Apache Ant 2629 Опубликовано: 5 октября 2022 Рассказать Опубликовано: 5 октября 2022 UA RUS ENG 25 листопада 2022 Сервер від гравців та для гравців Гра нашої юності (2003-2011) адаптована E-Global через ігрове ком'юніті. Під нашу ментальність, під 1 сервер, 1 раз на рік. Читайте далі і ваш скіл гри в Lineage скакне на сходинку вище, ну або йдіть випийте чаю — вибір за вами. Впевнений, ви вже здогадались, що чай легко поєднується з читанням. Які ж красунчики Про команду Е-Глобал це експертний інтернаціональний колектив з досвідчених гравців л2. Наймолодшому учаснику команди 25 років, а найстаршому 52 — в цьому році нумерологи в екстазі. Ми робимо ставку на якість — 20 з 30 учасників задіяні в розробці гри, інші займаються подачою готового продукту і підтримкою користувачів. Чим ми зайняті? Game dev Розробка серверної частини (асемблер, ШІ, софт на ОС, скрипти) Розробка клієнтcької частини (портування нового кліенту,інтерфейсу, кастомних доробок, ефектів скілів,створення власних моделей та ефектів, геодата) Дизайн гри (загальна концепція, патчноути, ігрові механіки, розрахунок балансу та економіки, івенти) Тестування нововведень Розробка мобільної гри: MW Epic Quest Web Dev / Side Soft Розробка і підтримка сайту, промо-сторінок, вікіпедії Налаштування і підтримка форуму Розробка і підтримка особистого кабінету Дизайн усіх веб ресурсів Розробка ботів для Discord / Telegram Розробка апдейтера Media Вакансії - SMM спеціаліст(и) в Insagram, Tik-Tok, VK SMM - відкриті вакансії для SMM спеціалістів і контент-мейкерів в Тік-Ток, Інстаграм, Вконтакті! Створення розважального і навчального відео-контенту Створення авторських ілюстрацій, артів Management Управління та контроль за розвитком проєкту Управління та контроль за розвитком продукту Пошук та / або навчання профільних спеціалістів Внутрішня та зовнішня підтримка користувачів (розбір скаму, бот-хант і мільон питань "чому крітує") Marketing Розробка рекламної стратегії Створення рекламних креативів Таргетинг в контекстно-медійних і соціальних мережах Рекламна аналітика Вакансії - медіа-баєр і таргетолог Хочеш знати більше подробиць про життя команди та останні події — читай щоденник "Пригоди Папанди". Вийшов новий випуск! МАСТЕРВОРК - ЩО ЦЕ ЗА ПРОДУКТ? Ми зібрали твої враження від знайомства з грою від C1 до High Five і логічно зв'язали в ланцюжок оновлень, щоб ти міг згадати всё — від старих механік з крафтом першого Bow of Peril до збору атрибуту потайки від варів під хайдом в SoA. Щоб сконцентрувати емоції від гри команда проєкту провела велику роботу. Етапи розвитку сервера дають відчути атмосферу розвитку хронік, так як це було 10 років тому. Ретельно переосмислені і пропрацьовані можливості кожного класу зробили улюблені профессії актуальнішими, ніж ти звик. А сотня патчноутів за 2020 і 2021 рік переконують в серйозності намірів нашого проєкту. Ми не підгняємо, і ти не поспішай. Позбав себе від виснажливого вивчення десятків патчноутів, щоб розібратись в особливостях гри. Поступове введення контенту, інтерактивне навчання і обговорення незнайомих моментів з іншими гравцями зроблять процес вивчення нового цікавим, а перехід з інших проєктів безболісним. Ви знали, що перед тим як відкрити MasterWork наша команда дала життя більш ніж 25 концепціям на базі ПТС від ІЛу до ХФа, від авторського Java GvE до HFx50? Давайте згадаємо шлях Відкриттів від нашої команди! Подивитися на Vimeo Детальніше про MasterWork Рейти і Етапи Механіки скілів Саб, Нублес Предмети Зверніть увагу — Зазначені концептуальні теми будуть оновлюватися до запуску OBT! Особливості нового сезону Новий клієнт та інтерфейс Гра плавніша — Відклик швидше Жахливе відчуття, коли