рівнів Фонтану - Три рівні. Кожне підвищення рівня Фонтану змінить його зовнішній вигляд, а також дозволить вам отримати покращений бафф та підняти шанси кращої нагороди. Баффи, що спрощують життя На кожному рівні Фонтану вам буде доступна можливість отримати бафф на 2 години , який значно спростить вам завдання по вбивству мобів, а також збільшить досвід: 1 рівень Фонтану - Сила Бажання: Бонус Exp&SP +15%; Шанс випадання предметів & спойла +10%; Макс. CP & MP +7%; Швидкість +2; Захист від усіх атрибутів +5; PvE Пошкодження +3%; Витрата MP-5%. 2 рівень Фонтану - Покращена Сила Бажання: Бонус Exp&SP +25%; Шанс випадання предметів & спойла +15%; Макс. CP&MP +10%; Швидкість +3; Захист від усіх атрибутів +7; PvE Пошкодження +4%; Витрати MP -7%. 3 рівень Фонтану - Гранична Сила Бажання: Бонус Exp&SP +50%; Шанс випадання предметів & спойла +25%; Макс. CP&MP +15%; Швидкість +5; Захист від усіх атрибутів +10; PvE Пошкодження +5%; Витрата MP-10%. Вартість баффа - 50 Монеток Бажань ; Повертатися до Фонтана і брати бафф можна будь-коли протягом усього івента; Якщо у вас немає бажання постійно повертатися в місто з далекої локації, можна придбати бафф у вигляді баночок за Master Coin + Монетки Бажань/ Адени та юзати його в будь-який зручний для вас час; Час життя банки в інвентарі - 7 днів , так що не поспішайте закуповуватися предметами в кількості, яку не встигнете витратити! З підвищенням рівня Фонтану банки у вашому інвентарі залишаться того ж рівня, на якому ви їх купували. Список нагород Список нагород не змінюється, але шанс отримання кращих нагород з перерахованих збільшується з рівнем Фонтану. Прихований текст Master CoinOfficial server's currency. Chest with Life StoneIf used, You will get one of Life Stones: Life Stone - 50% Mid-Grade Life Stone - 30% High-Grade Life Stone - 15% Top-Grade Life Stone - 5%10 Master Coins = 1 Dollar. Enchanted MW BoxOpen the Box to obtain any valuable rewards for Enchant your items! Double-click to see the countents. Attributes SuppliesDouble-click to obtain 1 random Attribute Stone/Crystal. Eternal Enchant SuppliesDouble-click to obtain one of the random S-grade Enchant Scrolls Gemstone A Gemstone S Red Soul Crystal - Stage 16Red Crystal that absorbs souls, stage 16. Special abilities can be applied to the weapon when absorbing certain amount of souls. Every time it is used, it consumes 26 of MP. However, the Soul Crystal of this stage absorbs souls by itself, so there is no need for using the Soul Crystal to monsters. Red Soul Crystal - Stage 17Red Crystal that absorbs souls, stage 17. Special abilities can be applied to the weapon when absorbing certain amount of souls. MP 26 is consumed each time of use. This level crystal is said to absorb crystals on its own, so it doesn't seem like you need to use it directly on the monsters. Red Soul Crystal - Stage 18Red Crystal that absorbs souls, stage 18. Special abilities can be applied to the weapon when absorbing certain amount of souls. MP 26 is consumed each time of use. This level crystal is said to absorb crystals on its own, so it doesn't seem like you need to use it directly on the monsters. Blue Soul Crystal - Stage 16Blue Crystal that absorbs souls, stage 16. Special abilities can be applied to the weapon when absorbing certain amount of souls. Every time it is used, it consumes 26 of MP. However, the Soul Crystal of this stage absorbs souls by itself, so there is no need for using the Soul Crystal to monsters. Blue Soul Crystal - Stage 17Blue Crystal that absorbs souls, stage 17. Special abilities can be applied to the weapon when absorbing certain amount of souls. MP 26 is consumed each time of use. This level crystal is said to absorb crystals on its own, so it doesn't seem like you need to use it directly on the monsters. Blue Soul Crystal - Stage 18 Green Soul Crystal - Stage 16Green Crystal that absorbs souls, stage 16. Special abilities can be applied to the weapon when absorbing certain amount of souls. Every time it is used, it consumes 26 of MP. However, the Soul Crystal of this stage absorbs souls by itself, so there is no need for using the Soul Crystal to monsters. Green Soul Crystal - Stage 17Green Crystal that absorbs souls, stage 17. Special abilities can be applied to the weapon when absorbing certain amount of souls. MP 26 is consumed each time of use. This level crystal is said to absorb crystals on