Papanda 2429 Опубликовано: 27 октября Рассказать Опубликовано: 27 октября 14 Жовтня о 16:00 за серверним часом (GMT+2) відбувся перехід на наступну стадію ОБТ Дорогі друзі, ОБТ активно триває вже другий тиждень і ми уважно спостерігаємо за вашою активністю, збираючи всі відгуки про нововведення та повідомлення про помилки. У зв'язку з цим ми провели кілька змін, про які ми розповімо вам у цьому Патчноуті 🙃 Успішно відбувся ОБТ Турнір , у якому перемогла команда 105 frintez gaming . Вітаємо переможців та дякуємо всім учасникам! ОБТ триває вже 10-й день і ми хочемо поділитися з вами статистикою: Усього Створено: Персонажів: 45306: Люди : 13327; Ельфи : 7443; Темні ельфи : 10097; Орки : 5126; Гноми : 7120; Камаель : 1916. Кланів: 291; Альянсів: 84. PvP : 37597. PK : 7364. Героїв : 173. Зміни до третього етапу ОБТ: Максимальний рівень персонажів, сабів, вихованців збільшений до 85 ; Рейти сервера залишаються колишніми, і відповідають умовам "на старті Сезону" ; Досвід у Камалоках і Лабах , а також за квести видаватиметься так само як і на старті Сезону ; Гравці, які вивчають можливості для швидкого старту, отримуватимуть таку ж кількість Досвіду та SP, як і на майбутньому старті; Гравці, які хочуть випробувати свій клас на високих рівнях, так само зможуть це зробити. Рівень та 3 професію можна отримати у НВЦ Mister Work у містах. Поліпшено систему Атрибуту ; Можна додати по 3 слоти до броні (1800 сети); До 300 у Зброю, до 60 в А броню, до 120 у S броню; Навички без заточення працюватимуть за стартовими умовами (трейт), навички із заточуванням від +1 і вище вже за системою атрибутів ; Усі необхідні предмети можна отримати у НВЦ Mister Work у містах. Рекомендуємо вам тестувати стартові умови в рамках 50-60 рівнів, або розважатися на максимальному 85 рівні. Ситуація виду "маг 74 рівня зі зброєю 150" не є реалістичною ігровою ситуацією після старту сервера. Також ми просимо високорівневих гравців не заважати гравцям, які тестують нові низькорівневі локації. Будьте дружелюбні один до одного, у вас ще буде багато часу і можливостей для битв. Обмеження заточування для етапів ОБТ: Обмеження для заточування Зброї рангів D, C, B: +16; Обмеження для заточування Броні та Біжутерії рангів D, C, B: +10; Обмеження для заточування Зброї рангів A, S/S+: +16; Обмеження для заточування Броні рангів A, S/S+: +10. Автоматичний ребаф. Навички. У гру додано автоматичну систему оновлення певних селф-бафів : Працює тільки для навичок, що накладаються на персонажа, який їх застосовує. Наприклад, Furious Soul буде автоматично використовуватися, а Blood Pact не буде ; Вміння будуть використовуватися тільки після закінчення максимальної дії ефекту. У разі канцелу/стилу/смерті/alt+click (скасування) до закінчення таймера ефект автоматичного ребаффа не відбудеться ; Діє лише умінь, які мають специфічних умов застосування. Наприклад, Rage буде автоматично використовуватися, а Frenzy не буде ; Система авто-ребафів не працює у мирній зоні; Використання: На доступних для активації навичках з'явиться нова зелена іконка. Навичку потрібно винести на панель швидкого доступу та активувати натисканням ПКМ, після чого на ньому з'явиться відповідне підсвічування; У правій частині панелі швидкого доступу з'явилася нова іконка , яка при активації відключає авто-використання навичок у стані бою; Це не штучний інтелект. Якщо включаєте авто-використання навички Attack AuraP. Atk. +$s1. , але при цьому ви знаходитесь під дією навички Improved CombatCombines P. Atk. increase and P. Def. increase to have more advanced combat power increase effect. P. Atk. +15% P. Def. +15%. - система не зможе накласти Attack AuraP. Atk. +$s1. і постійно його ребаффати; Система не оновлюватиме вибрану навичку, якщо персонаж перебуває в хаотичному стані , навіть якщо час його дії закінчився. Список навичок, доступних для автоматичної активації: Прихований текст Воїни: War Cry;P. Atk. +$s1. Thrill