залітаєш в рубку 1300 людей по радару “відчуттям”, а картинка катастрофічно лагає. Коли битва на піку, а при повороті камери бачиш 5 FPS і кнопку "В місто". Страждання повинні залишитись в минулому. Ми ретельно пропрацювали рішення на рівні клієнту, мережі та серверної оптимізації. Графіка та анімація — насиченіша Навіть потужний ПК і швидкісний інтернет не в силах здолати обмеження старого клієнта гри. Новий клієнт краще оптимізований і дає насолодитись красою улюбленої гри по максимуму. Якщо твій комп'ютер не підтримує високі налаштування графіки, на допомогу прийде Light патч з полегшеними текстурами та анімаціями. Інтерфейс зручніше в дрібницях Про смаки не сперичаються, однак, ми пропонуємо спробувати оновлений інтерфейс - він більш продуманий. Якщо рішення виявиться "не для тебе" - буде додана функція вибору між старим та новим інтерфейсом в апдейтері. Ще більше Кастомізації Асортимент прикрас та костюмів регулярно розширюється. Ми ретельно вибираємо моделі для новинок, щоб їхній зовнішній вигляд вписувався в ігровий всесвіт. Ми відмовились від епатажних костюмів останніх хронік, тим не менше, любителі виділитись з натовпу залишаться задоволені новими надходженнями, в тому числі і повністю авторськими. Gatekeeper Інтерфейс телепортації з останніх хронік інтуїтивно зрозуміліший та візуально приємніший, ніж звичний список локацій. А можливість відмітити обрані точки телепортації підвищує комфорт від ігрового процесу. УВАГА: Направлення зі зноскою* — додаються протягом нового сезону 1 Кооперація і можливість відійти від пекарні Проєктуємо баланс між живою грою / спілкуванням і відсутністю можливості топити 24/7 залишаючись причетним до сервера Максимум 2 вікна По перше - завжди перевантажений старт. По друге - багатовіконний режим вбиває кооперацію. Активувати друге вікно можна разом з ПА або ігровим шляхом, як забажаєш. Ключевий посил - разом з оновленою ПВЄ системою та NPC Buttler ти відчуєш комфорт від соло гри але недостатній щоб ігнорувати кооперацію. По ситуації, протягом декількох тижнів після старту ми залишимо за собою право внести корективи в це рішення. Зациклені макроси Компанія Razer підіймає скіл окремої касти гравців, але не всі цим користуються. Одним не по кишені ці іграшки, а інші віддають перевагу грі руками. Автобою не буде, будуть внесені важливі допрацювання для дотримання балансу: - Мінорні зміни в интерфейсі - Покращений пошук шляху, ти можеш "прив'язати" персонажа для слідування без застрягання на кожному першому валуні. Навчання - світло, відвідай бібліотеку. Заходь в бібліотеку, обирай книгу за своїм рівнем і отримуй досвід в режимі AFK. Небагато, але точно більше ніж нуль :) Функція буде обмежена у використанні N годин / на добу. А поки твій персонаж знаходиться в бібліотеці ми перенаправимо тебе в МастерВорк Вікі, щоб ти зміг підвищувати свій професіональний скіл, а не тільки скорочувати розрив в рівнях з іншими гравцями. Гра руками > будь-якої автоматизації Ефективність розвитку різних типів гравців суттєво відрізняється. Логічно, що соло гравець з онлайном 2 години на день поступається організованій групі. Використовуйте всі доступні варіанти прокачки: Бібліотека — читай книгу і отримуй мінімальний прогрес персонажа коли тобі треба відійти Цикломакрос — автоматизуй частину ігрових дій та отримуй середню кількість досвіду Міні-група — 2-3 гравцям по силам більш складні локації, відповідно ви отримаєте більше досвіду, дропу і фану за той самий час, що і соло Гра в клані і організованих групах — відкриває доступ до складного контенту, який розкриває потенціал гри по максимуму. Комбінуй доступні варіанти, але пам'ятай, що тільки гра в групі відкриває перспективи