its own, so it doesn't seem like you need to use it directly on the monsters. Green Soul Crystal - Stage 18Green Crystal that absorbs souls, stage 18. Special abilities can be applied to the weapon when absorbing certain amount of souls. MP 26 is consumed each time of use. This level crystal is said to absorb crystals on its own, so it doesn't seem like you need to use it directly on the monsters. Forgotten Scroll - Fighter's WillForgotten Scroll to learn the Fighter's Will. Can be acquired by all classes from 55 level. Forgotten Scroll - Archer's WillForgotten Scroll to learn the Archer's Will. Can be acquired by all classes from 55 level. Forgotten Scroll - Magician's WillForgotten Scroll to learn the Magician's Scroll Will. Can be acquired by all classes from 55 level. MasterWork Crystal - SIf you bring it to Blacksmith Pushkin in Giran, you can exchange an ordinary S/ Dynasty item for a Masterwork Item. MasterWork Crystal - S80If you bring it to Blacksmith Pushkin in Giran, you can exchange an ordinary Moirai item for a Masterwork Item. MasterWork Crystal - S84If you bring it to Blacksmith Pushkin in Giran, you can exchange an ordinary Vesper item for a Masterwork Item. MasterWork Crystal - S85If you bring it to Blacksmith Pushkin in Giran, you can exchange an ordinary Vorpal item for a Masterwork Item. Forgotten Scroll - Protection of Rune Forgotten Scroll to learn the Protection of Rune. Can be acquired by level 79.Forgotten Scroll - Protection of Elemental Forgotten Scroll - Protection of AlignmentForgotten Scroll to learn the Protection of Alignment. Can be acquired by level 79. Ring of Core Max. MP +21 Poison Resistance +20% Poison Chance +20% Accuracy +1 Speed +1 Only one effect is applied when two Rings of Core are equipped and when Enchanted/ Refined Ring of Core is equipped, only the effect of Enchanted/ Refined Ring of Core will be applied. Earring of Orfen Max. MP +31 Resistance to Bleed +20% Bleed Chance +20% Heal amount +6% Skill MP Consumption -2% Only one effect is applied when two Earrings of Orfen are equipped and when Enchanted/ Refined Earring of Orfen is equipped, only the effect of Enchanted/ Refined Earring of Orfen will be applied.Ring of Queen Ant Ring of Baium Max. MP +21 Accuracy +2 P. Crit. Power +15% Atk. Spd. +4% Cast. Spd. +4% Resistance to Poison +40% Poison Chance +40% Resistance to Hold +30% Hold Chance +30% Only one effect is applied when two Rings of Baium are equipped and when Enchanted Ring of Baium is equipped, only the effect of Enchanted Ring of Baium will be applied.Zaken's Earring Max. MP +31 Resistance to Bleed +30% Bleed Chance +30% Resistance to Shock/ Mental attacks +20% Shock/ Mental Chance +20% Heal amount +10% Vampiric rage effect +4% Only one effect is applied when two Zaken's Earrings are equipped and when Enchanted Zaken's Earring is equipped, only the effect of Enchanted Zaken's Earring will be applied. Max. MP +21 Accuracy +2 P. Crit. Power +15% Resistance to Poison +30% Poison Chance +30% Resistance to Hold +20% Hold Chance +20% Only one effect is applied when two Rings of Queen Ant are equipped and when Enchanted Ring of Queen Ant is equipped, only the effect of Enchanted Ring of Queen Ant will be applied.Forgotten Scroll to learn the Protection of Elemental. Can be acquired by level 79. Forgotten Scroll to learn the Fighter's Will. Can be acquired by all classes from 55 level.Blue Crystal that absorbs souls, stage 18. Special abilities can be applied to the weapon when absorbing certain amount of souls. MP 26 is consumed each time of use. This level crystal is said to absorb crystals on its own, so it doesn't seem like you need to use it directly on the monsters.Thank You for supporting our team and our products. Додавання нового виду LS; Опис особливостей. Додано новий вид Life Stone - Камінь Життя Виняткової Якості: При вставці цього Кам'я Життя зброя гарантовано (100%) отримує 2 параметри: + фіксований бонус до характеристики (Фіз. Атк., Маг. Атк., Шанс Фіз. Крит. Атк. і тд) або + стат (Str, Con і тд); Пасивне, активне чи шансове предметне вміння. Шанси отримання умінь трохи зрушені у бік корисних умінь порівняно із звичайними Камінням Життя, проте по суті, це є тією ж вставкою LS, що й раніше, просто з меншими витратами часу та кліків. Вартість вставки та зняття: Вставка: х8 від звичайної вартості конкретної зброї; Вилучення: х8 від звичайної