Papanda 2472 Опубликовано: 18 июня Рассказать Опубликовано: 18 июня Рестарт : П'ятниця, 14 червня, 2024 в 08:00 за серверним часом Дорогі друзі, Як і обіцяли, наша команда продовжує роботу над продуктом MasterWork загалом та сервером Eternal зокрема. Доробки та оновлення спрямовані як на загальне вдосконалення нашого продукту, так і на покращення життя наших гравців на вічному сервері. Про всі подробиці об'єднання та нововведень можна дізнатися у нашому Патчноуті 🙃 Важливі ігрові події Технічні роботи зі встановлення оновлень, респаун Епічних Босів та всі важливі ігрові події йдуть за розкладом. Ми намагаємось давати гравцям максимум інформації, щоб Ви могли ефективно спланувати свою ігрову сесію. Система Мід-Вара скасована, Dent є світовим Босом. Неділя Понеділок Вівторок Середа Четвер П'ятниця Субота Неділя Неділя, 16 червня: Облоги 16:00 - 18:00 за Серверним часом: Dion; Aden; Dark Elven; Human. Облоги 20:00 - 22:00 за Серверним часом: Giran; Goddard; Rune; Orc; Dwarf; Понеділок, 17 червня: Відкриття реєстрації 7 Печатей (період боротьби) – 18:00; Beleth - 20:45 ~ 21:00, щопонеділка; Freya - 21:15 ~ 21:30, щопонеділка. Вівторок, 18 Червня: Ігрових подій не заплановано. Середа, 19 червня: Valakas- 21:00, через Середу, по черзі з Antharas; Dent - 21:30 ~ 22:00, один раз на 5 днів. Час респауну: Бейн - 21:30; Дент - 21:45 ~ 22:00. Четвер, 20 червня: Перший день Великої Олімпіади – з 18:30 до 23:10; Baium - 21:00 ~ 21:15, щочетверга. П'ятниця, 21 червня: Другий день Великої Олімпіади – з 18:30 до 23:10. Субота, 22 червня: Третій день Великої Олімпіади – з 18:30 до 23:10. Неділя, 23 червня: Фінальний день Великої Олімпіади - з 18:30 до 23:10 Зміна навичок; Нові навички. Final FrenzyP. Atk. +$s1, коли HP < $s2. P. Atk. +$s3, коли HP < $s4. : Навичку перероблено: Наразі навичка має 1 рівень вивчення, вивчається на 43 рівні; Додано до вивчення у професії Berserker ; Навичка підвищує Фіз. Атк. залежно від кількості НР: При НР <60% - Фіз. Атк. +5%, з можливістю заточування до +10% (+30); За НР < 30% - Фіз. Атк. +10% (сумарно +15%), з можливістю заточування до +25% (+30). Доступні гілки заточування: Підвищення Фіз. Атк. при HP нижче 60%: При HP нижче 60% Фіз. Атк. + 0,15-0,20% за кожні +1 до заточування, аж до +5% на +30; Підвищення фіз. Атк. при HP нижче 30%: При HP нижче 30% Фіз. Атк. +0,30~0,40% за кожні +1 до заточування, до +10% на +30. Fast Shot: Другий рівень навички видалено з вивчення у професії Inspector/Judicator ; Додана гілка заточування: Потужність: Збільшує бонус до Швидк. Фіз. Атк. при використанні арбалета: Збільшує бонус до Швидк. Фіз. Атк. на 0.1% за кожен раунд заточування, таким чином навичка другого рівня +0 додає 12% до Швидк. Фіз. Атк., навичка другого рівня +30 додає 15% до Скор. Фіз. Атк. Зрештою : У професії Judicator було +12% Швидк. Фіз. Атк., Стало +8% Швидк. Фіз. Атк. Професія Arbalester мала +12% Швидк. Фіз. Атк., Стало +12% Швидк. Фіз. Атк з можливістю заточування до +15% Швидк. Фіз. Атк. Mortal Blow: Додано до вивчення Dwarven Fighter (з 1 по 9 рівні навички); Додано до вивчення у професії Scavenger (з 10 по 22 рівні навички). Increase Power: 3 рівень навички доданий до вивчення у професії Berserker (40 рівень персонажа) ; Збільшує Фіз. Атк. на 15%; Вартість: 35 МР. Rapid Attack: 2 рівень навички доданий до вивчення у професії Arbalester (40 рівень персонажа); Збільшує Швидкість. Фіз. Атк. на 33%; Вартість: 35 МР. Focus (Elven Elder): Навичка стала доступною до вивчення у професії Elven Elder ; 1 Рівень: 25 рівень персонажа; 2 Рівень: 48 рівень