Перейти к публикации
Papanda

Патчноут 27.01.25 - Hellbound: Anomic Foundry

Рекомендованные сообщения

Рестарт : Понеділок, 27 Січня, 2025 о 12:00 за серверним часом(GMT +2)
Введення нових рейтів : Понеділок, 27 Січня, 2025 о 18:00 за серверним часом (GMT +2)

 

Дорогі друзі,


Ми раді представити вам важливе оновлення для об'єднаного сервера на   5-му сезоні MasterWork .  

У цьому оновленні ми вкотре спрощуємо розвиток для новачків і робимо ігровий процес цікавим та мотивуючим для гравців будь-якого рівня — від кібер-атлетів до тих, хто робить перші кроки у грі. Новачки зможуть швидше досягати 80 рівня завдяки упрощенню прокачування, а для досвідчених гравців стає доступна система покращень, яка дозволяє відчути реальне зростання персонажа. Докладніше у минулому патчноуті .

Ми створюємо баланс між PvP та PvE: різноманітні споти та авторські покращення дають простір для розвитку, а конкуренція на спотах додає соціальної динаміки та азарту. Відразу доступні два нові рівні — 81-й та 82-й. Вони відкривають нові можливості: покращення ключових навичок, заточення зброї та навичок до високих значень, а також доступ до унікальних механік, які посилюють персонажів та додають глибину гри.

У найближчі тижні кожен гравець зможе знайти особисту мету та мотивацію: чи то прокачування нових навичок, чи підготовка до Олімпу, чи то доля в осадах чи розвиток унікальних класових можливостей. Це оновлення пропонує безліч варіантів, як для індивідуальної гри, так і для соціальної взаємодії, роблячи шкірну ігрову сесію насиченою та захоплюючою.

Пройшло 100 днів зі старту сервера, а темп навіть і не думає зменшуватися. Сотні людей щовечора б'ються за Hellbound, перевіряючи у кого раніше закінчитись прайм. На епіках бореться майже по 2000 чоловік, при цьому сервер працює стабільно і навіть з грабельним ФПС. Загальний лічильник ПВП вже давно перевалив за 3 мільйони, від чого навіть ми трохи здивувалися 😨 

Схований текст

photo_6_2025-01-25_22-23-41.pngphoto_5_2025-01-25_22-23-41.pngphoto_4_2025-01-25_22-23-41.pngphoto_3_2025-01-25_22-23-41.pngphoto_2_2025-01-25_22-23-41.pngphoto_1_2025-01-25_22-23-41.pngphoto_7_2025-01-25_22-23-41.png

  • Спрощені умови старту для нових гравців: лише кілька днів, і ви можете включитись у процес;
  • Авторський контент: нові локації, покращення інтерфейсу та механік;
  • Усі класи персонажів збалансовані та корисні у грі;
  • Оперативна технічна підтримка: - заявки обробляються максимально швидко;
  • Рекламна кампанія підтримується постійно, щоб залучити нових бійців;
  • Адміністрація проекту залишається на зв'язку з гравцями, збираючи зворотний зв'язок та покращуючи сервер відповідно до пропозицій спільноти;
  • На сервері активно працює радіо: щотижня публікується кілька підкастів з обговоренням гри та новин.

Чому варто приєднатися?
Сервер показує стабільний онлайн – після об'єднання кількість гравців досягла 11 тисяч, і проект залишається активним.

Почати ніколи не пізно
Завдяки поступовому розвитку та новому контенту тут завжди знайдеться, чим зайнятися.


З усіма нововведеннями чергового оновлення 5-го сезону MasterWork ви можете ознайомитись у цьому Патчноуті🙃

 

 

 

image.png Статистика

  • ⚔️ Усього на Сезоні: 
    • PvP: 3 744 841 (+332 478 PvP за цей тиждень) ;
    • PK: 276 198;
    • Персонажі: 125169;
    • Клани: 661;
    • Альянси: 143.
  • Цікавий факт:
    • За минулі сезони було заблоковано сумарно 19044 ігрових акаунтів. Ми активно працюємо над виявленням порушників та любителів нечесної гри.
       