вартості конкретної зброї. Камінь Життя Виняткової Якості можна отримати у Master BlackSmith Pushkin , а також у його аналогів у розділі Крафта, вартість: Отримуваний предмет Камені життя Адена Камінь Життя Виняткової Якості Камінь життя x100 750 000 Камінь Життя Виняткової Якості Камінь життя середнього рівня x80Мінерал середнього ґатунку, скам’янілий внаслідок фізичної чи магічної шкоди істоти. Ключовий компонент, який використовується для посилення зброї персонажами рівня 40 і вище. 500 000 Камінь Життя Виняткової Якості Високоякісний камінь життя x40Мінерал високого класу, скам’янілий внаслідок фізичної чи магічної шкоди істоти. Ключовий компонент, який використовується для посилення зброї персонажами рівня 40 і вище. 350 000 Камінь Життя Виняткової Якості Камінь життя вищого класу x10The highest-grade mineral available that has been petrified by a creature's physical or magical damage. Key component used in weapon Augmentation by characters level 40 and above. 250 000 *Вартість в Адені вказана без урахування оподаткування замку (Зазвичай це +15%). Зміна рівнів предметних умінь: Збільшено рівень активних атакуючих та дебафаючих умінь від LSів: Було: 79 рівень, 118 Потужності; Стало: 83 рівень, 127 Потужності. Тепер у всю Епічну біжутерію, включаючи персональну за квестом Семи Печатей, можна вставляти LS для біжутерії, які ми актуалізували на старті Сезону: Біжутерія розділена на 3 категорії, від цього залежить ціна вставки вилучення ЛЗ: Біжутерія Категорія Вартість вставки Вартість видалення Ring of Core Max. MP +21 Poison Resistance +20.00% Poison Chance +20.00% Accuracy +1 Speed +1 Only one effect is applied when two Rings of Core are equipped and when Enchanted/ Refined Ring of Core is equipped, only the effect of Enchanted/ Refined Ring of Core will be applied. 3 Gemstone S х3 1 500 000 Enchanted Ring of Core STR +1, INT +1 P. Crit. Rate +15 Resistance to Poison +30% Poison Chance +30% Accuracy +2 Speed +2 Only one effect is applied when two Enchanted Rings of Core are equipped and when Refined Ring of Core is equipped, only the effect of Refined Ring of Core will be applied. Earring of Orfen Max. MP +31 Resistance to Bleed +20.00% Bleed Chance +20.00% Heal amount +6.00% Skill MP Consumption -2% Only one effect is applied when two Earrings of Orfen are equipped and when Enchanted/ Refined Earring of Orfen is equipped, only the effect of Enchanted/ Refined Earring of Orfen will be applied. Enchanted Earring of Orfen CON +1, MEN +1 Resistance to Bleed +30% Bleed Chance +30% Heal amount +8.00% Skill MP Consumption -4% Only one effect is applied when two Enchanted Earrings of Orfen are equipped and when Refined Earring of Orfen is equipped, only the effect of Refined Earring of Orfen will be applied. Frintezza's Necklace Max. MP +42 Resistance to Sleep/ Paralyze/ Stun +15.00% Sleep/ Paralyze/ Stun Chance +15.00% Resistance to Poison/ Bleed +25% Poison/ Bleed Chance +25% Skill reuse delay -5% Damage Shield effect +4.00% Resistance to Dark attribute +15 Freya Necklace Max. MP +50 MP Regeneration Bonus +0.23 Resistance Bleed +20.00% Resistance Paralyze +15.00% Resistance Stun +15.00% Resistance Sleep +15.00% Resistance from Water +10 M. Skill Reuse Time -5% Reflect Damage +4.00% Resistance Mental attacks +10.00%. Refined Ring of Core STR +2, INT +2 P. Crit. Rate +30 Resistance to Poison +40% Poison Chance +40% Accuracy +4 Speed +4 Only one effect is applied when two Refined Rings of Core are equipped. 2 Gemstone S х7 3 500 000 Ring of Queen Ant Max. MP +21 Accuracy +2 P. Crit. Power +15.00% Resistance to Poison +30% Poison Chance +30% Resistance to Hold +20.00% Hold Chance +20.00% Only one effect is applied when two Rings of Queen Ant are equipped and when Enchanted Ring of Queen Ant is equipped, only the effect of Enchanted Ring of Queen Ant will be applied. Refined Earring of Orfen CON +2, MEN +2 Resistance to Bleed +40% Bleed Chance +40% Heal amount +10.00% Skill MP Consumption -6% Only one effect is applied when two Refined Earring of Orfen are equipped. Zaken's Earring Max. MP +31 Resistance to Bleed +30% Bleed Chance +30% Resistance to Shock/ Mental attacks +20.00% Shock/ Mental Chance +20.00% Heal amount +10.00% Vampiric rage effect +4.00% Only one effect is applied when two Zaken's Earrings are equipped and when Enchanted Zaken's Earring is equipped, only the effect of Enchanted Zaken's Earring