для розвитку. Система покарання і відсутність софту Небагато проєктів готові похизуватись повною забороною та відсутністю стороннього софту. Ми можемо. На серверах E-Global софтери рідкісний вийняток, а не повсякденність. Продуманий підхід до розвитку живої спільноти гравців включає в себе оновлену PvE систему, обмеження кількості вікон, циклічні макроси, систему автокача "Бібліотека" і професійний відділ бот-хантінгу. Ці оновлення та міри зроблять ігровий процес більш живим, різноманітним і простішим при неспішній грі протягом року. 2 Відпочинь від фарму Інстанс зони — відпочивай, а не втрачай час Задача данжу не тільки підняти ккд групи в розрізі час/профіт, але і дати такий контент, який міг би розважити як самого невибагливого гріндера, так і затятого PvEшера. Данжів буде завжди стільки, щоб було комфортно грати і залишався час для відкритого світу. Розвантажуємо онлайн на оновлені локації Ні для кого не секрет, що на серверах MW - значний онлайн, у порівнянні з іншими проєктами. Це, безумовно, приваблює, однак і створює деякі труднощі. Буває, що знайти собі спот - може бути складно. Ми актуалізували ряд локацій, у порівнянні з метовими-альтернативними локаціями, що дозволить вам знайти собі затишне місце, не втративши в якості фарму. Оновлення PvE контенту Граючи руками ви отримуєте більше, завжди Цікава прокачка Хранитель локації Дана система покликана допомагати кооперуватись гравцям на одній локації, заохочуючи їх за вбивство монстрів на ній. Чим більше ви вб'єте монстрів - тим частіше буде з'являтись Рейд Бос “Хранитель Локації”, який нагородить приємним дропом. Гобліни - маленькі гниди Через просторові розломи в світах - до нас почали проникати невидані гобліни, які хоч і виглядають суворо - насправді безпорадні. Однак їхні кишені переповнені корисними предметами. Спіймайте їх на локаціях і отримайте приємний дроп. Оновлення в системі штрафів Дана система дозволить вам без посилення штрафу залишатись на обраній локації і ефективно вбивати монстрів. Свині - душі забанених РМТшників Ходять слухи, що душі забанених РМТшників досі літають просторами MW… Якщо слідувати за ними по локації і бити - можна поживитись добром, яке випадає з їхніх жадібних ратиць. Хот-Споти Проникаюче на землю Ельморадена зло стало відчуватись повсюду. Деякі локації схильні його впливу більше, ніж інші. При впливі кількість монстрів виростає в рази, їхня сила, незначно зменшується і з'являються аномалії, якщо знайти їх і знищити - можна отримати приємний дроп і різні ефекти. Слідкуйте за сповіщеннями та допоможіть іншим воїнам успішно відбити зовнішню атаку. Міні-квести прямо на локаціях Жителі Елморадена занепокоєні тим, що відбувається за межами міст і стали частіше подорожувати. Зустрічаючи таких шукачів пригод - ви можете поспілкуватись з ними і допомогти з їхніми повсякденними проблемами. Майте на увазі, що нагорода може бути як корисною, нейтральною, так і небезпечною. Але воно того варте ;) Загальносерверні досягнення Один сервер - одна спільнота. Під таким лозунгом ми вирішили створити загальносерверні досягнення, які б нагороджували не тільки гравця, який виконав конкретну задачу, але і всіх гравців, які внесли свій вклад. Помимо звичних-персональних, тепер будуть ачівки, виконувати які будуть всі гравці сервера, наприклад вбити 100 РБ або 100.000.000 монстрів і так далі. Мід-вар або контент для невеликих комун Головна фішка нового сервера — Mid. Company, система особливостей геймплею для мід-кланів. Для цієї системи створюється контент, який доступний виключно кланам, гравцям та спільнотам, які складають Мід-вар. На відміну від спроб інших проєктів раелізувати подібні рішення, команда E-Global