За більш детальною статистикою рекомендуємо заглянути в розділ Рейтинг в Особистому Кабінеті .

  • Зверніть увагу!
    Статистика відрізняється для різних серверів, тому не забудьте вибрати потрібний вам сервер в особистому кабінеті:
    • Прихований текст

      image.png

       

 

image.png Важливі ігрові події

Технічні роботи зі встановлення оновлень, респаун Епічних Босів та всі важливі ігрові події йдуть за розкладом. Ми намагаємось давати гравцям максимум інформації, щоб Ви могли ефективно спланувати свою ігрову сесію.

  • Понеділок, 27 Січня:
    • image.png Технічні роботи зі встановлення оновлення — 12:00 за серверним часом (Орієнтовний час проведення 120 хвилин);
    • bm_sayha_rune.png Основна гра на 79 - 82 рівнях:
      • Спрощена гра до 79 рівня включно.
    • bm_sayha_rune.png Введення нових рейтингів: 18:00 за серверним часом;
    • image.png Frintezza :  21:00 ~ 21:30 за серверним часом.
  • Вівторок, 28  Січня :
    • image.png Перший Dent : вхід відкривається о 21:45 за серверним часом:
      • Далі раз на 5 днів - 28.01, 02.02, 07.02, 12.02 і так далі;
      • Механіки Боса змінено, щодо минулого сезону. Обов'язково ознайомтесь із новинками нижче, у розділі Mid Company:
        • Нові Боси на околицях Замку   Dent -a;
        • Нові механіки битви;
        • Оновлена карта локації.
      • image.png Bane живий відразу ж після відкриття входу в Замок, але знаходиться в skill1540.png невразливість протягом 5 хвилин;
      •  Dent з'являється о 22:00 ~ 22:15 за серверним часом.
    • image.png Zaken : 21:00 ~ 21:15 за серверним часом; 
    • image.png Queen Ant : 21:15 ~ 21:30 за серверним часом.
  • Середа, 29 Січня: 
    • image.png Antharas:  21:00 за серверним часом.
  • Четвер, 30 Січня:
    • accessory_hero_cap_i00.png Перший день Великої Олімпіади – з 18:30 до 23:10;
    • image.png Baium: 21:00 ~ 21:15 за серверним часом.
  • П'ятниця, 31 Січня:
    • accessory_hero_cap_i00.png Другий день Великої Олімпіади – з 18:30 до 23:10;
    • image.png Zaken : 21:00 ~ 21:15 за серверним часом; 
    • image.png Queen Ant : 21:15 ~ 21:30 за серверним часом.
  • Субота, 1 Лютого:
    • accessory_hero_cap_i00.png Третій день Великої Олімпіади – з 18:30 до 23:10.
  • Неділя, 2 Лютого:
    • accessory_hero_cap_i00.png Останній день Великої Олімпіади – з 18:30 по 23:10;
    • image.png Dent : вхід відкривається о 21:45 за серверним часом:
      • image.png Bane живий відразу ж після відкриття входу в Замок, але знаходиться в skill1540.png невразливість протягом 5 хвилин;
      •  Dent з'являється о 22:00 ~ 22:15 за серверним часом.

 

  • Mid Company.
  • MasterWork – це проект для гравців будь-якого стилю, незалежно від їх цілей, вільного часу та досвіду. Концепція сервера будувалася на доступності та рівноправності: рейти, локації, стадії та баланс класів створювалися з урахуванням цієї ідеології.
    Однак зі зростанням популярності ми помітили, що деякі аспекти, такі як Замки, Територіальні Війни та Епічні Боси залишалися доступними лише для вузького кола гравців. Цей контент привертав увагу багатьох, але здебільшого був доступний великим кланам, залишаючи гравців з Mid-War спільнот у тіні.
    Раніше такі клани могли конкурувати за топові цілі лише через альянси, втрачаючи автономність або через довгі місяці, коли активність великих кланів знижувалася. Ми вирішили змінити це!
    Тому в минулих сезонах була розроблена і пізніше модифікована система  Mid Company з метою розподілу ключових ігрових аспектів між різними типами гравців. Це новаторське рішення створене з урахуванням усіх нюансів. Ми раді анонсувати введення Mid Company для 5-го сезону MasterWork , а також ряд нововведень та покращень.