will be applied. Enchanced Frintezza's Necklace DEX +1 Max. MP +47 Resistance to Stun/ Sleep +20.00% Sleep/ Paralyze/ Stun Chance +20.00% Resistance to Poison/ Bleed +35% Poison/ Bleed Chance +35% Skill reuse delay -7% Reflect Damage +5.00% Resistance to Dark attribute +25 Resistance to Fire/ Water/ Wind/ Earth/ Holy attributes +5 For 10 sec. blocks all debuffs. Skill Reuse Time: 10 minutes. Cannot be used on Olympiad. Blessed Freya Necklace Max. MP +50 MP Regeneration Bonus +0.46 Resistance Bleed +25% Resistance Paralyze +20.00% Resistance Stun +20.00% Resistance Sleep +20.00% Resistance from Water +15 M. Skill Reuse Time -5% Reflect Damage +4.00% MP Consumption when using a M. Skill -5% Resistance Mental attacks +10.00% Incoming Heal Power +15 MEN +2 CON +1 STR -1. Enchanted Ring of Queen Ant Max. MP +25 P. Atk. +3.00% M. Atk. +6.00% Resistance to Poison +40% Poison Chance +40% Resistance to Hold +30% Hold Chance +30% Accuracy +2 P. Crit. Power +15.00% Resistance to Fire/ Water/ Wind/ Earth attributes +5 Only one effect is applied when two Enchanted Ring of Queen Ant are equipped and when lower grade Ring of Queen Ant is equipped, only the effect of Enchanted Ring of Queen Ant will be applied. Self Cleanse: Removes all negative effects from your character. Skill Reuse Time: 30 minutes. 1 Gemstone S х15 7 000 000 Ring of Baium Max. MP +21 Accuracy +2 P. Crit. Power +15.00% Atk. Spd. +4.00% Cast. Spd. +4.00% Resistance to Poison +40% Poison Chance +40% Resistance to Hold +30% Hold Chance +30% Only one effect is applied when two Rings of Baium are equipped and when Enchanted Ring of Baium is equipped, only the effect of Enchanted Ring of Baium will be applied. Enchanted Ring of Baium Max. MP +41 Resistance to Poison +50% Poison Chance +50% Resistance to Hold +40% Hold Chance +40% Accuracy +4 P. Crit. Power +20.00% Atk. Spd./ Cast. Spd. +6.00%. Only one effect is applied when two Enchanted Ring of Baium are equipped and when Ring of Baium is equipped, only the effect of Enchanted Ring of Baium will be applied. Emperor's Rage: PvP Damage +10.00%, PvP Defense -10%. Duration: 30 sec. Beleth's Ring Max. HP +105 M. Def. +12.00% Resistance to Mental attacks +12.00% Mental attacks chance +12.00% Max. MP +12.00% MP recovery +100% Resistance to Dark/ Holy attributes +20. Only one effect is applied when two Beleth's Ring are equipped. Enchanted Zaken's Earring Max. MP +37 Resistance to Bleed +40% Bleed Chance +40% Resistance to Shock/ Mental attacks +30% Shock/ Mental attacks chance +30% Heal amount +15.00% Vampiric rage effect +4.00% Resistance to Dark/ Holy attributes +10 Only one effect is applied when two Enchanted Zaken's Earrings are equipped and when standart Zaken's Earring is equipped, only the effect of Enchanted Zaken's Earring will be applied. Earring of Antharas Max. MP +37 Resistance to Bleed +40% Bleed Chance +40% Resistance to Shock/ Mental attacks +30% Shock/ Mental Chance +30% Vampiric rage effect +4.00% MP consumption -5% Heal amount +10.00% Resistance to Earth attribute +15 Only one effect is applied when two of Earrings of Antharas are equipped. Supreme Frintezza's Necklace DEX +2 Max. MP +52 Resistance to Sleep/ Paralyze/ Stun +25% Sleep/ Paralyze/ Stun Chance +25% Resistance to Poison/ Bleed +50% Poison/ Bleed Chance +50% Skill reuse delay -10% Reflect Damage +6.00% Resistance to Dark attribute +25 Resistance to Fire/ Water/ Wind/ Earth/ Holy attributes +10 For 15 sec. blocks all debuffs. Skill Reuse Time: 5 minutes. Cannot be used on Olympiad. Necklace of Valakas Max. MP +50 Max. HP +445 P. Atk. +4.00% M. Atk. +8.00% Resistance to Sleep +40% Sleep Chance +40% Skill reuse delay -10% M. Crit. Chance +2 Damage Shield effect +5.00% Resistance to Fire attribute +15. Зміна цін; Додавання нових можливостей; Зміна шансів прокачування SA. Змінено вартість купівлі та обміну SA: Купівля: Рівень Ціна 11 1 500 000 12 2 300 000 13 3 500 000 14 х1 5 000 000 15 х5 7 500 000 16 x15 10 000 000 17 х30 15 000 000 18 х50 25 000 000 Обмін: Рівень Ціна 11 Безкоштовно 12 Безкоштовно 13 Безкоштовно 14 Безкоштовно 15 х1 16 x3 17 х5 18 х10 Змінено вартість купівлі Кристалів Атрибуту: Придбання за Master Coin: Кристал Камінь Master CoinOfficial server's currency. 