персонажа; 3 Рівень: 56 рівень персонажа. Якщо навичка була вивчена за Holy Pomander - Eva's Saint, навичку буде видалено та предмет повернуто. Death Whisper (Elven Elder): Навичка стала доступною до вивчення у професії Elven Elder : 1 Рівень: 40 рівень персонажа; 2 Рівень: 48 рівень персонажа; 3 Рівень: 56 рівень персонажа. Якщо навичка була вивчена за Holy Pomander - Eva's Saint, навичку буде видалено та предмет повернуто. Magic BarrierM. Def. +$s1. (Shilen Elder): Навичка стала доступною до вивчення для професії Shilen Elder ; 1 Рівень: 44 рівень персонажа; 2 Рівень: 52 рівень персонажа. Angelic Icon і Flame Icon Стійкість до атак дебаффів +40%. P. Def. і M. Def. +50%. Атк. швидкість +30%. Точність +6. Швидкість +30. Стійкість до скасування баффів +40%. Ефективність прийому HP відновлення -80%. З мечами ймовірність критичної атаки. +100. З тупою критичною атакою. +100%. ( ОЛІМПІЙСЬКИЙ ВАРІАНТ ): Тепер навички мають один тип та взаємозамінні в умовах Олімпіади. (Навички працюють за аналогією з Greater Might та Greater Shield) ; Поза Олімпіадою робота вміння залишається незмінною. Blessing of Eva: Навичку посилено на початкових рівнях: 1 Рівень: Відновлює 100% НР та 40% МР; Рівень вивчення: 60. 2 Рівень: Відновлює 100% НР та 60% МР; Рівень вивчення: 72. 3 Рівень: Відновлює 100% НР та 80% МР; Рівень вивчення: 79. 4 рівень: (без змін) Відновлює 100% НР, СР та МР; Рівень вивчення: 83. Shillien's Fury ( Нова навичка ): Збільшує Швидкість. Фіз. Атк., замінюється Haste та аналогами. 1 Рівень: Швидкість. Фіз. Фіз. Атк. +15%; Рівень вивчення: 32; Доступно професіям Palus Knight і Assasin. 2 Рівень: Швидкість. Фіз. Атк. +33%; Рівень вивчення: 52; Доступно професіям Shillien Knight, Bladedancer, Abyss Walker, Phantom Ranger. Shillien's Arcane ( Нове навичка ): Збільшує Маг. Атк., замінюється Empower та аналогами. Збільшує Маг. Атк. на 55; Рівень вивчення: 36; Доступна професіям Palus Knight та Assasin. Базовий час застосування навичок знижено на 40%, з 4 до 2.5 секунд: Attack Aura; Defence Aura; Sprint; Spirit Barrier.Збільшує M. Def. на $s1.Speed +$s1.P. Зах. +$s1. M. Atk. +55%. Атк. швидкість +15%.П. Зах. +5%. Збільшує P. Atk. на 4%. Поліпшення візуального подання інформації. L2.ini [BuffControl]: До відповідних розділів сортування баффів сопартійців додані такі навички: Attack Aura; Increase Power; Defence Aura; Shilen`s Arcane; Soul to Empower; Shilen`s Fury; Rapid Attack. Стандартизовано та покращено опис Талісманів. Тепер інформація подається більш зрозуміло та предметно. Змінено візуалізацію стійок персонажів зі зброєю в руках: Це оновлення є косметичним, але досить важливим, воно дозволить використовувати широкий спектр нових анімацій та ефектів. обчислювальна техніка. швидкість +15% швидкість +15%.М. обчислювальна техніка. +55%.М. обчислювальна техніка. +55%.П. Зах. +$s1.P. обчислювальна техніка. +8%.П. обчислювальна техніка. +$s1. Поліпшення оновлення інформації Наша команда намагається покращити не тільки концептуальну складову гри, а й кореневі аспекти базових складових роботи сервера, щоб йти в ногу з часом. Раді повідомити вам: Збільшена частота оновлення сервера в (Тікрейт): Раніше архітектура сервера дозволяла оновлюватися інформації один раз в 0.666(6) секунд, тепер оновлення відбувається кожні 0.111(1) секунд: Це оновлення сприяє зменшенню ситуацій, коли відбувається розсинхроннізація між клієнтом та сервером. Приклад: На вас накладається ефект невразливості (такі як Flames of InvincibilityВикликає благословення вогню на найближчих членів групи, щоб зробити їх непереможними на 12 секунд. Розділяє час відновлення з умінням: Alliance Flames of Invincibility. , Celestial ShieldЗахищає ціль священною силою, роблячи її непереможною. , Item Skill: Lesser Celestial Shield і т.