  •  Базові правила Mid Company:
    • Доступ до Mid Company здійснюється після модерації представником Адміністрації;
    • Будь-які союзи та Альянси залишаються на розсуд гравців, адміністрація в цей момент не втручається;
      • Зверніть увагу, що відверте домінування певного альянсу може призвести до його виключення з Mid Company .
    • Адміністрація має право відмовити у доступі до Mid Company без пояснення причини;
    • Вихід із Mid Company може бути здійснений у будь-який момент;
    • У разі виходу з Mid Company клану, що володіє замком, замок буде переданий NPC;
    • Можливість реєстрації твінкокланів на Mid замки неможлива. Якщо ви прийняли рішення зібрати потужну коаліцію, і на облогу вашого замку ніхто не реєструється, це ваша турбота. Твінкоклани у Mid Company також не допускаються;
    • Ці правила є основним шаблоном з можливістю коригування з боку Адміністрація, виходячи з ігрової ситуації.
       
  • Докладніше про систему Mid Company ви можете прочитати в нашій Вікіпедії .
     
  • Важливі нововведення в систему Mid Company в 5 сезоні MasterWork :
    • Клани-учасники Mid Company більше не можуть потрапити до зони битви з топовими Епічними Босами;
      • НПЦ для входу не пропускатиме членів Mid Company кланів у зону арени Боса, навіть за наявності проходки:
        • image.png Baium ;
        • image.png Frintezza ;
        • image.png Antharas ;
        • image.png Valakas .
    • Клани-учасники Mid Company більше не можуть перебувати в облоговій зоні звичайних Замків ( обмеження набирає чинності з 8 Лютого );
      • При спробі зайти до Облогової Зони наступних Замків, гравці будуть телепортовані в Місто: 
        • image.png Gludio;
        • image.png Dion;
        • image.png Schuttgart;
        • image.png Aden;
        • image.png Giran;
        • image.png Oren;
        • image.png Innadril;
        • image.png Goddard;
        • image.png Rune.
      • Поділ Mid і Big War контенту введено спеціально, щоб гравці, які тільки почали свій шлях змагань у грі, могли відпрацювати навички і стратегії в колі таких же, рівних їм, гравців. Будь ласка, не намагайтеся обійти це розмежування . Якщо ви готові брати участь у Big-War  активності, то повідомте Адміністрації про бажання вийти з Mid Company і прийміть бій з гідністю.
         