Fight;Decreases user's Speed by $s1 and increases Atk. Spd. by $s2. Fell Swoop;Increases the number of simultaneous targets by 1. Duelist Spirit;With dual weapon: Atk. Spd. +$s1 PvP Damage $s2. Dreadnought Spirit;Increases Spear Atk. Spd. by $s1 and skill power by $s2. Rage;Increases the user's P. Atk. by $s3. When equipped with a sword, blunt weapon or spear, it additionally increases P. Atk. by $s4. When equipped with a two-handed sword or blunt weapon, it additionally increases Accuracy by $s6 and P. Atk. by $s5. Decreases Evasion by $s1 and P. Def. by $s2. Dark Form;Fire Atk. Attribute +$s1. Resistance to Fire +$s2. Battle Roar;Regenerates $s2 of the user's original HP and increases the user's Max HP by $s1. Battle Cry;Regenerates 15% of Max HP and increases one's own Max HP by 15%. Mechanical Upgrade;Extends the summoner's abilities to the servitor: 25% of P. Atk./ P. Def. 25% of M. Atk./ M. Def. 15% of Max HP/ MP 25% of P. Crit. Rate 15% of Atk. Spd. 5% of Cast. Spd. Strengthen Golem;Golem's P. Atk. +$s1 Golem's Atk. Spd. +$s2. Golem Reinforcement;Golem's P. Def. +$s1 Golem's Max. HP +$s2.Regenerates 15% of Max HP and increases one's own Max HP by 15%.P. Atk. +$s1. Bear Spirit Totem;Possessed by a Bear's soul, the user's P. Atk. by $s1 and Critical Damage increases by $s2, and Speed decrease by $s3. Wolf Spirit Totem;Possessed by a Wolf's soul, the user's Speed increases by $s1 and Accuracy by $s2. Ogre Spirit Totem;Becomes possessed by an Ogre's soul. Increases one's own P. Atk. by $s1 and Critical Damage by $s4 with Fists and P. Def. by $s2 and M. Def. by $s3 with all weapon types. Puma Spirit Totem;Possessed by a Puma's soul, the user's Accuracy increases by $s2 and Atk. Spd. by $s1. Rabbit Spirit Totem;Becomes possessed by a Rabbit's soul. Increases one's own Atk. Spd. by $s1 with Fists. Increases Speed by $s2 and Evasion by $s3 with all weapon types. Hawk Spirit Totem;Becomes possessed by a Hawk's soul. When using a hand-to-hand / blunt weapon types, increases Accuracy by 6, Critical Rate by 100, and Critical Damage by 30%. Soul of Hunter;PvE Damage +10% PvE Defence -5%. Eye of Hunter;Increases P. Atk. toward insects, plants and animals by $s1. Eye of Slayer;Increases P. Atk. toward monsters, magic creatures, Giants and Dragons by $s1. Detect Insect Weakness;Increases the user's P. Atk. toward insects by $s1. Detect Beast Weakness;Increases the user's P. Atk. toward beasts by $s1. Detect Animal Weakness;Increases the user's P. Atk. toward animals by $s1. Detect Dragon Weakness;Increases the user's P. Atk. toward Dragons by $s1. Detect Plant Weakness;Increases the user's P. Atk. toward plants by $s1. Attack Aura; Defence Aura;P. Def. +$s1. Spirit Barrier;Increases the user's M. Def. by $s1. Sprint;Speed +$s1. Shillien's Fury;Atk. Spd. +15%. Shillien's Arcane;M. Atk. +55%. Furious Soul;Increases the user's P. Critical Rate by $s2 and P. Critical Damage by $s3. Decreases P. Def. by $s1. Soul Roar;Upon cast, immediately restores $s2 HP and $s4 CP, and increases Max HP by $s1 and Max CP by $s3. Increase Power;P. Atk. +$s1. Rapid Attack;Atk. Spd. +$s1. Soul to Empower;M. Atk. +$s1. Lightning Barrier.Spreads Lightning's defensive Barrier: There is a chance to apply Paralysis to an enemy who deals at least 100 damage to you, but not more often than once every 6 sec. If Paralysis is successful, the enemy will be Paralyzed for up to 3 sec. Танки : Majesty;P. Def. +$s1, Evasion -$s2. Iron Shield;Increases Shield Defence by 30% with a certain chance when attacked. Deflect Magic;Increases resistance to magic attacks by 100%. Shield of Revenge;Returns damage from close range physical attacks and skills back to the opponent at a fixed rate. Reflect Damage;Returns $s1 of received standard short-range damage back to an enemy. Physical Mirror;Reflects physical buffs/de-buffs with 10% probability and magic buffs/de-buffs