Перейти к публикации
Apache Ant

5-й сезон MasterWork — 18.10.2024 / MasterWork Season 5 — 18.10.2024

Рекомендованные сообщения

02.09.2024 в 17:43, НечтоХрустящее сказав:

В первую очередь это орк 

что-то я у орков шаманов не наблюдаю зиалот. 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

On 9/2/2024 at 4:51 PM, Eiacane said:

что-то я у орков шаманов не наблюдаю зиалот. 

Потому что он маг 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

02.09.2024 в 16:18, Loyan сказал:

Фабка, а то что под спойлером в анонсе - это ты вроде мини серии по лору создаёшь или отдельная история "по мотивам"?

Ну если сказать, что патчноуты это лор Мастерворка то да, по нашему лору)

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

02.09.2024 в 17:51, Eiacane сказал:

что-то я у орков шаманов не наблюдаю зиалот. 

так ебаните ему тотемы как в вове у шаманов, только линеджевских - чисто партийные кролик, ястреб и че там у орков за тотемы, я не в курсе просто

будет забавно на это посмотреть

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

02.09.2024 в 18:18, Arbatski сказал:

0 полезной информации )))столько букв

Мне не сказали то что я бы хотел услышать = 0 полезной информации :monkaHmm:

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

02.09.2024 в 18:18, Arbatski сказал:

0 полезной информации )))столько букв

Почему же? Мы делимся своим мнением и переживаниями о том, что интересует игроков :) А также делимся своими планами на будущее проекта и пятого сезона.

Это ведь только преданонс, впереди игроков ждет еще информация, это только начало ;)

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

02.09.2024 в 18:18, Arbatski сказал:

0 полезной информации )))столько букв

стало жалко девочек ммшниц, которые это писали =\ 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ну що, час спроби конструктивного фідбеку 😊


ІНСТИ

Quote

3.3. Одноманітність:

Інстанси можуть набридати. Рішення – створення нових інстансів, додавання челенджевих варіантів та рейтингів для порівняння результатів.

Довго думав з чого почати і що найбільше привернуло увагу. Збільшення кількості інстів - однозначний плюс, особливо якщо вони ще й урізноманітнюватимуться. Особисто для мене Інст - це розрядка, спосіб змінити вид діяльності - від крабу на споті до певного данжу. Проте насправді хотілося б щоб вони були дещо інтерактивнішими, або щоб мали різноманітніші механіки в собі.

Також що хотілося б тут відзначити - дроп. За увесь сервер так і не вдалося дропнути жодної книги на пак. Я розумію, що вони не повинні падати, як брегани на спотах листя восени, але здається, що певні речі вибити прям неможливо.


СТАДІЇ
Сподобалася теза про те, що тепер одразу більше локацій буде зі старту стадії для фарму актуального шмоту, тож в теорії він має можливість довше лишатися актуальним, так як його раніше можна крафтонути:

Quote

Таким чином, на відміну від попередніх сезонів, коли ми вводимо Династію, ми відразу пропонуємо кілька способів її отримання:
чи то соло-гра в Гіант Кейві, чи організована гра на Хеллбаунді, в наших кастомних вечірніх спотах на химерах.

Але отут досі є сумнів, що соло гравці все рівно не матимуть шансів, так як їх звідти однаково виженуть. Хоча це і логічно, неможливо жорстко проконтролювати доступ до локацій для соловиків
 

Quote

Гравці можуть вибрати той спосіб, який найкраще відповідає їхньому стилю гри, але очевидно результат у Вас буде не один і той же.
Також, коли ми говоримо "Династія", це означає, що настав момент, коли має сенс займатися її здобиччю, а не скипати в очікуванні, що незабаром з'явиться щось на кшталт Тіат з Веспером або щось подібне, адже пропускаючи ігровий контент ви жадібні, а разом з тим упускаєте частину емоцій.