  • image.png Епічний Бос Dent :
    • image.png Dent – це унікальний Епічний Бос для Mid Company MasterWork;
    • Бос мешкає в унікальній локації, доступ до якої є тільки у членів кланів, які перебувають у Mid Company ;
    • У 5 сезоні механіка Боса та його Локація були суттєво змінені, щоб урізноманітнити геймплей та зробити битви ще більш захоплюючими та різноманітними, а в локації додані нові Боси, які допоможуть невеликим, але зухвалим кланам отримати свій шматок пирога:
      • Змінено (покращено) вхід у зону битви з  image.png Dent -ом — тепер портал для входу матиме візуально помітний ефект після відкриття входу;
      • У Замку з'явиться новий вхід до зони перед Порталом, що дасть додаткові тактичні переваги:
        • Для того, щоб відкрити бічні ворота, так само потрібно вбити вартового - image.png Bane, тобто босів на карті тепер 2;
        • Зверніть увагу!
          • Через особливості двигуна Lineage 2 з точки розташування 2-го image.png Bane ворота візуально можуть бути закриті, проте довіртеся нам і сміливо рухайте в бій.
      • Сам  image.png Dent  та бій з ним отримали зміни:
        • Тепер при появі Боса, на нього накладатиметься постійний ефект, який підвищує регенерацію боса на 400%:
          • Послабити цей ефект можна в такий спосіб:
            • Після початку бою з Босом, на території навколо Замку у випадкових місцях з'являться 2 Боси - Духа , при смерті кожного з яких ефект регенерації image.png Dent-a буде слабшати на 50%;
            • Після смерті обох Босів, також у випадкових точках з'явиться ще 2 аналогічних Боса;
            • За підсумком, вбивши всіх 4 босів, бонус регенерації здоров'я впаде до 200%;
            • Трохи про Духи :
              • Як і звичайні Боси у відкритому світі, Дух з'являється в 3-х хвилинному skill1540.png захисному бар'єрі, який не дає йому завдавати шкоди і дебаффати;
              • З кожного Боса випадають різні нагороди, а також головна валюта Локації – Dent's Coin Dent Coin;
              • З одного з Босів може випасти головний приз - Forgotten Scroll: Protection of Rune :protection_of_rune.png
                • Шанс випадання збільшується з кожного наступного Боса, але книга може випасти лише одна;
                • Зверніть увагу!
                  • Книга Захисту Рун випадає лідеру групи, що добила, за аналогією з прокачуванням СА на рейд-босах;protection_of_rune.png 
                  • Решта видобутку випадає групі, що нанесла більшої шкоди Босу.
            • Після перемоги над усіма Босами відкриється додатковий прохід, що веде до раніше закритої частини локації, в якій живе Архонт .
              • При смерті Архонта , бафф регенерації здоров'я повністю знімається з image.png Dent -а;
              • Архонт також з'являється у skill1540.png невразливості, тривалістю 5 хвилин;
              • Крім нагород і Dent's Coin , з Боса випадає спеціальний ключ, а на місці його вівтаря з'являється спеціальний NPC, який в обмін на ключ може накласти на Dentодин з ефектів на вибір :bm_elmoaden_token.pngimage.png 
                • Ефекти, що підсилюють image.png Dent -а:
                  • Збільшує фізичний захист на 10% та опір мілі-атакам на 15%;
                  • Збільшує фізичний захист на 10% та опір лукам на 15%;
                  • Збільшує Магічний Захист на 20% та опір усім атрибутам на 30;
                  • Збільшує пошкодження навичок на 25%.
                • Ефекти, що послаблюють  image.png Dent -а:
                  • Зменшує Фізичний Захист на 10% та опір мілі-атакам на 15%;
                  • Зменшує фізичний захист на 10% та опір лукам на 15%;
                  • Зменшує Магічний Захист на 20% та опір усім атрибутам на 30;
                  • Зменшує пошкодження навичок на 25%.
                • Ця механіка призвана простимулювати взаємодію між кланами та/або альянсами, та додати нові тактичні та політичні механіки у гру. Тепер у гравців "зовні" є спосіб впливу на бій із  image.png Dent -ом. Як саме скористатися даною механікою вирішувати тільки вам 😈.
          • bm_elmoaden_token.pngDent's Coin :
            • Основна валюта Mid Company;
            • Курс обміну монет:
              • accessory_ring_of_core_i00.pngRing of Core  - 10 Dent's Coin ;bm_elmoaden_token.png
              • accessory_earring_of_orfen_i00.pngEarring of Orfen  - 10 Dent's Coin ;bm_elmoaden_token.png
              • accessory_earring_of_zaken_i00.pngZaken's Earring  - 20 Dent's Coin ;bm_elmoaden_token.png
              • accessory_ring_of_queen_ant_i00.pngPhysical Ring of Queen Ant  -60 Dent's Coin ;bm_elmoaden_token.png
              • accessory_ring_of_queen_ant_i02.pngMagical Ring of Queen Ant