with 3% probability. Magical Mirror;Reflects physical buffs/de-buffs with 3% probability and magic buffs/de-buffs with 10% probability. Iron Will;Increases the user's M. Def. by $s1. Deflect Arrow.Increases resistance to bow attacks by $s1 and resistance to crossbow attacks by $s2. Кинжальники : Focus Death;P. Crit. Rate -$s1 Chance of Blow-Skills +$s2 Frontal P. Crit. Damage -$s3 Back P. Crit. Damage +$s4. Focus Chance;Frontal P. Crit. Rate -$s1 Side P. Crit. Rate +$s2 Back P. Crit. Rate +$s3. Focus Power.Frontal P. Crit. Damage -$s1 Side P. Crit. Damage +$s2 Back P. Crit. Damage +$s3. Лучники : Rapid Shot;Atk. Spd. with Bow +$s1. Fast Shot;Atk. Spd. with Crossbow +$s1. Hawk Eye;P. Skill Power +$s1 Accuracy +$s2. Snipe;Increases the user's Accuracy by $s4, P. Atk. by $s2, Range by $s5, and Critical Rate by $s3 and Attack Range by $s6 when using a bow. Reduces movement speed by $s1. Rapid Fire;When using a Bow: P. Atk. +$s2 Atk. Spd. +$s3. Re-use time for Physical skills +$s1. Attack Range -$s4. Dead Eye;When using a Bow: Accuracy +$s3 P. Atk. +$s1 P. Crit. Damage +$s2. Atk. Spd. -$s4. Sharpshooting;Increases the user's P. Atk. by $s2, Critical Rate by $s3, Accuracy by $s4, and range by $s5. Reduces movement speed by $s1. Soul of Sagittarius.Increases the user's Max MP by $s1. Маги : Seed of Fire;Uses Fire energy to increase user's Fire Atk. Attribute by $s1. Seed of Water;Uses Water energy to increase user's Water Atk. Attribute by $s1. Seed of Wind;Uses Wind energy to increase user's Wind Atk. Attribute by $s1. Seed of Earth;Uses Earth energy to increase user's Earth attack level by $s1. Flame Armor;Engulfs the user with a protective coat of fire. Increases Resistance to fire attacks by 10 and causes burn damage on the attacking enemy. Frost Armor;Engulfs the user with a protective glacier barrier. Increases Resistance to water attacks by 10 and slows down the attacking enemy. Hurricane Armor;Engulfs the body with a storm barrier. Increases Resistance to wind attacks by 10 and slows down the attacking enemy's Atk. Spd. Nature's Blessing.HP Regeneration +$s1. Increases the power of HP recovery magic received by $s2. Самонери : Servitor Share;Extends the summoner's abilities to the servitor: 50% of P. Atk./ P. Def. 25% of M. Atk./ M. Def. 15% of Max HP/ MP 25% of P. Crit. Rate 15% of Atk. Spd. 5% of Cast. Spd. Spirit Sharing;Increases the user's P. Atk. by 3%, M. Atk. by 3%, skill P. Atk. by 5%, Atk. Spd. by 2%, Cast. Spd. by 1%, and critical rate by 5%. The master's abilities are extended to the servitor. Servitor Magic Shield;Increases the servitor's M. Def. by $s1. Servitor Physical Shield;Increases the servitor's P. Def. by $s1. Servitor Haste;Increases the servitor's Atk. Spd. by $s1. Servitor Wind Walk;Increases the servitor's Speed by $s1. Bright Servitor;Increases the servitor's M. Atk. by $s1. Mighty Servitor.Increases the servitor's P. Atk. by $s1. Барди : Battle Whisper;Increases the user's P. Atk. by $s1, P. Crit. Damage by $s2, and Atk. Spd. by $s3. Defence Motion.Increases your P. Def. by $s1, M. Def. by $s2, Resistance to de-buffs attacks by $s3 and Evasion by $s4. Лікарі : Kiss of Eva.Increases MP Regeneration by $s1.<Equip Condition>For all professions, without Kamael.Increases the user's M. Def. by $s1. Коментар від адміністрації: Прихований текст Важливо зрозуміти, як це працюватиме зараз і в найближчому майбутньому: Обмежений список навичок: Йдеться лише про навички, які можна застосовувати виключно на себе. Наприклад, Furious Soul – це селф-ефект, на відміну від Blood Pact, який впливає на групу. На даний момент ми не плануємо перетворювати цю систему на щось на кшталт "Essence-like", і не йдеться про впровадження авто-баффів для таких класів, як ПП, Варк, Овер або Бард з ритмами. Можливо, це буде реалізовано в майбутньому для вічного сервера MasterWork Eternal , але зараз мета не в тому, щоб