От за Тіата - дикий плюс. Дроп минулого сезону був прямо дуже конфузним. Ікар пушки втратили свою актуальність зі своєю ж появою.
За Діно, думаю, що це ще не скільки проблема "жадібності", скільки ризонності. Якщо на мені вже ІК рар+6, наскільки мені потрібен Діно? Як на мене, то бонуси від заточених сетів і рарності аж надто хороші, щоб відмовлятися від них так швидко, а ціна заточки наступного грейда іноді просто неспіврозмірна з бонусами.

 

ЗМІНИ ПО КЛАСАМ

Quote

У 5-му сезоні плануємо додати Орка Лучника.

Орк з луком - це круто. Насправді цікаво бачити нові класи, які гармонійно вписуються в гру. Однак хочеться сподіватися, що наряду і Хавк з Сирком отримають трохи любові. Хочеться не лише нові класи отримувати, але і старі актуалізовувати.
 

Quote

Основна проблема в тому, що самонери залишаються менш корисними у групі з 9 осіб у порівнянні з іншими класами

Отут маю непогодитися. Не хочу стартувати ще один двіж з обговорення Агатіонів 😅 (бтв, я прм мрію про баф кота, так як я БД в маг пачці 🥲), але корінь проблеми, як на мене, дещо в іншому. Найперша проблема - те, що хоч фізично в паті одночасно всього існує 9 персонажів, фактично всі мають купу вікон поруч і катають в 12-15. Якщо просто лімітувати це все до вибору 9 персонажів (шляхом кенслу бафа по виходу з паті, наприклад), то багато проблем відпадуть самі по собі, включаючи надмірний онлайн. Інші рішення схожі на лікування симптомів.

ВИСНОВОК

Можна по-різному ставитися до змін, зазначених в темі, проте явно видно, що проект розвивається, пробує щось нове, емпіричним методом досліджуючі свої нововведення та намагаючися з кожним сезоном покращити стан МВ. В певних моментах це виходить добре, а десь - не дуже. Але так буває, головне, що робляться висновки і проводиться додаткова робота (той же Тіат).

Усім шикарного фервера та ПОТУЖНИХ!!! баталій 😉

P.S. Вже дуже кортить побачити деталі як всього МВ5 так і конкретно подробиці по зміні класів (сподіваюся, що встигну ще оформити петицію по БД 🤞)

Изменено пользователем BoostedAnimal

A samurai has no goal, only a path. 🥷

image.jpeg.01ab30bff0d88604df638162f56a89e3.jpeg

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

02.09.2024 в 20:23, Eleyn сказал:

Почему же? Мы делимся своим мнением и переживаниями о том, что интересует игроков :) А также делимся своими планами на будущее проекта и пятого сезона.

Это ведь только преданонс, впереди игроков ждет еще информация, это только начало ;)

Да я пошутил))) все прочитал 👍 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Цитата

Минусы инстансов

3.1. Дисперсия наград:

Некоторые игроки могут не получить ценные награды, если они распределяются случайным образом. Решение — увеличение персональных наград и накопительные системы.

 

Как на счет сделать распределение ценного дропа из инстов не случайно, а експрес аукционом? (по типу как это реализовано в BnS) 

Выпадает условный брига шлем.
Вылазит небольшое окошко с бегущей строчкой(аля енчат/аат) и кнопочка апнуть ставку, отказатся и т.д. 
Игроки бьются ставками за шмотку.
Кто-то забирает шлем, а адена разделяется между остальными участниками группы.
в итоге все довольны

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете опубликовать сообщение сейчас, а зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, войдите в него для написания от своего имени.
Примечание: вашему сообщению потребуется утверждение модератора, прежде чем оно станет доступным.

Гость
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Ответить в тему...

×   Вставлено в виде отформатированного текста.   Вставить в виде обычного текста

  Разрешено не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставить изображения напрямую. Загрузите или вставьте изображения по ссылке.

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу.
×
×
  • Создать...