                 -60 Dent's Coin .bm_elmoaden_token.png
          • etc_soul_stone_i00.png Прокачування СА на Босах:
            • image.png Dent:
              • Загальний шанс для всіх членів групи, що добиває:
                • 10 => 11 – 100%;
                • 11 => 12 – 100%;
                • 12 => 13 – 100%;
                • 13 => 14 – 100%.
            • image.png Bane та Архонт:
              • Персональний шанс для кожного члена групи, що добиває: 
                • 10 => 11 – 50%;
                • 11 => 12 – 35%;
                • 12 => 13 - 25%;
                • 13 => 14 – 15%.
            • Духи:
              • Персональний шанс для кожного члена групи, що добиває: 
                • 10 => 11 – 25%;
                • 11 => 12 – 15%;
                • 12 => 13 - 10%;
                • 13 => 14 – 5%.
  • Рейти досвіду та SP.
  • Послуги MW Club.
  • bm_sayha_rune.png Рейти досвіду та SP:
    • Упрощена гра (1 - 79);
    • Основна гра (79 – 82).
  • Актуальні рейти Досвіду:
    Рівень Досвід з мобів Досвід з РБ
    1-30 x7 х5
    30-40 від x7 до x6 від х5 до х4.5
    40-50 від х6 до х5 від 4.5 до х4
    50-60 від х5 до х4 від х4 до х3.5
    60-70 від х4 до х2.5 від х3.5 до х3
    70-78 від х2.5 до х1.3 від х3 до х2.2
    79 х1.15 x2.1
    80 х1 x2
    81 х1 x2
    82 х0.1 x0.2
    83 х0.02 x0.04
    84 х0.01 x0.02
  • Рейти SP:
    • Монстри, Рейт SP:
      • Рівняється Рейтам Досвіду, але не може бути нижчим, ніж х1.
    • РБ, Рейт SP:
      • Рейт SP c РБ (включаючи Інстанси) все ще х2 від Рейту Досвіду, але тепер не може бути нижчим, ніж х4.00 !
         
  • bm_sayha_rune.png Рейти Вихідного Дня:
    • По Суботах та Неділях, автоматично:
      • + 50% Досвід з Монстрів на 1-81 рівнях персонажів;
      • + 100% SP з Монстрів на 1-85 рівнях персонажів.

         
  • Навіщо взагалі качати рівень?
    • Крім нових скіллів, зі зростанням рівня збільшується поріг та шанси заточення навичок, що є ключовою механікою на даному етапі гри. Нова зброя, зброя, епік та інше це все важливо і потрібно, але саме заточення навичок це шлях до того, щоб стати помітно сильнішим. Маг зі скілами +3 і зі скілами +24 це дуже різні персонажі, і другий, навіть у гіршому бусті, вбиватиме, поки перший навіть не зможе пробити свою ціль. Обов'язково точіть ваші скіли, чим вище тим краще, робіть це в першу чергу і ви відразу помітите різницю - дебаффи почнуть проходити, скіли почнуть завдавати помітно більше втрат, закришки висіти довше і виживання підвищиться в цілому, а ваш персонаж розкриється з нового боку;
    • Детальний гайд по заточенню умінь у нашій Вікіпедії ;
    • Таблиця з шансами заточення навичок 3 професії:
      • Прихований текст

        image.png

    • Таблиця з шансами заточення навичок 2 професії:
      • Прихований текст

        image.png


         
  • Сервіси Club Card MW Club
    • Телепорти доступні без наявності Club CardКлубної Карти для 1-78 рівнів;
    • Бафф доступний без наявності Club CardКлубної Карти для 1-78 рівнів;
    • Club CardМеханіка  Клубного Баффера :
      • Без Клубної Карти:
        • На 1-78 рівнях – стандартний список ефектів:
          • Прихований текст

            image.png

      • За наявності Клубної Карти:
        • На будь-якому рівні – розширений список ефектів максимального рівня та комбо-баффи:
          • Прихований текст