змогла технічно обмежити доступ до виділеного контенту для гравців, які не є в складі Мід-вару. При цьому всі гравці зберігають можливість приймати участь в повноцінних битвах за оригінальних Епічних Босів і в ряді інших масових подій. Альтернативний контент для Mid. Company включає в себе: Нові Замки тепер при реєстрації на облогу можна не враховувати втручання сильних кланів. Ми створили нові замки поряд з Глудіном та Поселенням Орків. Потрапити на облогу цих замків зможуть тільки клани-учасники Mid. Company Територіальні Війни як і у випадку с замками, на територіальні війни нових володінь реєструються тільки учасники Mid. Company. Прапори і система проведення івенту не відрізняються від оригіналу. Тренувальний Олімп немає бажання брати участь в кіберспортивному олімпі, але хочете перевірити свої сили на аренах Олімпіади? Спеціально для цього створений Тренувальний Олімп — тут ти можеш показати свій рівень гри. На рейтинг основної Олімпіади ці бої не впливають, і отримати статус Героя за тренування не вийде. Епічні Боси самий популярний контент у грі — участь у вбивстві Епічного Боса і отримання унікальної біжутерії. Для Mid. Company створені копії деякіх босів, в нагороду за їх вбивство ви також отримуєте біжутерію. На відміну від оригінальної, ця біжутерія доступна для екіпірування тільки членам клану, який убив боса. Завдяки цьому цінні предмети не попадуть на ринок і не впливатимуть на економіку сервера. Також варто звернути увагу на: Будуть створені локації з обмеженим доступом як по часу, так і по критерію Mid. Company, на яких можна пофармити, побитись з опонентами за рівнем і вбити Рейдових Босів. Попадання в список Mid. Company буде частково автоматичним. Кожен лідер клану подає заявку на реєстрацію та доступ до спеціального контенту звичним способом у грі, а наші модератори перевірять, чи відповідає клан критеріям Mid. Company. Учасники Біг-Вару можуть спати спокійно — ваш звичний ігровий процес залишається без змін. При цьому ми будемо слідкувати, обмежувати і карати гравців, які спробують впливати на локації Mid. Company. Закликаємо гравців віднестись з розумінням і не заважати насолоджуватись грою тим, хто раніше був обмежений концепцією базової L2. Гравці Mid. Company ніяк не обмежені виключно новими локаціями і контентом. Їм так само доступні загальні Облоги, Епічні Боси, ну і звичайно ж, відкритий світ. Додаткові фішки Бонус за кількістьть людей в паті Чим більше група, тим ефективніше фарм. Однак ціна цьому — розподіл досвіду. Механікою гри передбачений спеціальний множитель досвіду для групи, який зменшує втрати. Ми пішли далі і збільшили цей множитель — збирай групу і не бійся втратити досвід, адже на короткій дистанції ти отримаєш більше! 1 Стратегічна камера Досвідчені гравці знають, що інформація - головна зброя. Раніше використовувались твінки, розкидані в стратегічних місцях. Нова розробка E-Global спрощує цей аспект гри і дає можливість кожному лідерові проявити себе в якості стратега-полководця. Стратегічна камера дозволить піднятись над локацією і вивчити поле бою з усіх сторін. 2 Час дії бафів Найбільш втомлююча частина ігрового процесу це слідкувати за короткочасними бафами і вчасно їх оновлювати. Ми вирішили позбавити гравців від цієї рутини, щоб ти міг розкривати потенціал персонажа не відволікаючись на дрібниці. Час дії деяких селф бафів збільшений до 20 хвилин, зміни не торкнулись спеціальних вмінь, таких як френзі, ікони та їм подібних. Ритми тепер діють 5 хвилин, однак прибрана можливість покращення вміння по гілці "Час". По суті, нововведення аналогічне заточці вмінь на ранніх рівнях. 