Перейти к публикации
Papanda

Патчноут 26.07.24 - "Protectors of Eternity"

Рекомендованные сообщения

Рестарт : 16:00 за серверним часом, орієнтовний час проведення тех. робіт 4 години.

 

 

 

Дорогі друзі,

Ми досить трепетно ставимося до гравців сервера  Eternal,  адже це найвідданіші відвідувачі нашого проекту. Доробки та додавання контенту для Вічного сервера є запорукою цікавої та тривалої гри, команда MasterWork рада творити та радувати вас оновленнями.
Про всі подробиці нововведень можна дізнатися у нашому  Патчноуті 🙃 

 

 

Небагато інформації про те, хто і скільки не дивлячись на літо та сезон відпусток працював для вас і що було зроблено для основної частини оновлення:

  • До ігрового світу було додано:
    • Перенесено локацію - Перехрестя Рейдерів;
    • Перенесено 10 монстрів;
    • Створено понад 70 нових NPC, а саме:
      • 8 основних NPC, які ознайомлять вас із лором та здійснять обмін предметів;
      • 47 монстрів;
      • 6 босів.
    • Додано 311 нових навичок;
    • Створено 319 нових предметів та намальовано 40 нових іконок для них;
      • 171 предмет екіпірування;
      • 148 квестових предметів.
    • Написано 117 діалогів для NPC.
  • На створення оновлення витрачено близько 4 місяців та в основному над ним працювало 7 осіб, а саме:
    • Einhar  – Геймдизайнер, з-під пера якого вийшли вже знайомі вам локації, механіки та боси – Haotum Settlenment, Fairy Settlenment, усіма улюблений Ankou, Epidos, Beleth Kerberos на ХБ, новий Ishka у Dragon Valley, Pagan Temple та Andreas Van Halter. Eternal зброя, локації пов'язані з неюта квест.
    • FocusDeath - консультант з лору, який надав більшу частину історичних фактів та імен для NPC, а також зробив чудовий ролик , обов'язково подивіться, поставте лайк і підтримайте хлопця коментарем!
    • Пані Owlet - володарка Вікіпедії , взяла на себе написання всіх діалогів, читайте та насолоджуйтесь історією.
    • FabuLous - відео мейкер і не тільки, що створив тизерний ролик ;
    • А так само менш публічні, але не менш важливі:
      • Скриптери;
      • Тестери;
      • Фахівець з 3D графіки.

 

 

 

  • Нові комплекти броні;
  • Умови видобутку та покращення;
  • Характеристика комплектів.

Два основні NPC з якими вам належить взаємодіяти:
Любителям лора + невелика інфографіка про структуру квесту:

Прихований текст

Белеф знайшов заклинання, що дозволяє отримати можливість керувати часом за допомогою Просторової Врати Хонаї, і планує закликати у світ могутнього демона, щоб захопити владу над усім Елмораденом.

Майстер Тобальд, який створив пристрій для переміщення у часі Вілма#3, приходить із майбутнього, щоб повідомити про цю загрозу, та допомогти підготуватися до битви. Він звертається за допомогою до Башти Слонової Кістки, щоб маги розробили заклинання, здатне стабілізувати предмети з минулого. Маги створюють Заклинання Поєднання і разом із Тобальдом звертаються до короля Амадео Кадмуса, щоб він організував ополчення.

Амадео Кадмус доручає цю справу одному з найкращих своїх воїнів — Лоріону. Капітан гарнізону Лоріон звертається за допомогою до авантюристів, щоб зібрати реліквії всіх рас для створення нових обладунків, які допоможуть їм зупинити вторгнення демона або перемогти його.

Завдяки вдосконаленню машини часу Тобальда та гравцям, які приносять руду для підтримки стабільності тимчасових розломів у 6-ти расових локаціях, з'явилася можливість здобути анахронізми, які дозволять зібрати Обладунки Вічності.

Вам доведеться зустрітися з героями минулого кожної з рас і взяти участь в історичних битвах, щоб здобути предмети для створення Рун Сполучення та Відлуння Минулого, яке містить Обладунки Вічності.

У землях людей ви зустрінете молодого чарівника Казіана та допоможете його відбити атаку загону Белефа біля Обеліска Перемоги.

У землях ельфів на вас чекає Айрін Голос Місяця з проханням про захист Райдужного Озера від демонів темних ельфів.

Біля Школи Темної Магії на території темних ельфів ви знайдете молодого тетрарха Мітраеля, який попросить очистити школу від дезонів Деспаріона, що розперезалися.

У землях орків, у новій локації Перехрестя Рейдерів, на вас чекає легендарна воїнка Кіруна, якій потрібна допомога з ударним загоном Белефа.

Східні копальні гномів зазнали атаки армії орків і король гномів Ехрет просить про підтримку у битві з ними.

На острові Душ Роденпікула розповість вам про вторгнення армії ангелів Ейнхасад у Підземеллі Норніл і попросить битися з однією з її дочок - Карлі.

Головний протагоніст - Капітан гарнізону Лоріон.