            image.png

  • Навички.
  • skill11018.pngtoggle_fire_panel.pngНавички від Каміння Життя :
    • Збільшено Магічний Рівень атакуючих навичок з 79 до 81;
    • Потужність навичок відповідно збільшено;
    • Селф-баффи, навички лікування та інші ефекти для гравця залишаються без змін.
  • Олімпійські ігри.
  • accessory_hero_cap_i00.png Мінімальний рівень для участі у Великій Олімпіаді збільшено з 75 по 78:
    • Нагадуємо вам, що для участі в Олімпіаді на MasterWork вам потрібен лише мінімальний рівень, skill1323.png Дворянство та саб-класи не є обов'язковими для участі;
    • Докладніше про Олімпіаду в нашій Вікіпедії .
  • Епічні та Рейдові Боси.
  • image.png Епічні Боси:
    • У Епічних Босів:
      • image.png Queen Ant;
      • image.png Zaken;
      • image.png Baium;
      • image.png Antharas;
      • image.png Valakas;
      • image.png Frintezza.
    • Ще трохи збільшена виживання (Фізична та Магічна захист, у Antharas-a так само збільшено максимальне здоров'я);
    • Цікавий факт :
      • У середньому кожен із Босів утричі міцніший ніж минулого сезону.
    • Трохи покращено видобуток:
      • З дропу прибрані etc_warding_orb_blue_i00.pngMasterWork Crystal: B-grade ;
      • Злегка збільшено кількість випадаючих etc_warding_orb_red_i00.pngMasterWork Crystal: S-grade ;
      • З image.png Zaken -a тепер випадає 3  accessory_earring_of_zaken_i00.pngZaken's Earring замість 2.
    • etc_soul_stone_i00.png Прокачування СА з Епіків:
      • Доданий 100% шанс прокачати СА з 14 до 15 рівня для всіх членів групи, що добиває;
      • З 3 лютого у грі з'явиться Бос image.png Tiat з можливістю видобути Icarus зброю, для якої потрібно СА 15 рівня.
     
  • accessory_crown_i00.png Рейдові Боси в підвалі Замку та Фортеці
    • Рівень Босів у підвалі Фортеці збільшено до 74-78;
    • Рівень Босів у підвалі Замку збільшено до 76-80;
    • Параметри всіх Босів та їх охорони збільшено:
      • Отримуваний Досвід і SP значно зросли ;
      • Босами, що завдаються шкоди, і охороною збільшено;
      • Кількість HP босів та їх охорони збільшено;
      • Фіз. та Маг. Захист Босів та їх охорони збільшено;
      • Захист від Атрибута у Босів та їх охорони збільшено з 20 до 75 од.
    • Поліпшено видобуток:
      • У дропі з'явилися Зброя рангу S;
      • Шанси випадання etc_codex_of_giant_i03.png Кодексів та Книг  br_spell_books_sword_i00.png "Воля..." збільшено.
  • Локації та Квести.
  • image.png Fairy Settlement :
    • Додано можливість купівлі конкретних рецептів Обладунків Dynasty, а не скринь з випадковим рецептом:
      • Recipe: Sealed Dynasty Breast Plate (60%) Sparkling Fairy Dust Scarlet Fairy Dust Dusk Fairy Dust Adena
        Тіло 350 875 1225 1 492 000
        Поножі 217 543 760 1024000
        Шолом 130 323 453 816 000
        Рукавички 88 218 306 514 000
        Черевики 88 218 306 514 000
  • Ігровий клієнт.
  • image.png Меню Командного Каналу (CC):
    • Тепер у списку відображається рівень умінь;
    • Доданий блок із підгрупами для певних груп навичок:
      • image.png Бойові Куполи:
        • skill1423.pngGehenna ;
        • skill1419.pngVolcano ;
        • skill1420.pngCyclone ;
        • skill1421.pngRaging Waves
          ;
        • skill32637.pngEarthquake Epicenter .
      • image.png Потрійний постріл & Вибух Аури:
        • skill0987.pngMultiple Shot ;
        • skill1554.pngAura Blast .
      • image.png Щит Віри & Імпульс Захисту:
        • skill0528.pngShield of Faith ;
        • skill1478.pngProtection Instinct .
    • Додана можливість згортати вікна зі скілами;
    • Додана можливість робити вікна із скілами напівпрозорими.
       