д.), що означає, що ви вже бачите іконку в рядку баффів, однак ви все ще отримали пошкодження або навіть чар загинув. Чому так відбувається? Давайте розглянемо: При натисканні на кнопку навички на клієнт-серверній стороні відбувається дві дії: відправка пакету "інформування" та перевірка на валідність дії. Інформування: все, що пов'язане з повідомленням сервера та клієнта про те, що навичку використано і все, що з цим пов'язано: появою іконки у рядку баффів тощо. Умовно кажучи: "Клієнт: Я використовую навичку. Сервер: Окей. Зрозумів+прийняв" Перевірка на валідність: все, що пов'язано з умовами використання, чи може бути навичку використано. Умовно кажучи: "Я подивився, що ти використав ("Сервер: про що ти мене поінформував, це дія валідна, ефект тепер діє. Клієнт: Окей. Прийняв+зрозумів") То в чому ще проблема? Звідки береться старе значення 0.666, і чому ми зменшили його до 0.111? Давайте розберемося, що за заначення загалом. Процесорний час (англ. process time або CPU time) - час, витрачений процесором комп'ютера на обробку завдання (програми). Розподіляється між потоками, які можуть належати одному або різним процесам відповідно до режиму операційної системи. Процесорний час вимірюється в тіках чи секундах. У нашому випадку цей час процесора (саме на серверному комп'ютері) становить 0.08. Це число є процесорним тіком. Час обробки на ядрі сервера складав 0.666, що означає, що будь-яка перевірка вищеописаних дій відбувається в цьому діапазоні. Тобто. якщо воно потрапляє на початок тіку - відповідь з валідацією прийде в кінці тіку (через 0.666 секунд). Якщо наприкінці тіку - відповідь із валідацією прийде також наприкінці тику, але це вже буде швидше (не через 0.666, а через 0.222, умовно). Тож що змінилося і чому це дуже добре? Так як технічно комп'ютерний сервер може обробляти запити (давати відповіді на запити) раз на 0.08 секунд, а встановлена обробка запиту на сервері (дати відповіді на запити) раз на 0.666 - ми можемо БЕЗБОЛІСНО знизити цей час до 0.111, що призводить до того, що значення тіку зменшиться, їх кількість - збільшиться, а клієнт отримуватиме відповіді з валідністю дій частіше. Як результат, описана перша ситуація все ще може статися, але її ймовірність знижена в 6 разів ! Чому це не навантажить-завантажить-покладе сервер? Процесорний тік виконується швидше, ніж тик на ядрі сервера. У зв'язку із цим "покласти" залізо не вийде. Кількість ігрових подій (дії гравця) в жодному разі не відбуватимуться частіше: скільки ви клацали - стільки ви і клацаєте. Змінився лише час, з яким ефект від натискання валідуватиметься і приходитиме на клієнт. Навантаження на ядрі сервера цієї дії не було критичним, відповідно навіть якщо через швидкість відповіді (тіка) збільшиться навантаження - воно все також не буде критичним. Таким чином, ніяких лагів від цієї дії не відбудеться. А якщо станеться – ми завжди зможемо знизити не у 6, а в 3 рази або повернути первинне значення. Однак ми впевнені, що цього робити не доведеться. Вам буде необхідно скористатися нашим Updater для того, щоб оновлення відображалося коректно. Ми наполегливо рекомендуємо вам користуватися функцією Fast Check , тому що ми регулярно випускаємо різні мінорні та мажорні оновлення. з ❤️, E-Global & Averia Nalyvaiko и ka3kap 2 Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
Рекомендованные сообщения