замінювати живих персонажів авто-бафф. Наша мета — підвищити зручність та скоротити порушення правил, на кшталт використання макросів на клавіатурі або мишці для циклічного виконання дій (які виявляються та накзиваються блокуванням, згідно з правилами проекту). Застосування навичок без умов: Йдеться лише про базові селф-баффи, які використовуються кожні 20 хвилин. Наприклад, Rage, але не Frenzy. Жодних винятків на даний момент - лише стандартні баффи. Проста система : Навички будуть автоматично застосовуватися тільки після закінчення максимальної дії ефекту. Наприклад, якщо зациклити Rapid Shot, він застосовуватиметься рівно кожні 20 хвилин, незалежно від того, чи був знятий ефект раніше (наприклад, смерть, кансел або інші фактори). Жодних перевірок на наявність баффів не буде. Як це використовувати: Після оновлення у деяких умінь з'явиться спеціальна іконка, авто-застосування цих умінь. Для цього можна натиснути правою кнопкою миші на навичку, щоб активувати його автоматичне використання. Також на панелі умінь з'явиться додаткова кнопка, яка дозволяє увімкнути або вимкнути автоматичне використання цих навичок під час бою. Ми зберігаємо баланс і логіку гри: Так, спрощення вводиться, але воно стосується лише рутинних дій, які не мають великого сенсу з погляду ігрового процесу. Ми не прагнемо порушити PvP механіку чи ребафати персонажів автоматично після зняття ефектів. Щоб правильно використовувати здібності у складних ситуаціях, наприклад, після канселу, гравцям все ще доведеться діяти самостійно. Це не заміна живим гравцям і макросам: Автоматизація селф-бафф працює паралельно з макросами і не конфліктує з ними. Наприклад, можна зациклити макроси для атаки, а селф-баффи автоматично оновлюватимуться раз на 20 хвилин. Це спрощує гру у повсякденних завданнях, знижуючи спокусу порушувати правила, але не замінює потреби активно керувати персонажем у бойових ситуаціях. Не впливає на баланс та ротацію вмінь: У поточній реалізації автоматизація застосування навичок не впливає на ротацію бойових дій. Це просто зручність для гравців, яка не втручається у хід гри. Наприклад, якщо ви граєте за даггерщика, раз на 20 хвилин автоматично застосовується Focus Death – це не порушує ротацію, а лише заощаджує час на рутинні дії. Висновок: На даний момент система автоматичного застосування селф-бафф - це зручний інструмент для спрощення рутинних дій без втручання в баланс гри. Ми не прагнемо зробити з цього повноцінну систему авторебаффа для груп або PvP, і поки що такі функції не плануються до далекого майбутнього. Важливо пам'ятати, що йдеться лише про базові селф-баффи з певним часовим інтервалом, і система не торкається складніших механіків боїв або взаємодій. Mage Attention (Spellhowler) та Focusing on magical powers increases Skill Range by $s1, Magic Cancel Rate by $s2, M. Def. by $s3. Decreases P. Def. by $s4 and Speed by $s5.Swift Rift (Hawkeye, Silver Ranger, Phantom Ranger) Тепер ці навички не можуть бути скасовані гравцем (Alt+Клік), а також за допомогою Steal DivinitySteals up to 1 of an enemy's abnormal statuses. або Cancellation. Hide MateMakes a party member invisible. Any action other than moving removes the effect. (Abyss Walker, Treasure Hunter, Plains Walker) Базову дистанцію застосування змінено до 400. Betrayal MarkStamps the Mark of Betrayal on an enemy. When attacking an enemy that has the mark, inflicts damage to an enemy's party with a fixed rate. (Трікстер) Виправлена помилка, що призводить до сильно підвищених пошкоджень навички; Збільшено шанс спрацьовування ефекту-тригера до 15%. Provoke AuraAttracts nearby monsters' attention to you. (Paladin, Dark Avenger, Temple Knight, Shillen Knight) Тепер ефект агресії аури танків не працюватиме на босів та їх міньйонів, а також на скрині. Crush of DoomAttacks the target with $s1 Power added to P. Atk. Ignores Shield Defence. Over-hit and Сritical hit are possible. (Destroyer) Тепер