  • image.png Лічильник сесії:
    • Ця функція відкриває окреме вікно, в якому відображається:
      • Кількість набитих PvP за ігрову сесію;
      • Завдана PvE шкода;
      • Завдана PvP шкода.
    • Перезахід у гру обнулює статистику;
    • У вікні є 2 кнопки:
      • Refresh – оновлює інформацію. Статистика не оновлюється автоматично;
      • Initialize - скидає всі показники лічильників.
    • Для виклику лічильника натисніть на нову кнопку на міні-карті або у вікні статистики персонажа (Alt-T);
    • image.png
       
  • image.png Система мінусової репутації:
    • У меню дій (Alt+C) додано нову кнопку;
    • Раніше ви могли  image.png покращити репутацію гравця, на знак подяки, а тепер репутацію можна  image.png знизити, якщо гравець поводиться неналежно;
    • Нагадуємо що рівень репутації впливає на колір ніка гравця, проте фарбування ніка в магазині має найвищий пріоритет. 
       
  • image.png Вікно пошуку групи (Alt+Shift+P):
    • Збільшено максимальну кількість гравців в одній кімнаті групи до 15 осіб.
       
  • Essence: S-grade Поліпшено вікно взаємодії з NPC Hude на Острові Пекла:
    • Тепер усі функції зручно згруповані візуально:
      • image.png
         
  • image.png На карті з'явилася нова кнопка:
    • При натисканні вказує найближчий активний Hot Spot;
    • image.png
  • Різне.
  • Majestic Leather Armor Комплекти рангу А:
    • Тепер звичайні частини обладунків A-grade можуть працювати з частинами персональних комплектів із Наборів;
    • Нагадуємо вам, що у обладнання та зброю за купоні все також не можна вставити ПВП-вставку , а так само зробити предмети Рідкісними .
       
  • freya_robe_upbody.png Костюми:
    • Костюми Фрей були виправлені, і тепер частини костюма не провалюються у текстуру плаща.
       
  • image.png Зміна імені персонажа в Особистому Кабінеті тепер доступна не частіше ніж раз на 4 години.
     

 

 

 

 

 

image.png Погляд у майбутнє
Як і обіцяли, ми тримаємо вас у курсі запланованих подій та оновлень. Ми постійно працюємо над тим, щоб ви отримали максимум інформації про нашу роботу. Попереду на вас чекає ще більше цікавого контенту❤️

  • Трохи конкретики:
    • 3 лютого:
      • image.png Tiat - Тільки weapon_icarus_spiter_i00.png Icarus Зброя (без Vesper):
        • Від 18 до 45 персонажів 78 рівнів.
    • Початок лютого:
      • Fire Crystal Seed Of Destruction та Кристалі Атрибуту:
        • Обмінник etc_fire_stone_i00.png каменів на Fire Crystal кристали з'явиться через 1-2 тижні відповідно до темпу розвитку сервера.
    • Друга половина лютого:
      • armor_t100_u_i00.png Moirai та armor_t96_u_i00.png Vesper:
        • Зверніть увагу, що armor_t100_u_i00.png Moirai та armor_t96_u_i00.png Vesper з'являтимуться одночасно у загальному масштабному оновленні, а способи їх отримання спочатку будуть складнішими, ніж у попередніх сезонах.

 

 

 

 

Вам буде необхідно скористатися нашим image.png Updater для того, щоб оновлення відображалось корректно. Ми наполегливо рекомендуємо вам користуватися функцією Fast Check , тому що ми регулярно випускаємо різні мінорні та мажорні оновлення.


 

з❤️, E-Global & Averia

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Гость
Эта тема закрыта для публикации сообщений.
  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу.
×
×
  • Создать...