10 Master Coins = 1 Dollar. Thank You for supporting our team and our products. Fire CrystalCrystal will increase Fire attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Crystal will increase Water attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 40%. Till 300 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 60 into A-grade Armor. Till 120 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 3 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together. Fire Stone х5Stone will increase Fire attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Stone will increase Water attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 50%. Till 150 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 30 into A-grade Armor. Till 60 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 3 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together. х1 Water CrystalCrystal will increase Water attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Crystal will increase Fire attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 40%. Till 300 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 60 into A-grade Armor. Till 120 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 3 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together.Stone will increase Water attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Stone will increase Fire attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 50%. Till 150 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 30 into A-grade Armor. Till 60 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 3 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together. Water Stone х5 х1 Earth CrystalCrystal will increase Earth attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Crystal will increase Wind attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 40%. Till 300 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 60 into A-grade Armor. Till 120 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 3 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together.Stone will increase Earth attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Stone will increase Wind attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 50%. Till 150 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 30 into A-grade Armor. Till 60 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 3 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together. Earth Stone х5 х1 Wind CrystalCrystal will increase Wind attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Crystal will increase Earth attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 40%. Till 300 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 60 into A-grade Armor. Till 120 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 3 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together.Crystal will increase Holy attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Crystal will increase Dark attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 40%. Till 300 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 60 into A-grade Armor. Till 120 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 3 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together.Stone will increase Wind attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Stone will increase Earth attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 50%. Till 150 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 30 into A-grade Armor. Till 60 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 3 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together. Wind Stone х5Stone will increase Wind attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Stone will increase Earth attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 50%. Till 150 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 30 into A-grade Armor. Till 60 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 3 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together. х1 Dark CrystalCrystal will increase Dark attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Crystal will increase Holy attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 40%. Till 300 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 60 into A-grade Armor. Till 120 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 3 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together.Stone will increase Dark attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Stone will increase Holy attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 50%. Till 150 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 30 into A-grade Armor. Till 60 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 3 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together. Dark Stone х5Stone will increase Dark attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Stone will increase Holy attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 50%. Till 150 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 30 into A-grade Armor. Till 60 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 3 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together. х1 Divine CrystalCrystal will increase Holy attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Crystal will increase Dark attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 40%. Till 300 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 60 into A-grade Armor. Till 120 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 3 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together.Crystal will increase Dark attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Crystal will increase Holy attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 40%. Till 300 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 60 into A-grade Armor. Till 120 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 3 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together.Stone will increase Holy attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Stone will increase Dark attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 50%. Till 150 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 30 into A-grade Armor. Till 60 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 3 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together. Divine Stone х5Stone will increase Holy attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Stone will increase Dark attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 50%. Till 150 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 30 into A-grade Armor. Till 60 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 3 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together. х1 Придбання за Адену: Без змін 5 Каменів + 2500000 Аден; Придбання Персональної Руди Атрибута: Руда Attribute CoinAn ancient stone coin with obscure symbols. Take it to Attribute Masters in Aden, Rune or Ancient City Arcan and they will gladly give you Personal Attribute Ore. Adena Personal Fire StonePersonal Item. Stone will increase Fire attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Stone will increase Water attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 50%. Till 150 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 30 into A-grade Armor. Till 60 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 3 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together. 3 15 000 Personal Water StonePersonal Item. Stone will increase Water attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Stone will increase Fire attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 50%. Till 150 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 30 into A-grade Armor. Till 60 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 3 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together. 3 15 000 Personal Earth StonePersonal Item. Stone will increase Earth attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Stone will increase Wind attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 50%. Till 150 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 30 into A-grade Armor. Till 60 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 3 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together. 3 15 000 Personal Wind StonePersonal Item. Stone will increase Wind attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Stone will increase Earth attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 50%. Till 150 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 30 into A-grade Armor. Till 60 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 3 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together. 