Антагоніст — Белеф

Загроза - Відкриття просторової брами Хонаї та заклик могутнього демона

Подія — взаємодія з подіями та героями минулого для створення Обладунків Вічності, які допоможуть у битві з демоном Белефа

image.png

 

  • image.jpeg Lorion:  Капітан гарнізону, який дізнався про майбутнє вторгнення і видає нам квестові предмети, знаходиться в місті Аден праворуч від входу до Храму. Ласкаво ділиться з нами майбутніми планами вторгнення, розповідає про необхідні аспекти квесту та броню Вічності.
  • image.jpeg Tobald:  Майстерний гном, видає нам інструмент для збору руди, пояснює, де її зібрати і люб'язно надає список з необхідною кількістю, щоб ми не забули. Приносячи руду та інші необхідні предмети ми підвищуємо рівень довіри Тобальда, натомість, у майбутньому він допоможе створити нам необхідні ресурси для отримання скринь з обладунками Вічності. Першим завданням буде принести таку кількість ресурсів:
    r_soul_stone_i02.pngAwakening Stone 300
    r95_soul_stone_i02.pngRadiant Awakening Stone 20
    r_soul_stone_i03.pngOblivion Shard 300
    r95_soul_stone_i03.pngPure Oblivion Shard 20
    r_soul_stone_i00.pngFlame Stone 300
    r95_soul_stone_i00.pngSparkling Flame Stone 20

    Ресурси видобуваються у локаціях за допомогою виданого нам інструменту weapon_sickle_i00.pngHarvest Scythe . Локації розділені за расами та частинами обладунків, одержувані в майбутньому. За кожною локацією закріплений свій Майстер, який, дає нам завдання щодо вбивства певної кількості монстрів та збору ресурсів, вони нам знадобляться у майбутньому, для подальшого підняття рівня довіри Тобальда:

    Локація Частина обладунку Ресурс Майстер Складність Бос
    Raider`s Crossroad Венрхній обладунок glacialsilver_i00.pngGlacial Silver Hero of the Urutu Tribe 6\6 Death Knight Mordeus
    Eastern Mining Zone Черевики aetheralloy_i00.pngAether Alloy Dwarf King Ehret 2\6 Flame of Pa`agrio Demecrior
    Iris Lake Сорочка celestialsilk_i00.pngCelestial Silk Irene Voice of the Moon 4\6 Ferkel
    Obelisk of Victory Рукавиці arcanefibre_i00.pngArcane Fibre Sage Casian 2\6 Balok
    School of Dark Arts Шолом glacialthread_i00.pngGlacial Thread Tetrarch Mithrael 3\6 Dagoniel
    Nornil`s Cave Нижній обладунок galewindsuede_i00.pngGalewind Suede Rodenpicula 5\6 Wrath of Einhasad Kaliel

    Виконавши перше завдання Тобальда, він попросить вас принести йому руни, які обміняє на рецепти створення нових ресурсів, кожна локація має свою унікальну руну і відповідно можливість створення унікальних ресурсів:

    • rune_dwarf_i00.png Rune of Stability;
    • rune_elf_i00.png Rune of Life;
    • rune_delf_i00.png Rune of Shadow;
    • rune_orc_i00.png Rune of Power;
    • rune_human_i00.png Rune of Mastery;
    • rune_kamael_i00.png Rune of Rebirth.

      Для того, щоб відкрити новий функціонал Тобальда (підвищити рівень довіри), вам необхідно принести всі 6 унікальних рун, після цього вам буде доступно:

      • Крафт всіх 6 видів ресурсів;
      • Поліпшення обладунків.


 

