Перейти к публикации
Egzo

About crashes , freezes , 0 answears from Gm etc

Рекомендованные сообщения

I am done. Is srsly pointless to stay here, i posted topic, 0 reply, about all those crashes.

BUT for those who still try to fix this system and struggling vs fail client from averia read this:

1 Dont update client by any non-ofcial systems from that forum (not working, game freezing)

2 Dont try to update by UPDATER if is written: Fail to download ...... (simply pointless, games still get crash after 5-10 min)

3 If u get crash every 5-10 simply dont play , its now about ur internet, not about ur computer or etc, its just fail client of game

 

At the end i will say we mooved here from other server and if nothing change we go back, Gl and hf from those who can play

At the end i will say that is not problem only by me, and sorry for my bad eng.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Depend, some of my cp memebers downloaded a a patch posted by some player, it is good, but game freezes and must do restart.

I use only offcial filles u order to download, updated 6 times, updater shows all is ok, I even do all u wrote in this section for bugs ==========>>>>> http://forum.averia.ws/threads/technical-support-complete-guide.46745/, remove broken filles, again update, and again i got crashes.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

like i said if u use official filles , it crashes, show crash inforamation like that : ReadFile failed: Count=0 BufferCount=650 Error=Operacja ukończona pomyślnie.

Other site with other system game freezes and shut down

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

look here:

History: FArchiveFileReader::Seek <- LoadObject <- (Class LineageMonster4.floating_skeleton_50p 210281==210281/210301 95819 179) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Core.Class LineageMonster4.floating_skeleton_50p NULL) <- UObject::StaticLoadClass <- UGameEngine::OnNpcInfo <- NpcInfoPacket <- UNetworkHandler::Tick <- Function Name=NpcInfoPacket <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

look here:

History: FArchiveFileReader::Seek <- LoadObject <- (Class LineageMonster4.floating_skeleton_50p 210281==210281/210301 95819 179) <- ULinkerLoad::preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Core.Class LineageMonster4.floating_skeleton_50p NULL) <- UObject::StaticLoadClass <- UGameEngine::OnNpcInfo <- NpcInfoPacket <- UNetworkHandler::Tick <- Function Name=NpcInfoPacket <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

May I have a screenshot? That's not the full text.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете опубликовать сообщение сейчас, а зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, войдите в него для написания от своего имени.
Примечание: вашему сообщению потребуется утверждение модератора, прежде чем оно станет доступным.

Гость
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Ответить в тему...

×   Вставлено в виде отформатированного текста.   Вставить в виде обычного текста

  Разрешено не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставить изображения напрямую. Загрузите или вставьте изображения по ссылке.

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу.
×
×
  • Создать...