3 15 000 Personal Dark StonePersonal Item. Stone will increase Dark attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Stone will increase Holy attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 50%. Till 150 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 30 into A-grade Armor. Till 60 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 3 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together. 3 15 000 Personal Divine StonePersonal Item. Stone will increase Holy attribute attack power by 5 after successful implementation to the Weapon. Stone will increase Dark attribute resistance by 6 after successful implementation to the Armor. Chance of successful implementation - 50%. Till 150 into B, A, S-grades Weapon and higher. Till 30 into A-grade Armor. Till 60 into S-grade Armor and higher. In addition, maximum 3 types of attribute can be enhanced into S-grade Armor and higher. Opposite attributes cannot be endowed together. 3 15 000 Orfen & Core: Core's Box: Тепер містить від 2 до 3 Core's Soul FragmentShard of the Epic Boss Core's soul. Collect 15 of them to receive original Epic Jewelry. Personal Item. (було 1-3); Orfen's Box: Тепер містить від 2 до 3 Orfen's Soul FragmentShard of the Epic Boss Orfen's soul. Collect 15 of them to receive original Epic Jewelry. Personal Item. (було 1-3); Доступний обмін уламків один на одного: Предмети до обміну Необхідні предмети Master CoinOfficial server's currency. 10 Master Coins = 1 Dollar. Thank You for supporting our team and our products. Core's Soul Fragment Orfen's Soul Fragmen 2 Orfen's Soul Fragmen Core's Soul Fragment 2 Наприклад у вас є 10 уламків Коре і 5 уламків Орфен, ви хочете отримати Кільце Коре. За 10 МС ви зможете обміняти 5 уламків Орфен на 5 уламків Коре та отримати необхідну біжутерію. Додана можливість передачі уламків, для цього слід "Запакувати" необхідний уламок у коробку, яку можна передати, коробку можна відкрити ПКМ або дабл кліком при необхідності, з неї ви отримаєте уламок: Коробка Уламок Master CoinOfficial server's currency. 10 Master Coins = 1 Dollar. Thank You for supporting our team and our products. Orfen's Soul FragmentShard of the Epic Boss Orfen's soul. Collect 15 of them to receive original Epic Jewelry. Can exchange. Orfen's Soul Fragment 1 Core's Soul FragmentShard of the Epic Boss Core's soul. Collect 15 of them to receive original Epic Jewelry. Can exchange. Core's Soul Fragment 1 Наприклад у вас є 2 персонажі на яких 10 і 5 осколків Орфен, ви зможете витративши 5 МС передати 5 осколків на необхідного персонажа та отримати необхідну біжутерію. Зменшено ціни на свитки заточування у магазині у NPC Maara (нагадуємо, предмет видобувається з 2, 3 та 4 рівня монстрів у The Forbidden Gateway): Предмет Grace of the GoddessA grim symbol of Shillien's power, forged from the skulls of her servants. Bring them to Servant of the Goddes Maara to obtain Shillien Scrolls. Forbidden Shillien Scroll: Enchant Armor (S-Grade)Increases P. Def. of S-Grade armor or accessory. Can be safely enchanted up to +3, although 1-piece armor can be enchanted up to +4. Also increases HP when armor is enchanted above +4. Does not break the item if enchant fails, but decreases it's enchant value by 1. 700 Forbidden Shillien Scroll: Enchant Weapon (S-Grade)Increases P. Atk. of a S-Grade weapons such as sword/one-handed, blunt/one handed, dagger, spear and etc. type by 5. P. Atk. of sword/two-handed, blunt/two-handed, dual swords, and fists type will increase by 6 and bow type by 10. The M.Atk of all weapons will increase by 4. From +4, the added bonuses for P.Atk/M.Atk are double the above value. Does not break the item if enchant fails, but decreases it's enchant value by 1. 1 100 Special Shillien Scroll: Enchant Armor (S-Grade)Increases P. Def. of S-Grade armor or accessory. Can be safely enchanted up to +3, although 1-piece armor can be enchanted up to +4. Also increases HP when armor is enchanted above +4. 100% success rate. Works only with items enchanted up to +8. 2 000 Special Shillien Scroll: Enchant Weapon (S-Grade)Increases P. Atk. of a S-Grade weapons such as sword/one-handed, blunt/one handed, dagger, spear and etc. type by 5. P. Atk. of sword/two-handed, blunt/two-handed, dual swords, and fists type will increase by 6 and bow type by 10. The M.Atk of all weapons will increase by 4. From +4, the added bonuses for P.Atk/M.Atk are double the above value. 100% success rate. Works only with items enchanted up to +8. 