  • Створюючи нові ресурси у Тобальда, ви зможете обміняти їх на poe_echo_human_h_i00.pngEcho of the Past  у Майстерів з різними частинами та типами сета обладунків. Зверніть увагу, шанс дістати цілісний обладунок близько 70%, але не засмучуйтеся, в решті 30% випадків ви отримаєте не менш важливі ресурси, необхідні для покращення та апгрейду обладунків.  aden_rune_high_i03.pngPrimordial Stone, наприклад, надалі матиме високу цінність, адже без цього предмета неможливо підвищити рівень обладунку.
  • Місцезнаходження :
    • Монстри в локаціях досить сильні, тому їх найкраще відвідувати одягненими персонажами в невеликих чи повних групах. Так само в кожній локації мешкають унікальні боси.
  • Боси :
    • Щодо слабких босів, які будуть легкою здобиччю для повної групи, або впевнено впадуть від групи з живим саппортом та кількома дамагерами;
    • Мають унікальну нагороду, необхідну для створення Руни - poe_enchanter_grimoire_i00.pngEnchanter's Grimoire ;
    • Респаун 2 – 3 рази на день;
    • Місце респауна випадкове, бос може бути покликаний у будь-якій точці локації;
    • Має унікальну механіку основної нагороди, з боса випадає 2 предмети необхідних для створення руни. Один з них розподіляється за стандартною механікою дропа з РБ, пріоритет на підйом нагороди у групи, що завдала максимальної шкоди. Другий предмет видається випадково одному живому учаснику фарма (тільки живому!). Виходячи з цього, навіть не обов'язково перебувати в групі для отримання основної нагороди poe_enchanter_grimoire_i00.pngEnchanter's Grimoire ;
    • Сповістить світ про свою появу.
  • Комплекти броні:
    image.png
    • До складу комплекту входять:
      • Верхній обладунок;
      • Нижній обладунок;
      • Шолом;
      • Рукавиці;
      • Черевики.
        Для прикладу: докладні характеристики сетів залежно від типу броні, стати вказані без урахування покращення частин до 2 та 3 рівня:
        • Важка броня:
          Прихований текст
          Basic Defense Defense Parts Attack Attack Parts
          STR +2, CON -1
          P. Atk. +4.5%
          P. Def. +8%
          M. Def. +8%
          Max HP +750
          Atk. Spd. +2%
          P. Critical chance +20
          Resistance to magic damage +2
          Speed +3
          MP spends on phys. skills -2.5%
          P. Skills Cooldown -1.5%
          Resistance Hold +50.00%
          Resistance Paralyze +50.00%
          Resistance Medusa +50.00%
          Resistance Stun +30%
          Resistance Disarm +30%
          Resistance from Fire/Water/Wind/Earth/Holy/Unholy +15
          CON +3, MEN +2, DEX +1, STR -3
          P. Atk. +5.5%
          P. Def. +10%
          M. Def. +10%
          Max HP +1100
          Atk. Spd. +2%
          P. Critical chance +25
          Resistance to magic damage +3
          Speed +7
          MP spends on phys. skills -5%
          Critical Damage received -10.00%
          M. Crit. Damage Defence -10.00%
          Rhythm Reuse Time -10.00%
          Resistance Hold +85.00%
          Resistance Paralyze +85.00%
          Resistance Medusa +85.00%
          Resistance Stun +50%
          Resistance Disarm +50%
          Shield Defense Chance +7%
          Shield Defense +20%
          Resistance from Fire/Water/Wind/Earth/Holy/Unholy +25
          PvP Defense +5.00%
          Decreases the rate of being hit by a critical attack by 15%
          Resistance Hold +35%
          Resistance Sleep +35%
          Resistance Disarm +20%
          Resistance Paralyze +15%
          Resistance Medusa +15%
          Max HP +1200
          HP Regeneration +15%
          Incoming Heal Power +8%
          P. Def. +7%
          M. Def. +6%
          PvP Defense +6%
          Resistance to Fire/Water/Wind/Earth/Holy/Unholy +20
          STR +2, DEX +3, CON -3
          P. Atk. +8%
          Atk. Spd. +4%
          P. Def. +8%
          M. Def. +8%
          Max HP +800
          P. Critical chance +40
          Resistance to magic damage +2
          Speed +3
          MP spends on phys. skills -2.5%
          P. Skills Cooldown -5%
          Resistance Hold +30.00%
          Hold Chance +15%
          Resistance Paralyze +30.00%
          Paralyze Chance +15.00%
          Resistance Medusa +30.00%
          Medusa Chance +15.00%
          Resistance Stun +15%
          Stun Chance +7.5%
          Resistance Disarm +15%
          Resistance from Fire/Water/Wind/Earth/Holy/Unholy +25
          Resistance Paralyze +20.00%
          Resistance Medusa +20.00%
          Resistance Hold +20.00%
          Resistance Stun +10%
          P. Skills Cooldown -5%
          P. Critical chance +40
          P. Crit. Damage +5%
          P. Atk. +6%
          Atk. Spd. +3%
          Hold Chance +10%
          Stun Chance +5%
          Paralyze Chance +5.00%
          Medusa Chance +5.00%