працює з Мечами та Блантами, включаючи Дуал-Бланти; Раніше навичка працювало лише з Дворучними Мечами та Дворучними Блантами. Spoil BombPuts enemies near the target into a spoil state, exploding and inflicting damage after a set time. (Bounty Hunter) За аналогією з навичкою Sticky BombAttaches a Sticky Bomb to the enemy player. Decreases Speed by 15%. Detonation with 2430 Power added to P. Atk. will occur in 5 seconds. Over-hit and Critical hit are possible. – тепер також уповільнює ціль на 15%. Terra ArmorEngulfs the user with a protective earth barrier. Increases Resistance to earth attacks by $s1 and slows down the attacking enemy. Decreases an enemy's Accuracy by 12. (Terramancer) Виправлено роботу навички: Тепер на етапі Interlude навичка дає 15% захисту від Землі, на етапі Атрибутів (з 16 Грудня) даватиме 10 опорів Атрибуту землі. Blood PactThrough a blood contract, increases party members' maximum HP by $s1 and HP Recovery Bonus by $s2. (Berserker, Inspector) Час дії збільшено до 20 хвилин; Тепер ефект спадає при виході чи виключенні із групи персонажа, який його використав. Piercing AttackWhen striking, there is a chance to decrease an enemy's P. Def. by 23%. (Prophet) Шанс спрацьовування ефекту збільшено до 15% при звичайній атаці; Додано шанс спрацювання ефекту при використанні навички Fatal StrikeAttacks an enemy with $s1 Power added to P. Atk. Over-hit and Сritical hit are possible. Ignores Shield Defence. . Нові агатіони. Свитки воскресіння. На численні прохання гравців у гру додані нові агатіони з бафами: Autoloot Vitality Agathion - Feline Queen:This bracelet will provides your with Autoloot effect. Agathion: Blessing of Queen Agathion: Gift of Queen Agathion: Agathion's Gift. Накладає ефект Agathion: Blessing of QueenIncreases P. Critical Rate by $s1 and P. Critical Damage by $s2. або Agathion: Gift of Queen;Increases P. Atk. by $s1 and Accuracy by $s2. Autoloot Vitality Agathion - Seraphim the Unicorn:This bracelet will provides your with Autoloot effect. Agathion: Blessing of Seraphim Agathion: Gift of Seraphim Agathion: Agathion's Gift. Накладає ефект Agathion: Gift of SeraphimReduces magic skill recovery time by $s1. або Agathion: Blessing of SeraphimIncreases MP regeneration bonus by $s1. ; Бафи агатіонів: Ефекти баффів Кота/Коня діють на персонажів 56+ рівнів; Для кожного окремого саб-класу/основного класу перевірка залишається незмінною: тільки з 56+ рівнів; Ефект Autoloot працює з 1-го рівня; Ефект Agathion's Gift працює з 1-го рівня. Розділено на 3 рівні, відповідні вмінням Кота/Коня 1/2/3 рівнів; 1 рівень - доступний зі старту Сезону , час дії 3 хвилини; 2 рівень - доступний з 2 етапу (28 Жовтня), час дії 4 хвилини; 3 рівень - доступний з 3 етапу (11 листопада), час дії 5 хвилин. Мають 4 версії: 3/7/30/100 днів; Продаються в ігровому магазині: 3 дні - 15 Master Coin; 7 днів - 25 Master Coin; 30 днів - 50 Master Coin; 100 днів - 125 Master Coin. Так само всі версії агатіонів додатково дають навичку Agathion's Gift Agathion's Gift that restores 5000 points of Vitality (12.5%) and maintains the Vitality stage by 30 minutes., яке відновлює Vitality і утримує поточний рівень протягом 20 хвилин; Зверніть увагу! Вміння Agathion's Gift однакове з усіма Vitality-агатіонами та має загальний відкат. Всі агатіони мають ефект Автолута . Blessed Scroll of Resurrection та Personal Blessed Scroll of Resurrection мають загальний час перезарядки в 15 секунд (час перезарядки було збільшено на 50%).A magic scroll that resurrects a dead character and restores his or her Exp. completely. Reuse Delay: 10 sec.A magic scroll that resurrects a dead character and restores his or her Exp. completely. Reuse Delay: 10 sec. Циклічні макроси. Нові установки керування. Тривалість та відкат циклічних макросів: Для старту 5-го сезону : Перезарядка: раз на добу, 06:30 ранку разом з Інстансами; Сумарна доступна тривалість