1 800 Scroll: Enchant Armor of Destruction (S-Grade)When enchanted, increases P. Def. by 1 for S-Grade armor and accessories. Increases by 3 starting from +4. It can safely be enchanted up to +3. For one-piece armor, it can safely be enchanted up to +4. When enchant fails, the item is not crystallized by the power of the goddess of destruction, and the existing enchant value is maintained. When armor is enchanted up to +4, HP increases according to the enchant value. Cannot be used on armor that are +8 or above. 1 300 Scroll: Enchant Weapon of Destruction (S-Grade)When enchanted, increases P. Atk. by 5 for S-Grade one-handed swords, one-handed blunts, daggers, spears, and other weapons. Increases P. Atk. by 6 for two-handed swords, two-handed blunts, dualswords, and hand-to-hand combat weapons. Increases P. Atk. by 10 for bows. Increases P. Atk. by 4 for all weapons. From +4, P. Atk. and M. Atk. increase by 2 times. When enchant fails, the item is not crystallized by the power of the goddess of destruction, and the existing enchant value is maintained. Cannot be used on weapons that are +15 or above. 3 000 Зміна шансів прокачування SA у хай інстансах: Рівень Frintezza, Freya, Trasken Blessed Freya 10 -> 11 100,00% 100,00% 11 -> 12 100,00% 100,00% 12 -> 13 100,00% 100,00% 13 -> 14 50,00% 100,00% 14 -> 15 35,00% 100,00% 15 -> 16 25,00% 100,00% 16 -> 17 15,00% 50,00% 17 -> 18 7,50% 25,00% Зміна параметрів Маг. Зах. персональної біжутерії за уламки величі: Біжутерія Було Стало Frintezza's Necklace Max. MP +42 Resistance to Sleep/ Paralyze/ Stun +15.00% Sleep/ Paralyze/ Stun Chance +15.00% Resistance to Poison/ Bleed +25% Poison/ Bleed Chance +25% Skill reuse delay -5% Damage Shield effect +4.00% Resistance to Dark attribute +15 Cannot be used to enchant regular Epic Jewelry. 125 125 Zaken's Earring Max. MP +31 Resistance to Bleed +30% Bleed Chance +30% Resistance to Shock/ Mental attacks +20.00% Shock/ Mental Chance +20.00% Heal amount +10.00% Vampiric rage effect +4.00% Only one effect is applied when two Zaken's Earrings are equipped and when Enchanted Zaken's Earring is equipped, only the effect of Enchanted Zaken's Earring will be applied. Cannot be used to enchant regular Epic Jewelry. 80 94 Ring of Queen Ant Max. MP +21 Accuracy +2 P. Crit. Power +15.00% Resistance to Poison +30% Poison Chance +30% Resistance to Hold +20.00% Hold Chance +20.00% Only one effect is applied when two Rings of Queen Ant are equipped and when Enchanted Ring of Queen Ant is equipped, only the effect of Enchanted Ring of Queen Ant will be applied. Cannot be used to enchant regular Epic Jewelry. 56 60 Погляд у майбутнє (після об'єднання серверів): Оновлення сервера . Об'єднання сервера сезонного в Етернал – не є кінцем нашої роботи. Для об'єднаного сервера виходитимуть оновлення, які будуть спрямовані як на розвагу, так і на покращення продукту. Новий ранг броні . Буде додано новий ранг броні з цікавими особливостями та збалансованими бонусами. Даний сет є вершиною розвитку персонажа з погляду екіпірування, проте як його видобуток, так і необхідні покращення створять виклик для гравців. 6 оновлених локацій . Для розширення областей фарма та боротьби зі звичною рутиною ми створюємо 6 нових локацій, які дозволять видобувати вищеописане екіпірування та урізноманітнять ваш фарм. Автоматизовані івенти . На даний момент ми маємо в розробці 2 автоматичні івенти, які можна описати як TvT Moba-like. У них ви боротиметеся проти команди оппонентів для захоплення точок контролю, а монстри як допомагатимуть, так і заважатимуть вам це робити. Надалі ми плануємо приділити час розробці інших унікальних автоматичних івентів (націлених як на PvP, так і на PvE контент як для групи, так і для соло). Турнір . Турніру – бути! У зв'язку з відповідальністю, унікальністю та складністю розробки час турніру переноситься на об'єднаний сервер, що дозволить взяти участь не тільки гравцям сезону, а й гравцям MWE. Проте не варто переживати! Екіпірування буде обмежене і видаватиметься у спеціального менеджера, що дозволить будь-якій групі взяти участь та спробувати свої сили проти інших гравців. Вам буде необхідно скористатися нашим Updater для того, щоб оновлення відображалося коректно. Ми наполегливо рекомендуємо вам користуватися функцією Fast Check , тому що ми регулярно випускаємо різні мінорні та мажорні оновлення. з ❤️, E-Global & Averia ka3kap и Nalyvaiko 2 Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
Рекомендованные сообщения