          Max HP +550
          PvP attacks +5%
          Resistance to Fire/Water/Wind/Earth/Holy/Unholy +20
        • Легкая броня:
          Скрытый текст
          Basic Defense Defense Parts Attack Attack Parts
          STR +2, CON -1
          P. Atk. +4.5%
          P. Def. +4.5%
          M. Def +4.5%
          Atk. Spd. +4.50%
          P. Crit. Damage +7%
          MP Consumption -5%
          Reuse Time -2.50%
          Speed +5
          Evasion +3
          Max MP +700
          Resistance Stun +30.00%
          Resistance to de-buffs attacks 20%
          Resistance from Fire/Water/Wind/Earth/Holy/Unholy +15
          CON +2, MEN +2, DEX +2, STR -2
          P. Atk. +5.5%
          P. Def. +8.5%
          M. Def +7.5%
          Atk. Spd. +4.50%
          P. Crit. Damage +5%
          MP Consumption -10%
          Reuse Time -2.50%
          Speed +7
          Evasion +5
          P. Skill Evasion +3.00%
          M. Skill Evasion +3.00%
          Max MP +850
          Resistance to de-buffs attacks 30%
          Resistance Stun +50%
          Resistance Disarm +50%
          Resistance from Fire/Water/Wind/Earth/Holy/Unholy +25
          PvP Defence +5.00%
          P. Def. +5%
          Critical Damage received -12%
          P. Skill Evasion +4.00%
          M. Skill Evasion +4.00%
          Speed +3
          Resistance to speed-decreasing skills by 30%
          Decreases the rate of being hit by a critical attack by 20%
          Resistance Stun +30%
          Max HP +600
          PvP Defense +6%
          Resistance to Fire/Water/Wind/Earth/Holy/Unholy +20
          STR +3, DEX +2, CON -2
          P. Atk. +8%
          P. Def. +5.5%
          M. Def +4.5%
          Atk. Spd. +6.50%
          P. Crit. Damage +8.50%
          P. Skill Power +7%
          Reuse Time -7.00%
          Speed +5
          Evasion +3
          Max MP +700
          Resistance Stun +30.00%
          Stun Chance +7.5%
          Resistance to de-buffs attacks 20%
          Bleed chance +15%
          Bleed damage +15%
          Resistance from Fire/Water/Wind/Earth/Holy/Unholy +25
          P. Def. +4%
          P. Atk. +6.5%
          Reuse Time -3.00%
          P. Crit. Damage +6.5%
          P. Skill Power +5%
          Atk. Spd +5%
          Accuracy +6
          Max MP +800
          Speed +6
          Resistance Stun +15%
          PvP attacks +5%
          Resistance to Fire/Water/Wind/Earth/Holy/Unholy +20
        • Роба:
          Скрытый текст
          Basic Defense Defense Parts Attack Attack Parts
          INT +1, WIT +1, MEN -1
          M. Atk. +10%
          Cast. Spd. +15.00%
          MP Regeneration Bonus +20.00%
          Speed +7
          Max MP +500
          MP Consumption when using a M. Skill -5%
          M. Crit. Damage +5.00%
          Resistance Stun +50.00%
          Resistance to de-buffs attacks 25%
          Resistance from Fire/ Water/ Wind/ Earth/ Holy/ Unholy +15
          WIT +2, CON +2, MEN +1
          M. Atk. +10%
          Cast. Spd. +15.00%
          MP Regeneration Bonus +25.00%
          Speed +7
          Max MP +750
          M. Crit. Damage +10.00%
          MP Consumption when using a M. Skill -10.00%
          Incoming Heal Power +10.00%
          Heal power +100
          Resistance Medusa +50.00%
          Resistance Stun +50.00%
          Resistance Disarm +50%
          Resistance to de-buffs attacks 30%
          Resistance Mana Burn +15.00%
          Resistance from Fire/ Water/ Wind/ Earth/ Holy/ Unholy +25
          PvP Defence +5.00%
          Critical Damage received -15.0%
          Magic Cancel Damage -50
          Max MP +300
          Resistance Stun +30.00%
          Resistance Mana Burn 15.00%
          MP Regeneration Bonus +10%
          Incoming Heal Power +5%
          Heal power +50
          Cast. Spd. +5%
          PvP Defense +6%
          Decreases the rate of being hit by a critical attack by 25%
          Resistance to Fire/ Water/ Wind/ Earth/ Holy/ Unholy +20
          WIT +2, INT +3, MEN -2
          M. Atk. +12%
          Cast. Spd. +15.00%
          MP Regeneration Bonus +20.00%
          Speed +7
          M. Skill Reuse Time -7.50%
          M. Crit. Damage +15.00%
          Max MP +500
          Resistance Stun +50.00%
          Resistance to de-buffs attacks 25%
          Mental Chance +15%
          Sleep Chance +15%
          Resistance from Fire/ Water/ Wind/ Earth/ Holy/ Unholy +25
          Cast. Spd. +3%
          M. Crit. Damage +10%
          Resistance Mental attacks +20%
          M. Atk. +10%
          M. Skill Reuse Time -2.5%
          Mental Chance +5%
          P. Skill Evasion +5%
          M. Skill Evasion +5%
          Speed +5
          Max MP +400
          PvP attacks +5%
          Resistance to Fire/ Water/ Wind/ Earth/ Holy/ Unholy +20