за промовчанням: 180 хвилин (3 години); Сумарна доступна тривалість за наявності Преміум: 240 хвилин (4 години): Бонус до тривалості від рівня VIP : 1 ур.: +12 хвилин; 2 ур.: +24 хвилин; 3 ур.: +36 хвилин; 4 ур.: +48 хвилин. Зверніть увагу! VIP працює тільки за наявності Преміум Аккаунту. Для сервера Eternal : Перезарядка: раз на добу, 06:30 ранку разом з Інстансами; Сумарна доступна тривалість за замовчуванням: 720 хвилин (12 годин); Сумарна доступна тривалість за наявності Преміум: 1080 хвилин (18 годин): Бонус до тривалості від рівня VIP: 1 ур.: +2 години; 2 ур.: +2 години; 3 ур.: +2 години; 4 ур.: +2 години. Для всіх серверів макроси працюють за стандартними правилами: Автоматичне використання макросу переривається при "прапорі "; Не можна зациклити макроси, які містять команду /target. Нагадуємо вам, що макроси є "зручністю", необхідним для того, щоб ви могли відійти від комп'ютера перекусити, розім'яти ноги або зайнятися іншими подібними справами, але не є повноцінним способом автоматизації гри. Також майте на увазі, що на нашому сервері заборонено будь-яку автоматизацію (боти, клікери, макроси клавіатур і миші). Спроба обійти це правило призведе до блокування. Додано можливість відключити поворот камери на 180 градусів при натисканні на коліщатко миші. Для цього потрібно усунути галочку з пункту Розворот на 180 градусів (180-degree turn) в меню Опції > Керування. Прихований текст Масштабна робота щодо покращення продуктивності: Згідно зі статистикою, зібраною до старту сезону і протягом OBT - ми очікуємо збільшення кількості гравців на проекті MasterWork 5-го сезону порівняно з 4-м. У зв'язку з цим ми зіткнулися з викликом: покращити та оптимізувати як ігровий клієнт, серверні потужності (фізичний сервер), так і пропускну спроможність ядра гри (ігровий сервер). В рамках цієї роботи було значно розширено кількість потоків ядра гри, що дозволить обробляти інформацію швидше, нарощені можливості фізичного сервера (за останнім писком моди), а також знайдено, вилучено та оптимізовано сотні вікон та функцій всередині ігрового клієнта. Ми очікуємо, що ці дії зможуть покращити сприйняття гравців під час гри, особливо під час масових подій. Однак ми хочемо відзначити, що дані покращення продовжать проводитися, тому що ми розуміємо, що навантаження онлайн, які зазнають сервера сезону MasterWork, далекі від закладених офіційними розробниками і у нас попереду довгий і складний шлях, який ми проходимо разом з вами! Досягнення. Ігровий магазин. ОБТ-Магазин. Досягнення за участь у Великій Олімпіаді: Нагорода за досягнення: High-Grade Life Stone збільшено шанс отримання у 2 рази;A high-grade mineral that has been petrified by a creature's physical or magical damage. Key component used in weapon Augmentation by characters level 40 and above. A high-grade mineral that has been petrified by a creature's physical or magical damage. Key component used in weapon Augmentation by characters level 40 and above.Superior-Grade Life StoneThe best-grade mineral available that has been petrified by a creature's physical or magical damage. When augmenting a weapon with this Superior-Grade Life Stone, you are guaranteed to receive a random item skill! You can obtain the Superior-Grade Life Stone in exchange for other Life Stones from Master Blacksmith Pushkin in Giran Castle Town and from other blacksmiths. Key component used in weapon Augmentation by characters level 40 and above. додана можливість отримати нагороду з вкрай низьким шансом. Магазин у Власному Кабінеті відкритий для відвідувачів! На всіх товарах діє Ваша накопичувальна знижка , яка відображає нашу подяку за Вашу підтримку проекту.