3 Квести для кланів Завдання для кланів покликані підвищити соціалізацію гравців. Лідер клану активує квест, а члени клану роблять посильний вклад в його виконання. В нагороду за завершення завдання учасники спільноти отримують приємні бонуси. Тепер клан це не тільки однаковий значок біля нікнейму, але і спільна мета. 4 UI/UX a.k.a. Інтерфейс Команда E-Global продовжує працювати над зручністю та функціональністю інтерфейсу. Ти вже знайомий з доповненнями, які дозволяють краще управляти групою, комунікувати і визначати цілі. В цьому сезоні список функцій доповнюється рядом покращень: В системі Токенів (позначення, які можна поставити над головами гравців) з'являться додаткові элементи, адже існуючих багатьом не вистачало. Прийняти людину в групу і командний канал тепер можна просто натисканням на його нікнейм в чаті. Вікно вашої цілі (таргет) буде змінювати колір, в залежності від того жива вона чи ні. З багатьма іншими змінами ви зможете ознайомитись в основній концепції, окремих темах/роликах. Фінальный етап MasterWork Eternal Об'єднаний cервер MASTERWORK ETERNAL — фінальний етап сезонного відкриття, представляє собою етап high-end контенту хронік High Five з власними допрацюваннями. Ми почали розробку сервера Eternal навесні 2022 року, провівши два відкриття і зробивши перше об'єднання серверів на базі концепції Masterwork. Більша частина оновлень сезонного сервера додаються на базовий: механіки скилів, предмети, сервіси. На відміну від сезонного, на базовому сервері простіе почати гру за рахунок особливих механік і бонусів. Варто звернути увагу, що на Eternal відсутній деякий контент ранніх етапів сезонного сервера. Головна особливість сервера Eternal — швидкий вихід до високорівневого контенту шляхом спеціально створеного квесту, по закінченню якого гравець отримує заточене екіпірування S-grade. Кап геймплею розширений введенням Eternal-grade зброї та змінами, пов'язании з покращенням екіпірування. Окрім того, декілька локацій оновлені з додаванням унікального контенту. Об'єм виконаної роботи та загальні зміни опубліковані : тут і тут. На сервері Eternal виходять фікси і оновлення, які готуються до сезонного сервера. Для бажаючих пограти на MasterWork перед новим сезоном, згадати механіки або перевірити свій скіл в PvP — welcome to Eternal. А для тих, хто засумував за спільнотою L2 - вітаємо в нашому телеграм чаті. Wikipedia Masterwork Masterwork Wiki - це комплексна база знань, яка охоплює багато аспектів гри Lineage II. На сторінках Wiki розміщена базова інформація про предмети, вміння, нпц, квести і класи, статті про механіки Masterwork і гайди на різні теми. Можливості Wiki допомагають задовільнити потреби і вирішити проблеми гравців, заповнюючи пробіли в знаннях тонкощів ігрового процесу. Досвідчені гравці звертаються до Wiki в пошуках точної інформації, новачки проєкту навчаються особливостям гри в процесі читання статей і гайдів. Кожне нововведення в гру супроводжується статтею і, в майбутньому, відеогайдом з детальним описом механік та нюансів оновлення. Зручна навігація дозволяє знайти будь-яку інформацію яка цікавить гравця. В сукупності, ресурс Wiki дозволяє адаптуватись до гри на проєкті будь-кому, незалежно від його досвіду гри в Lineage 2. На завершення повідомляємо, що тема з концепцією сервера на 90% відповідає попередньому сезону. Основні відмінності будуть опубліковані невеликими вирізками в телеграм каналі Сафа і окремою темою. ВБТ — 15 листопада, 20:00 GMT +3 Реєстрація Створити ігровий акаунт Дякуємо за увагу, з любов'ю і найвищим ступенем самовіддачі ваші E-Global & Averia Geffortz, TomDelonge, CapMaT и 7 других 2 1 1 2 1 3 Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах More sharing options...
Рекомендованные сообщения