           

    • Сорочки бувають 3х типів, що підвищує варіативність вашого персонажа та дозволяє підбирати її перекриваючи слабкі сторони вашого персонажа, або посилювати сильні:
      • poe_dryad_shirt_i00.pngDryad's Wrath Shirt -  Сорочка на Атаку;
      • poe_forest_shirt_i00.pngForest Guardian Shirt -  Сорочка на Захист;
      • poe_harm_shirt_i00.pngEternal Harmony Shirt -  Сорочка для саппортів.
        Для прикладу: докладні характеристики сорочок залежно від їхнього типу та рівня заточування. Зверніть увагу:
        • При заточенні +10 у сорочок з'являється унікальна навичка - тригер (вказано під спойлерами);
        • При заточенні +7 і вище, у сорочок з'являється загальна навичка – тригер:
          Навички– тригери не працюють на Великій Олімпіаді
          +7 7.00% від Макс. HP, 
          3.50% від Макс. MP,
          Фіксована перезарядка 60 секунд.
          +8 8.00% від Макс. HP, 
          4.00% від Макс. MP,
          Фіксована перезарядка 50 секунд.
          +9 9.00% від Макс. HP, 
          4.50% від Макс. MP,
          Фіксована перезарядка 40 секунд.
          +10 10.00% від Макс. HP, 
          5.00% від Макс. MP,
          Фіксована перезарядка 30 секунд.
          Скрытый текст
          • poe_forest_shirt_i00.pngForest Guardian Shirt 
            Навичка - триггер: Збільшує шанс ухилитися від Фіз. та Маг. навичок на 15%, збільшує Фіз. та Маг. Зах.  на 15% протягом 10 секунд. Навичка спроцьовує не частіше ніж один раз на 60 секунд.
          Зачарування Характеристики
          +0 P. Def +5
          M. Def +5
          Max HP +15
          +1 P. Def +23
          M. Def +18
          Max HP +80
          +2 P. Def +41
          M. Def +31
          Max HP +145
          +3 P. Def +62
          M. Def +48
          Max HP +225
          HP Regeneration Bonus +5%
          +4 P. Def +83
          M. Def +65
          Max HP +300
          HP Regeneration Bonus +8%
          P. Skill Evasion +1%
          M. Skill Evasion +1%
          +5 P. Def +105
          M. Def +82
          Max HP +375
          HP Regeneration Bonus +11%
          P. Skill Evasion +2%
          M. Skill Evasion +1%
          Critical Damage received -1%
          M. Crit. Damage Defense -1%
          +6 P. Def +128
          M. Def +100
          Max HP +455
          HP Regeneration Bonus +15%
          P. Skill Evasion +2%
          M. Skill Evasion +2%
          Critical Damage received -2%
          M. Crit. Damage Defense -2%
          Resistance to magic damage +1
          Shield Defense +50
          Shield Defense Chance +7%
          +7 P. Def +143
          M. Def +115
          Max HP +515
          HP Regeneration Bonus +18%
          P. Skill Evasion +3%
          M. Skill Evasion +2%
          Critical Damage received -4%
          M. Crit. Damage Defense -4%
          Resistance to magic damage +1
          Shield Defense +100
          Shield Defense Chance +13%
          Resistance to de-buffs attacks by 5%
          +8 P. Def +161
          M. Def +129
          Max HP +580
          HP Regeneration Bonus +22%
          P. Skill Evasion +3%
          M. Skill Evasion +3%
          Critical Damage received -6%
          M. Crit. Damage Defense -6%
          Resistance to magic damage +3
          Shield Defense +150
          Shield Defense Chance +20%
          Resistance to de-buffs attacks by 8%
          Speed +1
          +9 MEN +1
          P. Def +180
          M. Def +140
          Max HP +665
          HP Regeneration Bonus +26%
          P. Skill Evasion +4%
          M. Skill Evasion +4%
          Critical Damage received -8%
          M. Crit. Damage Defense -8%
          Resistance to magic damage +4
          Shield Defense +200
          Shield Defense Chance +25%
          Resistance to de-buffs attacks by 10%
          Speed +3
          +10 MEN +1
          CON +1
          P. Def +200
          M. Def +150
          Max HP +750
          HP Regeneration Bonus +30%
          P. Skill Evasion +5%
          M. Skill Evasion +5%
          Critical Damage received -10%
          M. Crit. Damage Defense -10%
          Resistance to magic damage +5
          Shield Defense +300
          Shield Defense Chance +30%
          Resistance to de-buffs attacks by 15%
          Speed +5
          • poe_dryad_shirt_i00.pngDryad's Wrath Shirt
            Навичка - триггер: Надає +20% до шансу використати навичку без перезарядки, збільшує PvP пошкодження на 5% протягом10 секунд. Навичка спроцьовує не частіше ніж один раз на 60 секунд.
          Зачарування Характеристики
          +0 P. Def +5
          M. Def +5
          Max HP +15
          +1 P. Def +8
          M. Def +8
          Max HP +25
          +2 P. Def +11
          M. Def +11
          Max HP +40
          +3 P. Def +17
          M. Def +17
          Max HP +60
          P. Atk +1%
          M. Atk +1%
          +4 P. Def +23
          M. Def +23
          Max HP +85
          P. Atk +2%
          M. Atk +3%
          Atk. Spd. +10
          Cast. Spd. +10
          +5 P. Def +29
          M. Def +29
          Max HP +110
          P. Atk +3%
          M. Atk +5%
          Atk. Spd. +15
          Cast. Spd. +15
          P. Crit. Rate +15
          +6 P. Def +36
          M. Def +36
          Max HP +140
          P. Atk +4%
          M. Atk +7%
          Atk. Spd. +20
          Cast. Spd. +20
          P. Crit. Rate +20
          P. Crit. Damage +1%
          M. Crit. Damage +1%
          +7 P. Def +46
          M. Def +46
          Max HP +180
          P. Atk +5%
          M. Atk +8%
          Atk. Spd. +25
          Cast. Spd. +25
          P. Crit. Rate +25
          P. Crit. Damage +2%
          M. Crit. Damage +2%
          P. Skill Reuse Time -1%
          M. Skill Reuse Time -1%
          +8 P. Def +56
          M. Def +56
          Max HP +210
          P. Atk +6%
          M. Atk +10%
          Atk. Spd. +30
          Cast. Spd. +30
          P. Crit. Rate +30
          P. Crit. Damage +3%
          M. Crit. Damage +3%
          P. Skill Reuse Time -2%
          M. Skill Reuse Time -2%
          Debuff Attacks +3%
          +9 INT +1
          P. Def +65
          M. Def +65
          Max HP +230
          P. Atk +6.5%
          M. Atk +10%
          Atk. Spd. +40
          Cast. Spd. +40