❤️; На всі товари встановлено захист від випадкового придбання. Обмеження буде знято о 18:00 18 жовтня, за 2 години до старту ; Зверніть увагу! Разом з відкриттям магазину в особистому кабінеті також з'явиться можливість створити персонажа АЛЕ НЕ ЗАЙТИ В ГРУ. До старту сезону в магазин також будуть додані додаткові можливості: ALL-IN-ONE розділ: Додана можливість придбати одразу кілька різних предметів однією дією; Ця функція не матиме знижок або додаткового асортименту, і призначена для зручності гравців, особливо груп, які грають із загального Майстер Аккаунту; Агатіони; Замовлення Плащів; Зверніть увагу! Була додана можливість придбати унікальний маунт та плащ Rise-fest . До ОБТ-магазину додано: Окремий розділ із продажем Атрибутів (Камінці та Кристали); Продубльовані Сорочки у відповідні розділи Екіпірування + додана S80 сорочка; Додано комплекти броні Вічності, сорочки Вічності та способи їх покращувати: Будь ласка, майте на увазі, що зброя та зброя Вічності є контентом пізніх стадій сезону і будуть доступні не раніше другої половини весни 2025 року. Можливо, цей контент може здатися незвичним для новачків нашого сервера, проте ми дуже постаралися щоб у процесі гри ви підійшли до нього зрозумілим і дуже природним шляхом. Не варто зараз акцентувати увагу на пізніх етапах гри, а краще підготуватись до старту та розібратися з основами MasterWork. Погляд у майбутнє: Протягом перших місяців і сезону загалом ми будемо вести розробку як над різними вміннями для класів, так і над масштабними системами. В рамках "погляду в майбутнє" останнього Патчноута перед стартом 5-го сезону та відкриттям двох паралельних серверів ми хочемо поділитися з вами нашими планами, над якими ми будемо працювати. Навички для класів, які мають певні проблеми в непартійному вигляді гри. Наприклад, лучники отримають різні типи пострілів, які накладатимуть різні ефекти на ціль, але при цьому матимуть спільний відкат з навичкою Hamstring ShotSupplements the user's P. Atk. with $s2 Power to decrease an enemy's Speed by $s1. Over-hit and Сritical hit are possible. . Створення міжсерверного ринку та подальше розширення системи до міжсерверних подій. Ми розуміємо, що в залежності від кількості та типу гравців - ринок на серверах🌊Water та🔥Fire відрізнятиметься. Створення однієї зони торгівлі – знизить дифіцитність товарів на різних серверах та вирівняє економіку. Створення системи постійних груп (конст паті). Дана система дозволить гравцям, які граю разом як єдина група, отримати функціонал, який як полегшить їхню щоденну рутину (наприклад загальний банк), так і дозволить виділятися серед інших. Система зручного рекрутингу прямо із гри. В даний момент для рекрутингу в свою групу (конст-паті) гравці використовують форум або систему глобального чату, що не завжди приносить очікуваний результат. Хтось може не активно користуватися форумом, пропустити повідомлення у запалі битви. Дана система дозволить досить детально розповідати як про власну групу, так і про критерії до претендента, що дозволить швидко знаходити саме того, хто підходить за вашим стилем гри. Додаткове інформування членів групи про стан їхніх сопартійців. Наприклад, під час OBT ми реалізували функцію, яка підсвічує персонажа в групі, який отримав эфект ResurrectionResurrects a corpse, restores about $s1 of Exp. (або аналоги), але не прийняв його (мова про натискання "прийняти" у вікні воскресіння). За аналогією з цією функцією ми плануємо додавати різні інструменти полегшення розуміння стану персонажа. Як і говорилося вище - це лише частина завдань, які ми ставимо перед собою на сезон, але які ми будемо реалізовувати одними з перших, проте поки що ми не готові говорити про час реалізації. Ми будемо продовжувати тримати вас в курсі наших планів, які завжди ґрунтуються на ваших побажаннях та зворотного зв'язку. Вам буде необхідно скористатися нашим Updater для того, щоб оновлення відображалося коректно. Ми наполегливо рекомендуємо вам користуватися функцією Fast Check , тому що ми регулярно випускаємо різні мінорні та мажорні оновлення. з ❤️, E-Global & Averia Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
Рекомендованные сообщения