          P. Crit. Rate +40
          P. Crit. Damage +4%
          M. Crit. Damage +4%
          P. Skill Reuse Time -3%
          M. Skill Reuse Time -3%
          Debuff Attacks +6%
          +10 INT +1
          STR +1
          P. Def +75
          M. Def +75
          Max HP +250
          P. Atk +7%
          M. Atk +12%
          Atk. Spd. +50
          Cast. Spd. +50
          P. Crit. Rate +50
          P. Crit. Damage +5%
          M. Crit. Damage +5%
          P. Skill Reuse Time -5%
          M. Skill Reuse Time -5%
          Debuff Attacks +10%
          • poe_harm_shirt_i00.pngEternal Harmony Shirt
            Навичка - триггер: Блокує отримання пошкоджеень по НР та МР, надає безсмертя протягом 5 секунд. Навичка спроцьовує не частіше ніж один раз на 60 секунд.
          Зачарування Характеристики
          +0 P. Def +5
          M. Def +5
          Max HP +15
          +1 P. Def +14
          M. Def +14
          Max HP +60
          +2 P. Def +23
          M. Def +23
          Max HP +100
          +3 P. Def +31
          M. Def +31
          Max HP +150
          MP Regeneration Bonus +2%
          +4 P. Def +40
          M. Def +40
          Max HP +200
          Max MP +75
          MP Regeneration Bonus +6%
          MP Consumption when using a P. Skill -2%
          MP Consumption when using a M. Skill -2%
          +5 P. Def +50
          M. Def +50
          Max HP +250
          Max MP +125
          MP Regeneration Bonus +10%
          MP Consumption when using a P. Skill -4%
          MP Consumption when using a M. Skill -4%
          Incoming Heal Power +2%
          +6 P. Def +59
          M. Def +59
          Max HP +300
          Max MP +200
          MP Regeneration Bonus +15%
          MP Consumption when using a P. Skill -5%
          MP Consumption when using a M. Skill -5%
          Incoming Heal Power +3%
          Outcoming Heal Power +50
          Resistance Disarm +3%
          +7 P. Def +69
          M. Def +69
          Max HP +350
          Max MP +250
          MP Regeneration Bonus +18%
          MP Consumption when using a P. Skill -6%
          MP Consumption when using a M. Skill -6%
          Incoming Heal Power +5%
          Outcoming Heal Power +75
          Resistance Disarm +6%
          Resistance to de-buffs attacks by 5%
          +8 P. Def +79
          M. Def +79
          Max HP +400
          Max MP +300
          MP Regeneration Bonus +22%
          MP Consumption when using a P. Skill -7%
          MP Consumption when using a M. Skill -7%
          Incoming Heal Power +7%
          Outcoming Heal Power +100
          Resistance Disarm +10%
          Resistance to de-buffs attacks by 8%
          Mental Attacks +5%
          Sleep Attacks +5%
          +9 DEX +1
          P. Def +90
          M. Def +90
          Max HP +450
          Max MP +375
          MP Regeneration Bonus +26%
          MP Consumption when using a P. Skill -8%
          MP Consumption when using a M. Skill -8%
          Incoming Heal Power +8%
          Outcoming Heal Power +150
          Resistance Disarm +15%
          Resistance to de-buffs attacks by 10%
          Mental Attacks +10%
          Sleep Attacks +10%
          +10 WIT +1
          DEX +1
          P. Def +100
          M. Def +100
          Max HP +500
          Max MP +500
          MP Regeneration Bonus +30%
          MP Consumption when using a P. Skill -10%
          MP Consumption when using a M. Skill -10%
          Incoming Heal Power +10%
          Outcoming Heal Power +200
          Resistance Disarm +25%
          Resistance to de-buffs attacks by 15%
          Mental Attacks +15%
          Sleep Attacks +15%
    • При апгрейді всього сету до 3-го рівня та зачарованому верхньому обладунку, відкривається можливість зміни зовнішнього вигляду обладунків (Perfect \ Peerless).
    • Заточення обладунків:
      • Верхній обладунок можна покращити тільки спеціальними свитками - Свиток забутого часу. Вони видобуваються при полюванні на монстрів у зоні всіх тимчасових розломів та бувають двох видів. poe_helios_radiance_i00.pngScroll of Forgotten Time: Helios 'Light - При успіху збільшує рівень модифікації на +1. При невдалої модифікації предмет зникає, але рівень модифікації знижується на -1.  poe_helios_light_i00.pngScroll of Forgotten Time: Helios 'Radiance - При успіху збільшує рівень модифікації на +1. При невдалої модифікації предмет зникає, але рівень модифікації знижується до 0.
      • Сорочка також покращується спеціальними предметами - poe_thread_forest_i00.pngThread of Misty Forests та poe_thread_silence_i00.pngThread of Forest Silence . Вони видобуваються при полюванні на монстрів тільки в локаціях ельфів та темних ельфів – біля Райдужного Озера та у Школі Темної Магії. Нитка Туманних Лісів При успіху збільшує рівень модифікації на +1. При невдалій модифікації предмет не зникає, але рівень модифікації знижується до 0. Низька Лісова Тиша — При успіху збільшує рівень модифікації на +1. При невдалої модифікації предмет не зникає та зберігає рівень модифікації. При заточенні, крім збільшення захисту Сорочка набуває унікальних характеристик.
      • Всі інші частини обладунків - штани, шолом, рукавички та чоботи покращуються звичними вам сувоями зачарування - звичайними, Blessed, Destruction, Shilen.
        Зверніть увагу! Враховуючи особливості заточування, Верхній Обладунок та Сорочка не кристалізується, максимум можна знизити рівень заточування або обнулити його.
    • Окрім заточування, обладунки можна ще й покращити – встановити есенцію захисту чи атаки, а всі частини обладунків, окрім Верхнього обладунку, ще й покращити до 3 рівня. Для встановлення есенції у верхній обладунок вам знадобиться сам обладунок, кілька рун сполучення, нові та старі ресурси. Для встановлення есенції та підвищення рівня інших частин обладунку вам знадобиться руда з тимчасових розломів, руни сполучення та рідкісний камінь, який можна отримати тільки при невдалому відкритті Відлуння Минулого. Бонус сета дає повний набір обладунків будь-якого рівня зачарування, але однакового зовнішнього вигляду - звичайного (червоного кольору), незрівнянного (чорного кольору) або бездоганного (білого кольору). Усі частини сета можуть мати різну есенцію - частина може бути на захист, частина на атаку або повністю з однаковою есенцією.

    • Зміна зовнішнього вигляду: У локаціях з тимчасовими розломами ви зустрічатимете моноліт. Ви можете зіграти з ним у міні-гру та отримати спеціальні кристали для зміни зовнішнього вигляду обладунків вічності. Змінити зовнішній вигляд обладунків можна тільки для частин обладунку із встановленою есенцією та покращених до 3 рівня. Поговоріть з Тобальдом, щоб дізнатися скільки ресурсів потрібно змінити внески вашого сета. Щоб ви не помилилися з вибором правильної зовнішності у лавці Тобальда, назви предметів зроблені різними кольорами – Perfect червоний, а Peerless фіолетовий.

      • Базовий сет Вічності має червоний колір
      • Незрівнянний або Peerless комплект чорного кольору
      • Ідеальний або Perfect комплект має білий колір.
  • Зміна навичок.
  • skill1013.pngRecharge:
    • Змінено рівні вивчення вміння:
      • 1 рівень:
        • Рівень вивчення: 20;
        • Магічний рівень: 23;
        • Вартість/Відновлення: 48 МР.
      • 2 рівень:
        • Рівень вивчення: 25;
        • Магічний рівень: 28;
        • Вартість/Відновлення: 52 МР.
      • 3 рівень:
        • Рівень вивчення: 30;
        • Магічний рівень: 33;
        • Вартість/Відновлення: 56 МР.
      • 4 рівень:
        • Рівень вивчення: 35;
        • Магічний рівень: 35;
        • Вартість/Відновлення: 60 МР.
    • Кориговано Вартість та Відновлення МР: виправлено ситуації коли навичка споживала більше МР ніж відновлювала;
    • Скориговані магічні рівні навички: тепер найчастіше магічний рівень трохи випереджає рівень вивчення.
       
  • skill0176.png Frenzy:
    • Додана гілка покращення. Зверніть увагу! Сама робота навички не змінена, бонус до Фіз. Атк. спрацьовує тільки за НР< 30%:
      • image.png Condition of Use : Збільшує ліміт НР для використання навички, +1% за кожні +1 до заточування:
        • +1 до заточування: =<31% НР;
        • +2 до заточування: =<32% НР;
        • ...
        • +30 до заточування: =<60% HP.
           
  • skill0139.png Guts:
    • Додана гілка покращення:
      • image.png Condition of Use : Збільшує ліміт НР для використання навички, +1% за кожні +1 до заточування:
        • +1 до заточування: =<31% НР;
        • +2 до заточування: =<32% НР;
        • ...
        • +30 до заточування: =<60% HP.
           
  • skill0823.png Strengthen Golem:
    • Додана гілка покращення:
      • image.png Power : Збільшує бонус до Фіз. Атк. та Швидк. Фіз. Атк. покликаної істоти:
        • Збільшення Фіз. Атк. на +0.15% - 0.20% за кожні +1 до заточування (аж +20% замість +15%);
        • Збільшує Швидкість. Фіз. Атк. на +0.1% за кожні +1 до заточування (до +12% замість +9%).
           
  • skill0824.png Golem Reinforcement:
    • Додана гілка покращення:
      • image.png Power : Збільшує бонус до Фіз. Зах. та Макс. НР покликаної істоти:
        • Збільшення Фіз. Зах. на +0.15% - 0.20% за кожні +1 до заточування (до +20% замість +15%);
        • Збільшує Макс. НР на +0.15% - 0.20% за кожні +1 до заточування (до +20% замість +15%).
           
  • skill0822.png Repair Golem:.
    • Збільшено базову дистанцію застосування з 40 до 70 одиниць;
    • Додані нові гілки покращення вміння:
      • image.png Power + Range : Збільшує силу Відновлення НР, базову дистанцію застосування та ефективну дистанцію (максимальна дистанція, на якій можливе продовження читання заклинання після його початку з базової дистанції):
        • Збільшує % відновлюваного НР по 0.15 - 0.20% за кожні +1 до заточування (до 20% замість 15%);
        • Збільшує базову та ефективну дистанцію застосування навички на 6 одиниць за кожні +1 до заточування (аж до 250 одиниць замість 70).
      • image.png Cost + Range:  Зменшує вартість та збільшує базову та ефективну дистанцію застосування навички:
        • Зменшує вартість застосування на 1 - 2 МР за кожні +1 до заточування (до 47 МР за застосування замість 88);
        • Збільшує базову та ефективну дистанцію застосування навички на 6 одиниць за кожні +1 до заточування (аж до 250 одиниць замість 70).

 

 

 

 

 

 

 

 

Вам буде необхідно скористатися нашим  image.png Updater  для того, щоб оновлення відображалося коректно.  Ми наполегливо рекомендуємо вам користуватися функцією  Fast Check , тому що ми регулярно випускаємо різні мінорні та мажорні оновлення. 

 

 

з ❤️, E-Global & Averia

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

У зв'язку з отриманим фідбеком і продовженням роботи над MasterWork, представляємо вам ряд доповнень і коригувань оновлення.

  • Зміни, пов'язані з локаціями видобутку;
  • Виправлення помилок;
  • Коригування параметрів монстрів.
  • image.png Збільшена швидкість респа Руди на Локаціях;
  • arcanefibre_i00.png Всі нові предмети, пов'язані з нововведеннями, тепер можна видалити/ продати /викинути;
  • event_cubic_piece_i01.png Shard \ Core- Скориговані шанси випадання каменів і уламків;
  • skill0028.pngGrumpy (Агресивність монстра) - Додана іконка в список пасивних навичок монстрам власникам;
  • skill10531.pngLethal Immunity - Додана іконка в список пасивних навичок монстрам власникам;
  • image.png Збільшена сила атаки деяких навичок монстрів у нових локаціях;
  • Руда, яка з'являється у важкодоступних місцях, змінює своє місцезнаходження через 15 хвилин;
  • Збалансована швидкість застосування навичок монстрами в нових локаціях;
  • Збалансовані шанси проходження дебафів у монстрів в нових локаціях;
  • Поліпшено поведінку деяких видів монстрів;
  • Виправлена ситуація, коли соціальність монстрів не спрацьовувала;
  • Переглянутий і оновлений отримуваний досвід у всіх нових локаціях;
  • Всі тимчасові боси тепер не флагають при атаці;
  • Виправлена ситуація з використанням селф-баффів міні-босами на 20% HP;
  • Всі 6 нових локацій додані в систему  🚨 Hot Spot:
    • Raider`s Crossroad;
    • Eastern Mining Zone;
    • Iris Lake;
    • Obelisk of Victory;
    • School of Dark Arts;
    • Nornil`s Cave.
  • Двері в Nornil`s Cave тепер будуть відкриватися частіше;
  • Збільшено відстань відведення монстрів від точки появи з 2500 до 4000 од в звичайний час\ до 5000 під час  🚨 Hot Spot;
  • Збільшено отримані EXP і SP з монстрів моноліту;
  • Додані баффи, які накладаються на персонажа після успішного збору Руди, персонаж отримує одне з трьох посилень випадковим чином:
    • skill1040.pngAncient Ward:
      • Захист в PvE +10%. Відновлення MP +50%.
    • skill1068.pngAncient Power:
      • Пошкодження в PvE +10% Відновлення HP +100%.
    • br_cash_rune_of_exp_buff_1.pngAncient Gift:
      • Бонус Exp і SP +15% Шанс випадання предметів і спойла +15%.
  • Виправлення роботи SA
  • image.png Special Ability Towering Blow:
    • Збільшує дистанцію атакованих вторинних цілей на +20 (з 80 базових до 100 одиниць);
    • Радіус (кут) атаки залишається незмінним 120 градусів (по 60 в різні сторони від напрямку персонажа);
    • Предмети, що зазнали змін:
      weapon_orcish_glaive_i01.pngOrcish Glaive
      weapon_body_slasher_i01.pngBody Slasher
      weapon_bech_de_corbin_i01.pngBec de Corbin
      weapon_scorpion_i01.pngScorpion
      weapon_widow_maker_i01.pngWidow Maker
      weapon_orcish_poleaxe_i01.pngOrcish Poleaxe
      weapon_lancia_i01.pngLance
      weapon_lancia_i01.pngLance - Earth
      weapon_lancia_i01.pngMW Lance
      weapon_halbard_i01.pngHalberd
      weapon_orcish_halbard_i01.pngOrcish Halberd
  • skill0413.png Special Ability Quick Recovery:
    • weapon_hell_hound_i01.pngHell Hound - Earth - Виправлена робота SA, тепер у рідкісного арбалету буде час перезаряджання між вистрілами 348 одиниць, замість базових 400;
    • Інші предмети були виправлені раніше.
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Гость
Эта тема закрыта для публикации сообщений.
  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу.
×
×
  • Создать...